Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2011, 12:58
x_xkim
x_xkim is offline
hoooi
ik scheer alles hoor ,alleen ik ben er nou niet over uit of ik down under een streepje wil of dat ik het gewoon helemaal weg moet halen... wat hebben jullie?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2011, 14:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een hartje.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 14:57
Vowel
Vowel is offline
Ik vind echt helemaal kaal ontzettend creepy. Ik ben toch geen 8-jarig meisje? En dat zouden mannen ook niet moeten willen (vind ik). Zelf laat ik op mijn venusheuvel haar zitten en houd dat gewoon kort. De rest scheer ik weg.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 14:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb een hartje.
Jezus.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 13:35
Vice
Vice is offline
Het zijn jouw haartjes ts, dus kies een model wat je zelf mooi vindt.
Oud 01-01-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind echt helemaal kaal ontzettend creepy. Ik ben toch geen 8-jarig meisje? En dat zouden mannen ook niet moeten willen (vind ik). Zelf laat ik op mijn venusheuvel haar zitten en houd dat gewoon kort. De rest scheer ik weg.
Dat, Ik hou gewoon kort,
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 11:17
Verwijderd
Je moet helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 12:25
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 13:08
Verwijderd
What Vowel says. Kaal is voor mensen die geen hobby's hebben behalve scheren. Tenminste, dat hoop ik, want het is zo ongeveer de meest pijnlijke plek om stoppels te hebben ooit.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 15:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
What Vowel says. Kaal is voor mensen die geen hobby's hebben behalve scheren. Tenminste, dat hoop ik, want het is zo ongeveer de meest pijnlijke plek om stoppels te hebben ooit.
Daar heb ik anders geen last van.
Oud 03-01-2012, 05:48
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik heb een streepje.
Oud 04-01-2012, 14:03
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik heb een streepje.
zo zie ik het het liefst bij een vrouw, of zoals vowel zegt het te hebben. Maar kaal is ook ok.

en ikzelf houd het gewoon heel kort. je lul en omstreken kaal, en dan wel haar op je benen laat maar een vreemde kale cirkel achter....
Oud 04-01-2012, 15:09
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ik hou het een beetje kort en verder vind ik het wel best!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik anders geen last van.
Is het bij jou na 3 dagen nog glad? Of bedoel je dat jouw stoppels niet schuren tegen andermans schaambeen? Want daar doelde ik op
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 21:50
Vice
Vice is offline
Citaat:
Is het bij jou na 3 dagen nog glad? Of bedoel je dat jouw stoppels niet schuren tegen andermans schaambeen? Want daar doelde ik op
Oh, ik snap het.
Oud 15-01-2012, 15:20
musicfan123
musicfan123 is offline
een streepje is sexy, kaal is ook goed, maar zo'n 'oerwoud' ?!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:37
Verwijderd
Een heel oerwoud waar je doorheen moet hakken (niet bang worden, is metaforisch bedoeld) vind ik niks, net zoals helemaal kaal, alhoewel ik met kaal minder problemen heb dan helemaal behaard. Haar op de venusheuvel vind ik prima, maar verder naar beneden moet toch wel wat kaler zijn hoor, anders zie je de bomen door het bos niet meer.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:38
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik heb een emporio armani teken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 20:49
Diamera
Diamera is offline
Hm ik heb niet altijd hetzelfde. Als ik lui ben dan laat ik het gewoon groeien, tot het de lengte heeft bereikt dat het ongemakkelijk voelt, dan doe ik het korter of alles kaal. En als ik tijd teveel heb laat ik een streepje staan want dan wil ik ook wel een perfect streepje. Dat vind ik ook het mooist eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 20:50
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Soms doe ik kaal , nike teken ik varieer altijd weetje.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm ik heb niet altijd hetzelfde. Als ik lui ben dan laat ik het gewoon groeien, tot het de lengte heeft bereikt dat het ongemakkelijk voelt, dan doe ik het korter of alles kaal. En als ik tijd teveel heb laat ik een streepje staan want dan wil ik ook wel een perfect streepje. Dat vind ik ook het mooist eigenlijk.
Dit ja.
Oud 17-01-2012, 10:12
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Helemaal kaalscheren vind ik juist een stuk makkelijker/minder tijdsintensief dan een steepje scheren of dat wat Vowel zegt.
Oud 17-01-2012, 13:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
Helemaal kaalscheren vind ik juist een stuk makkelijker/minder tijdsintensief dan een steepje scheren of dat wat Vowel zegt.
Hoe doe je dat? Meer scheren en minder tijd er aan kwijt zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 14:12
Maaike.
Maaike. is offline
Nou, met een streepje scheren of een gebied niet mee-scheren moet je meer opletten/preciezer werken. Ik hoef dat dus niet en dat scheelt aanzienlijk tijd Van de schamele 3/4 minuten die het kost, trouwens.
Oud 17-01-2012, 14:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou, met een streepje scheren of een gebied niet mee-scheren moet je meer opletten/preciezer werken. Ik hoef dat dus niet en dat scheelt aanzienlijk tijd Van de schamele 3/4 minuten die het kost, trouwens.
Ah op die manier. Voor mij is kaal veel meer moeite omdat ik dan meer moet scheren. Als je alleen de venusheuvel laat zitten hoef je niet precies te werken en sla je dus het grootste gedeelte over. Korthouden doe ik met een speciale tondueze en dat is in letterlijk 10 seconde gebeurd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2012, 21:56
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ah op die manier. Voor mij is kaal veel meer moeite omdat ik dan meer moet scheren. Als je alleen de venusheuvel laat zitten hoef je niet precies te werken en sla je dus het grootste gedeelte over. Korthouden doe ik met een speciale tondueze en dat is in letterlijk 10 seconde gebeurd
Ja dit dus. Het is helemaal geen "moeite" om je venusheuvel niet te scheren. Gewoon tot net boven je schaamlippen scheren, eigenlijk heel simpel.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Goed glad krijgen kost mij meer tijd dan kort houden. Maar ik doe dan ook niet aan vormpjes, dat vind ik er ook maar debiel uit zien eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 14:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap niet goed wat jullie dan scheren als jullie het alleen op je venusheuvel laten zitten. Dat is toch sowieso de enige plek waar het groeit? Of bedoelen jullie dat jullie je benen en oksels scheren?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 15:04
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik snap niet goed wat jullie dan scheren als jullie het alleen op je venusheuvel laten zitten. Dat is toch sowieso de enige plek waar het groeit? Of bedoelen jullie dat jullie je benen en oksels scheren?
Ha dat zou mooi zijn, maar buiten je schaamlippen en daarboven groeit toch ook nog haar? Bij mij in ieder geval wel...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ben je nu expres dom aan het doen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:45
Verwijderd
Misschien heeft Fizzle überkale netbuitenjeschaamlippen van zichzelf
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:48
Verwijderd
<3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 19:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, bij mij groeit daar niks.
En bij mijn vriend ook niet want die heeft geen schaamlippen, en verder zie ik daar niet echt vrouwen ofzo.
Maar anyway, ik epileer alles weg op een streepje na, wat ik af en toe wegscheer zodat het kort blijft.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 21:33
Vowel
Vowel is offline
Jij hebt geen haar op je buitenste schaamlippen (of überhaupt de regio rond de ingang van je vagina), maar wel op je venusheuvel?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 15:13
Verwijderd
Volgens mij had ik dat als tiener ook niet echt? 't Is sowieso nu ook niet veel, dat (die link die niet mag) herken ik dus totaal niet Weet niet of de link mag? Er zit een blote madonna achter, NSFW. Anders kun je 't wel googelen, madonna + schaamhaar Maar schijnbaar is dat ook normaal (misschien voor mensen met donker haar ook?)

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 16:31. Reden: Nee, hij mag niet :)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 16:35
Verwijderd
Dat normaal? Zelfs als ik het niet netjes bijwerk en ik het 5 jaar zo laat staan, dan heb ik nog niet zo'n bos en ik ben donker. Maar ja ik weet dus ook niet wat normaal is, ik heb wel eens een vriendin naakt gezien enzo, maar dan ga je dat niet bestuderen .
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 17:15
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat niet iedereen evenveel haar heeft hoor, en dat het ook aan de kleur van het haar ligt. Maar volgens mij heeft iedere vrouw daar toch op z'n minst een beetje haar. Die hele oerwouden heb ik overigens nooit gezien, ook niet bij vriendinnen (of tijdens het douchen na voetbal), dus ik vraag me echt af hoe "normaal" dat is.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 19:17
Verwijderd
Vrijwel iedereen houdt het bij, hè Je weet niet of ze van nature zo'n bos hebben of niet. Als je oude foto's/films ziet, dan zie je met enige regelmaat wel gigantische bossen voorbijkomen. (Toen Deepthroat een paar jaar terug op tv was en we die zagen, hadden Qimm en ik echt zoiets van: "....oooooh, dus dát bedoelen ze met 'een oerwoud'..!"
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 20:46
Em.
Em. is offline
Mijn moeder hield het vroeger nooit bij en die had wel een hele bos. Maar dan in een omgekeerde driehoek, en niet in die rare vorm van Madonna. Denk ik tenminste, ik heb haar nou weer niet wijdbeens aanschouwt.

En mijn broertjes theorie was dat vrouwen heel veel schaamhaar hebben (armen zo ver mogelijk uit elkaar) en mannen maar een heel klein vierkantje boven hun piemel (met z'n duim en wijsvinger bij elkaar). Volgens mij heeft mijn moeders naakte lichaam een onuitwisbare indruk op 'm achtergelaten. Maar goed, voor mij was het ook een hele verbazing toen ik er in de eerste klas achterkwam dat mensen hun schaamhaar schéérden. Ik was pas net over de schrik heen dat mensen hun okselhaar scheerden enzo.

Oh, en toen ik ooit afleveringen spuiten&slikken terugkeek, was ik ook helemaal verbaasd dat eh, zo'n blond meisjes (hoezo ik heb geen geheugen voor namen) heel veel moeite had gedaan om schaamhaar op te sparen en dan maar een heel klein beetje had. Tot dan toe had ik nooit beseft dat je ook iets anders kon hebben dan bossen schaamhaar (die je wel kon scheren) of dan wat kleinere bossen enzo. Of misschien nog wat kleinere bossen. In ieder geval iets wat goed krulde en stevig en kutbedekkend was zodat je geen spleet (behalve de bilspleet) meer zag.

Verder zie ik ook nooit meer schaamhaar, dus ik weet ook niet wat echt normaal is, qua natuurlijke patronen. Als je al naakte mensen ziet, dan zie ik ze op plaatjes en dan is het schaamhaarloos. Of met een beetje en kort en dat je er huid doorheen kan zien enzo.
Oud 22-01-2012, 12:18
Vowel
Vowel is offline
Em, dat is natuurlijk ook het "probleem." Het is allemaal normaal. Mensen doen alsof het niet normaal is, maar eigenlijk zijn we met z'n allen helemaal krankzinnig. Zoveel moeite en tijd om alles wat normaal is abnormaal te maken, tot het punt waarop de natuurlijk staat als vies en raar en verbazingwekkend wordt gezien. Als je er teveel over nadenkt is het eigenlijk zwaar debiel.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 13:30
Em.
Em. is offline
Citaat:
Em, dat is natuurlijk ook het "probleem." Het is allemaal normaal. Mensen doen alsof het niet normaal is, maar eigenlijk zijn we met z'n allen helemaal krankzinnig. Zoveel moeite en tijd om alles wat normaal is abnormaal te maken, tot het punt waarop de natuurlijk staat als vies en raar en verbazingwekkend wordt gezien. Als je er teveel over nadenkt is het eigenlijk zwaar debiel.
Inderdaad. Dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ik gewoon ben opgegroeid met een moeder die scheermesjes als iets mannelijks zag en alleen haar benen epileerde, en pas ergens rond mijn 11e geconfronteerd werd met 'ielhhhh haren!' van leeftijdsgenootjes.

Maar misschien dat dat het probleem is van mensen die te rijk worden daardoor teveel tijd overhouden, dat ze nutteloze activiteiten gaan verzinnen, waardoor ze uiteindelijk weer geen tijd overhouden (en ze manieren gaan verzinnen om die nutteloze activiteiten like heel je lichaam scheren sneller te doen, waardoor ze meer tijd overhouden, waardoor ze die weer kunnen opvullen met nieuwe nutteloze dingen...)
Oud 23-01-2012, 19:24
Verwijderd
bij mij gaat gewoon alles eraf, vind het niet fris om mijn eigen haartjes terug te vinden op bepaalde plekken
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 22:25
kreeftjes
kreeftjes is offline
Kaal vind ik persoonlijk het mooiste bij een vrouw. Maar ikzelf (man) hou mijn haartjes op middelmatige lengte
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
.
En bij mijn vriend ook niet want die heeft geen schaamlippen
Dat is een hele opluchting
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 22:40
Linda Prins
Linda Prins is offline
Niks