![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja ik tel alleen seks mee. Ik moet zeggen dat mijn vrienden ook zo zijn, velen zijn single en houden er gewoon van om te hosselen en er later keihard over te lachen en praten met elkaar. Ik moet zeggen dat het voor heel heel grappige situaties zorgt, ik kan altijd later nog monogaam zijn.
Trouwens: ik antwoord niet op persoonlijke berichten die me uitnodigen voor een avond seks, zo erg ben ik nu ook niet dat ik seks-afspraken maak via het internet. Ik wil de jongen in kwestie wel gezien en gesproken hebben.
|
Verwijderd
|
Tja, ik denk daar wellicht anders over dan de meesten, waarschijnlijk omdat het iets is wat heel ver van me afstaat, met zoveel verschillende mensen het bed delen.
Ik vraag me dan altijd af hoe je over je zelf denkt, als je 19 bent en je weet dat je al met 18 verschillende jongens seks hebt gehad. Ik zou me een slet voelen, maar ik doe het dan ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Trouwens waarom zouden mannen alleen maar meerdere sekspartners gehad mogen hebben, als mannen roepen dat ze 10 of meer de koffer in zijn gedoken zijn ze zogenaamd geweldige minaars, en worden ze de bink, de hunk, de tarzan, of de charmeur, de versierder die elke meid plat kan krijgen genoemd. Maar als een meisje meerdere partners zou hebben gehad is ze ineens de slet. Onzin. Ik geniet ook van seks, nee nog even geen relatie, wel seks, alleen de lusten zonder de lasten, en niet zomaar met de eerste de beste jongenman, nee, hij moet wel aardig zijn leuk en verzorgt uitzien, lekker ruiken, frisse adem hebben. dan jaaa, en openingszinnen het maakt mij niet zoveel uit, ha,ha, die worden bij mij nooit eentonig, dus...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is de reden dat vrouwen niet stoer zijn als ze met jan en alleman seks hebben, dat ze zwanger kunnen worden en dan zitten zij met de gebakken peren/baby's, terwijl een man daar weinig last van heeft. En je kunt seks ook best lekker vinden als je in een vaste relatie zit hoor ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ot: Drie. Mijn ontmaagding was met een jongen waar ik acht maanden een knipperlichtrelatie mee heb gehad en anderhalf jaar daarna ngo een keer seks mee heb gehad. Daar komt een relatie van een jaar en mijn huidige relatie bij. Ik denk dat, wanneer ik de kans had gehad ik best wel een keer een one night stand zou willen proberen. Vanaf mijn ontmaagding op mijn achttiende heb ik constant een relatie/aanloop naar een relatie gehad waardoor dat neit is gebeurd. En eigenlijk vind ik het wel prima zo. Wat anderen doen moeten ze heelmaal zelf weten, als ze er toch gelukkig van worden vind ik het allemaal prima! |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik vind het inderdaad moeilijk om een relatie te beginnen, niet omdat ik gelijk het bed met hem induik en dan meer verwacht van hem, maar omdat ik opdringerig kan zijn. Daar heb ik een ander topic over. En in de tussentijd kan ik toch met andere jongens naar bed gaan, als ik dat leuk vind? Het is inderdaad leuk na een avond stappen en flirten met hem, heeft niks met mijn eigenwaarde te maken, maar met lichamen die leuk zijn om aan te zitten ![]()
||
Citaat:
er zit natuurlijk wel een verschil tussen heel veel seks en geen seks. Ik denk dat dat wel met onzekerheid te maken heeft, waarom zou je anders elke keer alsof het niks is met wildvreemden in bed stappen? In je andere topic zeg je dat je altijd heel snel intens wordt, dan wil je toch meer of ben ik nou gek? En gelijk met iemand het bed in duiken, denk je niet dat dat ook een vorm van opdringerigheid is? Je kunt er wel zo nonchalant over doen maar van die houding geloof ik niks gezien je topic op L&R waaruit duidelijk naar voren komt dat je wel degelijk meer wilt dan oppervlakkig rondneuken.
||
Citaat:
Of denk je dat het dit is? Jongens ik ben onzeker, daarom houd ik van seks. maar ik kan zoals veel mensen niet goed inschatten wanneer iemand mij leuk vindt of ik schrik ze af omdat als ik verliefd ben vaak te snel ga? Dan ben ik maar onzeker. Dan heb ik maar geen seks met wildvreemden, zal dat mijn onzekerheid helpen?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb 4 sekspartners gehad, waarvan 3 in een relatie. Met 1 had ik al seks voordat er überhaupt sprake was van een relatie. En ik heb nog iemand tussendoor ontmaagd, maar dat betekende niks voor mij. Ik vond het ook maar niks.
Overigens vind ik wel dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij/zij met wie doet en hoe, zolang de intenties maar duidelijk zijn en niemand zich uiteindelijk gebruikt voelt of andere verwachtingen had. Ik vind de dubbelstandaard idioot.
|
Verwijderd
|
Natuurlijk hebben de meeste mensen seks vanwege zin in seks, maar die zin kan ook best voortkomen uit een wens om voor jezelf te bevestigen dat je aantrekkelijk, gezond of gewild bent. Dan is de onderliggende reden alsnog onzekerheid, anders streef je niet zo erg naar bevestiging van buitenaf.
Dus veel seks hebben uit onzekerheid kan prima. Géén seks hebben uit onzekerheid trouwens ook, alle combinaties van wel/geen seks en onzeker/zelfverzekerd lijken me mogelijk. In geval van Sneeuwzwart lijkt het eerste me wel waarschijnlijker, niet door de hoeveelheid sekspartners, want dat zegt verder niets, maar doordat ze erg graag benadrukt dat ze van seks houdt, hoeveel seks ze heeft, hoeveel mensen er op haar vallen, etc. Een dergelijke focus op seks zie je vooral bij maagden met compensatiedrang, mensen die issues hebben met hun seksbeleving, of mensen die (om verschillende redenen) kampen met onzekerheid. Waarbij bovendien het een 't ander niet hoeft uit te sluiten, uiteraard. Een mening over hoeveel sekspartners 'acceptabel' is heb ik verder niet, want /care. Zelf zit ik op vijf, aangezien buiten een relatie geldt dat FWB > ONS. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat willen meisjes? another breath | 52 | 17-02-2010 15:35 | |
Seksualiteit |
wat maakt een meisje/jongen een slet? kuper | 83 | 22-02-2007 12:43 | |
Seksualiteit |
Aantal sekspartners Broccoli* | 56 | 17-12-2004 11:28 | |