Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2012, 20:36
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
ik zit momenteel in een 2 jarige relatie, en ik heb plotseling 0 behoefte aan sex. ik wil er het liefste helemaal mee stoppen.
het maakt je bed vies,
tis altijd een gedoe,
ik heb wel conditie, maar ben vaak moe,
condooms zijn natuurlijk ook niet gratis
het is altijd maar hetzelfde

ik heb ook geen zin om ''iets anders'' te proberen, want we hebben al zo'n beetje alles uit de kast gehaald x)
zijn er meer mensen die erover denken, om gewoon geen sex meer te hebben in een relatie ?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 21:27
Verwijderd
Geen seks in een relatie???

Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 22:07
Verwijderd
Waarschijnlijk is er een hormonale oorzaak te vinden. Het is, zeker voor een jongen van 18, niet erg waarschijnlijk dat je écht niks met seks hebt.

Geen seks meer hebben in een relatie is voor de meeste mensen, voor mij ook, nooit een overweging geweest.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 22:13
MiBe
MiBe is offline
Ik denk niet dat er echt iets op tegen is eigenlijk, mits je vriendin er ook zo over denkt. Als je er geen zin in hebt, waarom zou je het dan doen? Het enige wat ik niet helemaal begrijp zijn de redenen die je verder aanhaalt. Dat het je bed vies maakt en dat condooms niet gratis zijn lijken mij geen overwegende motieven om met seks te stoppen.
Oud 08-03-2012, 22:51
Verwijderd
Als je wiet gaat roken kun je enorm geil worden misschien is dat een idee. Maar stoppen met seks? Dan denk ik eerder dat je je vriendin niet lekker genoeg vind.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 00:04
DmCraanen
DmCraanen is offline
geen seks meer? moet er niet aan denken!
Oud 09-03-2012, 00:10
Lente
Lente is offline
hoe is die relatie?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 07:57
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
hoe is die relatie?
Dit ja. Hoe is de rest van de relatie? Ik kan me voorstellen dat je helemaal geen zin meer hebt in seks met je vriendin wanneer jullie relatie ontzettend slecht is (hoewel seks =/= emotie, en vooral voor veel mannen, maar dat terzijde).

Het is vooral raar dat je schijnbaar van het ene op het andere moment geen zin meer hebt in seks. Ik zou denken dat er wel een reden moet zijn..

En hoe denkt je vriendin erover? Heb je hier überhaupt al met haar over gesproken? Dat lijkt me wel belangrijk.

Verder ben ik de eerste die jou vertelt dat je vooral moet doen en laten wat je wilt. Wil je geen seks? Nou, dan heb je geen seks. Zo simpel is het, en er is niemand die voor jou kan beslissen of het "normaal" is en hoe het anders moet. Wel moet je ervoor zorgen dat je vriendin ervan op de hoogte is en het begrijpt, want het lijkt me dan weer niet goed voor je relatie als zij morgen wakker wordt en er opeens achterkomt dat haar vriend geen seks meer met haar wil..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
condooms
Ach kijk, daar is het probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 10:26
Em.
Em. is offline
Heb je in het geheel geen seksbehoefte meer (inclusief masturbatie)?
Oud 09-03-2012, 14:48
Katertje
Katertje is offline
Euh nou ik wil niet zeggen dat seks erbij hoort maar t helpt wel met je relatie

Ik zou toch eens nagaan of er nog meer redenen voor zijn.

Laatst gewijzigd op 09-03-2012 om 14:49. Reden: shit dit is onzin niet xD
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 16:08
Volk
Volk is offline
Na 2 jaar alles al uit de kast gehaald en geen zin meer in seks? Dan klopt er volgens mij iets niet in de relatie. Raak je nog wel opgewonden van je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 07:18
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Na 2 jaar alles al uit de kast gehaald en geen zin meer in seks? Dan klopt er volgens mij iets niet in de relatie. Raak je nog wel opgewonden van je vriendin?
:boks:
Oud 10-03-2012, 11:32
Verwijderd
Eh nee hij raakt niet meer opgewonden van zijn vriendin Hij heeft geen behoefte meer aan seks.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Euh nou ik wil niet zeggen dat seks erbij hoort .
Nou, dat wil ik eigenlijk wel zeggen Seks hoort toch gewoon bij een relatie? Ik zeg nu toch niet iets bizars?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 17:59
Volk
Volk is offline
Citaat:
Eh nee hij raakt niet meer opgewonden van zijn vriendin Hij heeft geen behoefte meer aan seks.
Dat je geen behoefte hebt aan seks betekent toch niet dat je niet meer opgewonden raakt van iemand

Misschien raakt hij nog wel opgewonden van haar maar heeft hij gewoon geen zin is seks.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Dat je geen behoefte hebt aan seks betekent toch niet dat je niet meer opgewonden raakt van iemand

Misschien raakt hij nog wel opgewonden van haar maar heeft hij gewoon geen zin is seks.
...sure. Laten we maar op reactie van de TS wachten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 13:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
...sure. Laten we maar op reactie van de TS wachten.
Is dat echt zo'n rare gedachte? Als jij opgewonden raakt van je vriend/vriendin betekent dat dan dat je altijd als je hem/haar tegen komt je zin hebt in seks?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 13:34
Catch
Catch is offline
Ik kan me niet voorstellen dat je wél opgewonden wordt van je vriend/vriendin maar geen seks wil met hem/haar.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 15:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Is dat echt zo'n rare gedachte? Als jij opgewonden raakt van je vriend/vriendin betekent dat dan dat je altijd als je hem/haar tegen komt je zin hebt in seks?
Misschien niet altijd, maar toch zeker niet nooit.. Maar ja, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, dus als de TS zegt dat 'ie geen seks meer wil, dan is dat vast zo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 19:55
Verwijderd
Geen seks? U mad bro?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 20:40
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat je wél opgewonden wordt van je vriend/vriendin maar geen seks wil met hem/haar.
toch is dit het geval.
maargoed. ik ben er later achtergekomen dat ik ook geen zin meer heb in een relatie, dat het gevoel vervaagd is, dus heb ik het maar uit moeten maken.. x)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 21:44
bierkoning
bierkoning is offline
moet je niet gewoon uit de kast komen?
Oud 13-03-2012, 09:40
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
toch is dit het geval.
maargoed. ik ben er later achtergekomen dat ik ook geen zin meer heb in een relatie, dat het gevoel vervaagd is, dus heb ik het maar uit moeten maken.. x)
Dan lijkt het mij dat het aan de relatie lag (en jouw gevoelens voor je ex) en niet zozeer aan jouw libido..

Maar dat merk je vanzelf wanneer je met andere meiden omgaat.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 17:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou, ik heb echt niet 24/7 zin in seks hoor, maar mijn vriend windt mij wel 24/7 op.

@TO: wat goed van je dat je ontdekte wat er mis was en er ook naar hebt gehandeld
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb echt niet 24/7 zin in seks hoor, maar mijn vriend windt mij wel 24/7 op.

@TO: wat goed van je dat je ontdekte wat er mis was en er ook naar hebt gehandeld
Nou problem solved want je hanteert een weirde definitie van opwinden

TS: Goedzo!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 00:49
Eva030
Eva030 is offline
Citaat:
Geen seks? U mad bro?
Oud 15-03-2012, 07:21
Verwijderd
Citaat:

Ik vraag me nu wel af of jij 24/7 rondloopt met een kleddernatte onderbroek.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 10:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nou problem solved want je hanteert een weirde definitie van opwinden
Wat fijn ook dat alles altijd voor iedereen het zelfde voelt en werkt als bij jou.
Oud 22-03-2012, 19:29
romeej12
romeej12 is offline
sorry maar seks hoort er toch wel bij, het zou zoieso niet om geld voor condooms moeten draaien. misschien moeten jullie wat nieuws proberen om er weer zin in te krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 20:36
Em.
Em. is offline
Citaat:
sorry maar seks hoort er toch wel bij, het zou zoieso niet om geld voor condooms moeten draaien. misschien moeten jullie wat nieuws proberen om er weer zin in te krijgen
Nou ja, de relatie is ondertussen uit, dus ik weet niet of je advies nu nog zoveel zin heeft!
Oud 23-03-2012, 14:30
romeej12
romeej12 is offline
Citaat:
Nou ja, de relatie is ondertussen uit, dus ik weet niet of je advies nu nog zoveel zin heeft!
oooh... sorry
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten