Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 19:21
Tito19
Tito19 is offline
Ik heb net ontdekt dat ik een blauwe dikke knokkel heb , waarschijnlijk heb ik per ongeluk mijn vuist gestoten. En nu is mijn middelste knokkel op mijn linkerhand helemaal dik en blauw. Wat is het en moet ik naar de huisarts gaan?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 19:28
Verwijderd
Naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 19:37
Verwijderd
Waarschijnlijk is het gewoon een bloeduitstorting, net zoals wanneer je ergens anders een blauwe plek hebt alleen wordt het op je knokkel een bult omdat het nergens anders naar toe kan. Maar dat je een bloeduitstorting op die plek krijgt zonder dat je je kunt herinneren hoe hij er komt, vind ik wel bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 19:43
Tito19
Tito19 is offline
Citaat:
Waarschijnlijk is het gewoon een bloeduitstorting, net zoals wanneer je ergens anders een blauwe plek hebt alleen wordt het op je knokkel een bult omdat het nergens anders naar toe kan. Maar dat je een bloeduitstorting op die plek krijgt zonder dat je je kunt herinneren hoe hij er komt, vind ik wel bijzonder.
Heel erg bedankt, dus het gaat zoals een blauwe plek vanzelf weg neem ik aan toch?

btw miss kan het komen dat ik op een tafel sloeg
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Heel erg bedankt, dus het gaat zoals een blauwe plek vanzelf weg neem ik aan toch?

btw miss kan het komen dat ik op een tafel sloeg
Denk je dat het zelf weg gaat?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 23:21
Prospect
Prospect is offline
Zo'n vraag moet je niet op een forum stellen, door een bericht van iemand die een dikke blauwe knokkel heeft kunnen wij natuurlijk niet weten wat het is
Ik zou het even een paar daagjes aankijken en als het niet vanzelf wegtrekt even een bezoekje aan de huisarts brengen. Als de pijn echt niet te harden is zou ik meteen naar de huisarts gaan.
Verder goed koelen.

Beterschap ermee!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten