Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien moet je je gewoon goed kleden zoals je altijd hoort te doen??
En als je je dan per sé 'gay' wilt kleden, doe dan zo als Neil Patrick Harris. Trouwens bro, no homo here, maar probeer er gewoon stijlvol bij te lopen. Om een of andere reden hebben homoseksuele mannen vaak meer gevoel voor stijl.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet wat je precies wilt.. Ik weet niet eens wat "gay kleding" is.
![]() Maar eh, skinny jeans zijn wel aardig gay. En dan doe je er uggs onder. En zo'n veel te strak shirt met een V-hals erboven? Maar dat wat ik beschrijf is misschien een beetje te gay? ![]() Ik weet niet wat je wilt. Je bent dan misschien homo, maar je hoeft er toch niet ontzettend gay bij te lopen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Let me ask you: Heb je tot nu toe altijd kleding gedragen die fijn zat? Kleding die je mooi vindt? Waarom wil je dat nu veranderen? Niet iedere homo loopt er ontzettend gay bij. Je seksualiteit is niet het enige dat jou definieert, en trust me, er zijn genoeg homo's die helemaal niet vallen op gay. Sommige homo's willen een vent en niet een verwijfde man. Dus het maakt niet uit hoe je je kleedt, bij sommige mensen ga je gewoon niet in de smaak vallen. Maar om nu je hele kledingstijl te gaan veranderen om te passen bij het beeld dat jij hebt van "gay" zijn.. dat slaat toch nergens op? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geef gewoon wat suggesties. ![]()
||
Citaat:
![]() [QUOTE=Vowel;32370729Maar om nu je hele kledingstijl te gaan veranderen om te passen bij het beeld dat jij hebt van "gay" zijn.. dat slaat toch nergens op?[/QUOTE]Is ook niet helemaal de bedoeling, maar wil me toch wel fijn voelen in me eigen kleding. ![]()
|
Oh, en zelf draag ik tijdens het stappen meestal gewoon een leuke donkere (spijker)broek en een wat strakker shirtje met een klein v-halsje van de WE (gewoon uit de basicscollectie), niks ingewikkelds. Als ik rondkijk in mijn homovriendenkring zie ik dat ook. Normale shirtjes, overhemd eventueel, leuke broek, leuke schoenen. Dress to the occasion, maar doe niet te gek is mijn devies.
En een leuke man heeft me afgelopen vrijdag geprobeerd te versieren, dus doe met die info wat je wil. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik kan het niet zien, dus ik weet het niet. Het is allemaal afhankelijk van wat voor soort overhemd, wat voor soort shirt, wat je lengte en figuur is, etc. etc. Vraag het aan een goede vriend of vriendin, die zijn eerlijk en weten wat bij je past
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
[hiphop] jedi mind tricks Domino | 12 | 16-10-2003 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |
A New Little Yesterday - deel 3 Type | 2 | 08-09-2003 16:03 | |
Lifestyle |
Hoera! alweer een nieuw foto-topic! Verwijderd | 424 | 20-02-2003 08:00 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |