Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een heel oerwoud waar je doorheen moet hakken (niet bang worden, is metaforisch bedoeld) vind ik niks, net zoals helemaal kaal, alhoewel ik met kaal minder problemen heb dan helemaal behaard. Haar op de venusheuvel vind ik prima, maar verder naar beneden moet toch wel wat kaler zijn hoor, anders zie je de bomen door het bos niet meer.
|
![]() |
|
Hm ik heb niet altijd hetzelfde. Als ik lui ben dan laat ik het gewoon groeien, tot het de lengte heeft bereikt dat het ongemakkelijk voelt, dan doe ik het korter of alles kaal. En als ik tijd teveel heb laat ik een streepje staan want dan wil ik ook wel een perfect streepje.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij had ik dat als tiener ook niet echt? 't Is sowieso nu ook niet veel, dat (die link die niet mag) herken ik dus totaal niet
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 16:31. Reden: Nee, hij mag niet :) |
![]() |
|
Ik denk dat niet iedereen evenveel haar heeft hoor, en dat het ook aan de kleur van het haar ligt. Maar volgens mij heeft iedere vrouw daar toch op z'n minst een beetje haar.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrijwel iedereen houdt het bij, hè
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn moeder hield het vroeger nooit bij en die had wel een hele bos.
![]() ![]() En mijn broertjes theorie was dat vrouwen heel veel schaamhaar hebben (armen zo ver mogelijk uit elkaar) en mannen maar een heel klein vierkantje boven hun piemel (met z'n duim en wijsvinger bij elkaar). Volgens mij heeft mijn moeders naakte lichaam een onuitwisbare indruk op 'm achtergelaten. ![]() Oh, en toen ik ooit afleveringen spuiten&slikken terugkeek, was ik ook helemaal verbaasd dat eh, zo'n blond meisjes (hoezo ik heb geen geheugen voor namen) heel veel moeite had gedaan om schaamhaar op te sparen en dan maar een heel klein beetje had. Tot dan toe had ik nooit beseft dat je ook iets anders kon hebben dan bossen schaamhaar (die je wel kon scheren) of dan wat kleinere bossen enzo. Of misschien nog wat kleinere bossen. In ieder geval iets wat goed krulde en stevig en kutbedekkend was zodat je geen spleet (behalve de bilspleet) meer zag. Verder zie ik ook nooit meer schaamhaar, dus ik weet ook niet wat echt normaal is, qua natuurlijke patronen. Als je al naakte mensen ziet, dan zie ik ze op plaatjes en dan is het schaamhaarloos. Of met een beetje en kort en dat je er huid doorheen kan zien enzo.
|
Em, dat is natuurlijk ook het "probleem." Het is allemaal normaal. Mensen doen alsof het niet normaal is, maar eigenlijk zijn we met z'n allen helemaal krankzinnig. Zoveel moeite en tijd om alles wat normaal is abnormaal te maken, tot het punt waarop de natuurlijk staat als vies en raar en verbazingwekkend wordt gezien. Als je er teveel over nadenkt is het eigenlijk zwaar debiel.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar misschien dat dat het probleem is van mensen die te rijk worden daardoor teveel tijd overhouden, dat ze nutteloze activiteiten gaan verzinnen, waardoor ze uiteindelijk weer geen tijd overhouden (en ze manieren gaan verzinnen om die nutteloze activiteiten like heel je lichaam scheren sneller te doen, waardoor ze meer tijd overhouden, waardoor ze die weer kunnen opvullen met nieuwe nutteloze dingen...)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
(KortVerhaal) Zonder Titel. Miyumi | 6 | 12-02-2012 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Diathermane Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |