Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 14:55
Willieee00
Willieee00 is offline
Misschien dat 1 van jullie weet hoe dat is om post bezorger te zijn.
Verdient het goed? en klopt het dat je 30-60 minuten met sorteren bezig bent en dat het bezorgen 1-1,5 uur duurt?
Ik moet opzich wel goed mn best doen voor school is het dan verstandig om het erbij te doen? (werk nu ook wel 1 avond in de week dat zijn 3uurtjes en dat lukt opzich prima) daar wil ik dan mee stoppen en post bezorger worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2012, 15:32
gew00n_c0rina
gew00n_c0rina is offline
Ik heb zelf een paar jaar bij Sandd gewerkt. Sorteren duurt idd een ong een uur. Dit ligt aan de grootte van je wijk. Zelf was ik ongeveer 2 uur bezig met bezorgen. Het verdiend redelijk, maar niet erg veel en dit is per keer verschillend. De ene keer heb je meer poststukken dan de andere keer. Zelf heb ik dit ook naast mijn studie gedaan als bijbaan en het was wel te doen. Het is wel handig om rekening te houden dat je op dinsdag en vrijdag bezorgd dus die dagen kan je niet heel de dag op school zitten als je bij Sandd wil werken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 17:26
moontje5
moontje5 is offline
Een dagblad is misschien ook een idee. Je hoeft dan elke ochtend maar een uurtje te bezorgen, insteken duurt minder lang en het verdient ook nog beter.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 09:06
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Een dagblad is misschien ook een idee. Je hoeft dan elke ochtend maar een uurtje te bezorgen, insteken duurt minder lang en het verdient ook nog beter.
houd er wel rekening mee dat je vaak(tenminste bij een hoop dagbladen in brabant in ieder geval) je kranten dan wel eerst ergens op moet gaan halen.
Ik bezorg zelf ook maar ik woon in een niet echt groot dorp dus dat is wel te doen, maar ik weet niet hoe het zit in de stad ofzo, als je dan eerst een halfuur heen en een halfuur terug moet fietsen voor het halen van je kranten is het ook niet echt ideaal.
Oud 28-02-2012, 14:55
Verwijderd
Ik vond het wel chill.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten