Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Om een relatie met iemand aan te gaan, moet je toegeven aan het idee dat iemand om jou geeft, van jou houdt. Als je anorexia hebt, ben je voortdurend in gevecht met jezelf en hou je niet van jezelf zoals je bent. Misschien houdt ze zo weinig van zichzelf, dat ze zich ook niet voor kan stellen dat iemand anders wel van haar zou houden. En misschien is de gedachte dat iemand van haar houdt, zelfs al naar genoeg om een einde aan de relatie te maken.
Daarnaast moet je binnen een relatie ook nog eens heel open zijn. Nog iets wat voor een anorexia patiënt tamelijk onmogelijk is, omdat ze weet dat jij (neem ik aan) tegengestelde belangen hebt. Jij wil haar gezond, zij wil zo licht mogelijk zijn. Naast een gevecht, zou ze dan ook steeds een gevecht met jou moeten aangaan. Ze heeft nu voor de makkelijkere weg gekozen, I guess.
|
![]() |
ik denk dat ze het heel moeilijk heeft. Het lijkt mij het beste als je gewoon vrienden probeert te blijven, haar laten zien dat je nog om haar geeft en van haar houdt zoals ze is en voor jou niet hoeft af te vallen maar vooral niet opdringerig zijn met weer een relatie beginnen of haar terug winnen. Blijkbaar kan ze dat niet aan op het moment. Blijf haar aandacht geven met vriendschappelijke bedoelingen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Liefde & Relatie |
Grootste leeftijdsverschil, volgens jullie Juda[NL] | 204 | 28-02-2006 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Psychologie |
Wat kunnen de oorzaken zijn van anorexia? -Meisje- | 31 | 01-02-2003 06:23 | |
Psychologie |
Mijn ouders en hun drang naar perfectie. Verwijderd | 44 | 27-07-2002 18:00 |