Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2012, 22:47
mueslireep
mueslireep is offline
Forumvriendjes,

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het bouwen van een intranet op mijn synology NAS systeem. Alles werkt alleen ik heb een vervelende fout die ik maar niet weg krijg.. bij alle pagina's die ik opvraag krijg ik soms de volgende foutmelding:

Citaat:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ik heb al 20+ websites afgezocht op google maar ik kom er echt niet uit. ondernomen acties:
  • phpMyAdmin opnieuw geinstalleerd
  • Database leeggemaakt, nieuwe user+nieuw ww
  • Wordpress opnieuw geinstalleerd
  • Rechten van template folder CHMOD 777 gegeven

Verder is het intranet on-zet-tend traag. Ook dit lijkt overeen te komen met wat ik op google kan vinden, het zou iets zijn met rechten of verkeerde database settings? Ik kan het in elk geval niet vinden. Ik wil jullie graag loggegevens geven van de homeserver maar ik kan deze niet terug vinden via SSH op de server. Ik gebruik verder wordpres 3.3, phpMyAdmin 3.4.10, apache webserver 2.2.22 en php module 5.3.10. Het lijkt te zijn ontstaan van een upgrade aan mijn NAS software van 3.2 naar 4.0 waarmee ook de apache web server is geupdate en mijn phpMyAdmin versie. statis HTML gaat wel snel zonder foutmeldingen

Iemand die me tips kan geven om me de juiste richting op de sturen? ik zou ontzettend dankbaar zijn

Laatst gewijzigd op 08-03-2012 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2012, 08:48
freyk
freyk is offline
Ik heb even vluchtig voor je gezocht en lees overal dat je richting de beveiliging van je apache server moet kijken.
Phpmyadmin kan je van je verdachtenlijst halen, omdat dat het managementsoftware is.
Oud 09-03-2012, 11:46
mueslireep
mueslireep is offline
oke super dat sluit al aardig wat uit bedankt! ik heb de config files doorgekeken van apache maar ik kan daar geen instellingen vinden die echt fout lijken te zijn enig idee waar ik moet kijken?

Spoiler

eerst:

en daarna phpMyAdmin+wordpress opnieuw installeren en instellen heeft geen zin
Oud 09-03-2012, 13:10
Verwijderd
Als je box trouwens van buitenaf beschikbaar is moet je phpmyadmin onbereikbaar maken via een htaccess. Er is eigenlijk geen php software die onveiliger is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten