Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2012, 21:35
Verwijderd
Ja zoals je al kan lezen heb ik dus last van 'balzakvloeistofverlies'

Nu vraag je je vast af, what de fuq?

Ik heb dus tijden het scheren van mijn balzak zoon diepe wond gemaakt dat er vloeistof uit mijn balzak komt wat geen bloed is Ik durfde niet naar de dokter dus had het in een emmer opgevangen want het was aardig wat, ik liet dit aan me moeder zien en die zei dat het 'balzakvloeistofverlies' was.

Toen ik van boosheid het over me zusje heen gooide gaf me moeder me een trap tussen de benen waardoor nu me balzak super raar erbij hangt...

Komt deze vloeistof ooit terug of moet ik dit bij gaan tanken bij de dokter, help me alsjeblieft ik ben ten einde raad!
Oud 22-03-2012, 21:38
Gekke smarties
Gekke smarties is offline
Ik denk dat je met wat tape wel iets kan goedmaken. Verder zou ik zelf proberen met naald en draad het dicht te hechten. Ik heb dat ook al een keer gedaan, maar niet op die plek natuurlijk. Je moet het je balzak dan wel eerst laten legen door je vriendin, moeder of zusje zodat je weer helemaal clean aan de slag kan.

Ik zou er wel wat alcohol overheen gooien want anders gaat het ontsteken (40% is goed)

succes
Oud 22-03-2012, 21:39
Verwijderd
Dus ik kan met een fles single malt whisky het gaan ontsmetten, maar hoe zit het met de vloeistof ? Want me balzak is echt helemaal leeg nu !!!! Kan ik dat in de winkel kopen of moet ik naar de dokter?
Oud 22-03-2012, 21:40
jongemetproblem
jongemetproblem is offline
ik ben zelf automonteur en als wij een auto binnen krijgen met lekkende vloeistof moeten wij meestal de pakkingen (harde kartonnen plaatjes) vervangen dus misschien dat het helpt, of wat je ook kan proberen is van die bandenplak stikkers gebruiken die je voor je fietsband gebruikt,

ik hoop dat je er wat aan hebt en sorry ik ben een automonteur weet niet zoveel van mensen
Oud 22-03-2012, 21:41
Gekke smarties
Gekke smarties is offline
je kan het bij de bruna, of een ander postkantoor, in verschillende kleuren zelfs kopen. Het kost ongeveer rond de €13,37
Topic gesloten

Regels voor berichten