Twee schaamluizen komen elkaar tegen in de badkamer, de éne schaamluis zit te niezen en te proesten, waarop de andere schaamluis vraagt, 'goh koudje gevat'. 'Ja joh,' zegt de éne schaamluis 'ik zit constant op de tocht, ik waai zowat weg, woon al een tijdje in de snor van een motorrijder, ik zou wel willen verhuizen maar ik weet niet waar naar toe, maar waar woon jij dan?..... "ik?" zegt de andere schaamluis, "Mmmm, ik woon heerijk in het schaamhaar van schoonheidskoningin Miss Holland, lekker warm heerlijk,....De andere schaamluis denkt even na en zegt, "joh ik heb plek zat, dan kom je gezellig bij mij wonen, dan worden we buren, ik woon aan de linkerkant, dan heen jij de rechterkant die is nog over, geweldig zegt die éne schaamluis en zo gezegd zo gedaan, .......De volgende dag komen de schaamluizen elkaar, weer tegen, die éne schaamluis niest en proest nog harder, waarop de andere schaamluis vraagt "Hé waar was je? toch maar weer verhuist?......."Verhuist?"zegt die éne schaamluis, "Ik deed vannacht geen oog dicht, het leek wel of er een aardbeving gaande was!.,Word ik de volgende dag wakker.....wat denk je?.....zit ik weer in die snor van die motorrijder...

.

.

..