Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2012, 22:00
bartwelten
bartwelten is offline
Hallo,
Vorige week heb ik een meisje leren kennen. Ze is heel lief en openlijk tegen mij. We kennen elkaar 5 dagen ofzo
Op de laatste dag zijn we bij haar en haar vrienden wat gaan drinken. Ik en een vriend gingen naast haar zitten op een krappe bank. Op den duur lag ze op mijn borst, en mijn armen om haar heen geslagen, en pakte mijn hand vast
Een half uur later ging ze naar bed, en ik ging mee met haar. Op bed hebben we wat gebabbeld. We hadden elkaars handen vast enzo, ze lag op mijn borst. We hadden constant lichamelijk contact. Het voelde allemaal heel vertrouwd. Ik ben om 6 uur weer gegaan naar huis om problemen te voorkomen.(er is verder niks gebeurt) Toen ik weg ging hebben we even geknuffeld.
Ik vind haar heel leuk, en zij mij ook (DENK IK) Op de laatste dag heb ik haar nummer gekregen. Ik ben erachter gekomen dat ze een relatie heeft, en hoorde dat het niet echt goed ging. Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2012, 22:11
Loempiavouwer
Loempiavouwer is offline
Wachten, en als het uitgaat, haar opvangen.
Oud 04-03-2012, 22:19
bartwelten
bartwelten is offline
Helemaal vergeten te zeggen. Ze woont best wel ver van mij weg. (zo'n 150-200 km)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 11:30
littlemissme
littlemissme is offline
Wow , knap hoe een jongen zo goed romantisch kan zijn haha.
Maar vraag eens hoe het zit met haar relatie .
Weet je wel zeker dat ze wen relatie heeft?
Denk je ee wel over na dat ze dit misschien ook zou doen als ze een relatie met jou heeft?
Succes
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 17:07
bierkoning
bierkoning is offline
op dit moment niks, en als je echt heel erg gek op haar bent, leer haar wat beter kennen. En dan zal het reizen er nu eenmaal bijhoren...
Oud 05-03-2012, 17:32
bartwelten
bartwelten is offline
@ Littlemisme
Ze heeft een relatie, dat ik gehoord heb. Maar heb ook gehoord dat het niet zo goed ging, maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk er niet over na dat ze dat ook zou doen als wij een relatie zouden hebben. Het voelde allemaal heel vertrouwd toen we daar lagen. We hebben verder niks gedaan niet gezoend enzo, alleen geknuffeld zeg maar.

Ik vind het gewoon moeilijk. Ze woont ver weg. We hebben elkaars nummer. Het reizen zal voor mij geen probleem worden, heb ik er wel voor over.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 19:08
littlemissme
littlemissme is offline
Vraag eens aan haarzelf of ze een relatie heeft , misschien is het wel helemaal niet zo. En je hoeft niet bang te zijn om zoiets te vragen , dat doe je gewoon tussen een paar random vragen. En tja je weet het natuurlijk niet maar misschien doet ze dat wel met meerdere jongens. Of ziet ze jou als een broer-figuur. Ik weet niet hoe je relatie tot haar nu is maar vraag anders gewoon eens of ze daar gevoelens bij had ? Dat kun je ook op een plagerige manier vragen als je het zo niet durft (Voelde het goed in mijn armen ?;p)
Maar bel of sms haar eens, je kunt beter bellen dan heb je direct reactie. Want dingen die je vaak ziet of hoort onthou je ook goed!
Een LAT-relatie is tegenwoordig al helemaal geen probleem , laatst las ik nog dat LAT-relaties onder jongeren steeds vaker voorkomen. En als je iets met haar wil afspreken heb je een goede reden (Je kan jouw woonplaats laten zien of zij de hare)
Succes
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 19:22
AzN
AzN is offline
Vraag je je niet af waarom ze jou niet had verteld dat ze 'n relatie had?
Oud 05-03-2012, 19:35
bartwelten
bartwelten is offline
Het kan zijn dat ze het zelf heeft verteld, alleen dat weet ik niet meer.(de avonden daarvoor hebben we met de groep nog gewoon gekletst.
Ik zie onszelf nu als vrienden. We hebben heel even sms contact gehad en nu 2 dagen niet meer.
Misschien moet ik maar ff afwacthen??

Laatst gewijzigd op 05-03-2012 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 20:34
littlemissme
littlemissme is offline
Ja dat kun je doen , je kunt natuurlijk ook actie ondernemen. Denk zo : hoe groot is de kans dat jullie band verpest wordt? Hoe vaak zul je haar nog tegenkomen? Wat gebeurt er als… ?
En misschien kom je dan zelf tot de conclusie dat je het beter kunt vertellen , maar deze keuze kan noch ik noch iemand anders voor je maken , dat moet je zelf doen. Ik zou in ieder geval op de plagerige manier vragen of jouw armen haar bevielen , misschien komt dan wel een heel verhaal eruit en anders is het opvatbaar als grapje. Maar smsen kun je misschien beter wel doen , want misschien is het voor haar uit het oog uit het hart , en dan hou je zo toch nog contact ? Maar nogmaals je moet zelf beslissen wat het beste is
Succes
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 10:17
littlemissme
littlemissme is offline
Laat je nog weten hoe het ging?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben om 6 uur weer gegaan naar huis om problemen te voorkomen.
Puur uit nieuwsgierigheid: hoe bedoel je dit, welke problemen zouden er zijn als je gebleven was?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 12:53
Volk
Volk is offline
Weet dat meisje ook dat ze in een relatie zit? Het is mij wel eens gebeurd dat mensen rondbazuinden dat ik een relatie had terwijl ik toch echt geen vriendje had.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 21:09
bartwelten
bartwelten is offline
@littlemissme
Heb haar een sms gestuurd, kreeg wel een reactie, maar leek niet echt enthousiast. Kreeg maar 1 reactie. (misschien moet het nog wat tijd geven) Kon er niet echt een gesprek van maken.

@Erthur
Problemen met haar huisgenootjes. We wilden geen geroddel enzo.

@Volk
Of ze echt een relatie heeft weet ik niet. Ik heb het gehoord, alleen weet ik niet of het van haar af kwam, of van iemand anders. Dat kan ik me niet herinneren. Maar volgens mij heeft ze wel een relatie (wat ik zie op hyves)

Laatst gewijzigd op 07-03-2012 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 08:24
littlemissme
littlemissme is offline
O jammer dat het zo slecht loopt.
Maar als het voor jou goed voelde geef de moed dan niet op.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 21:14
bartwelten
bartwelten is offline
Heb nog steeds niks gehoord van haar
Ik wil de moed niet opgeven, wat kan ik nu nog doen??
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 17:50
hoihoi5
hoihoi5 is offline
Hoi Bartwelten,

Klinkt niet al te hoopvol. Maar......... Het kan zijn dat zij er zelf ook nog niet helemaal uit is. Wat ze nou eigenlijk wil? Geef haar anders een tijdje weten dat jij in elk geval verder wilt maar geef haar in elk geval de ruimte. Maar klinkt eigenlijk wel alsof het goed past. Je voelt je goed bij elkaar. Succes in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 14:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Proberen nog een keer met haar af te spreken, kijken hoe het gaat, en probeer om vanuit haarzelf bevestiging te krijgen dat ze een vriendje heeft.
Oud 22-03-2012, 20:22
bartwelten
bartwelten is offline
Net sprak ze me aan op msn

We hebben niet heel lang een gesprek gehad. Ze vroeg hoe het ging enzo. Verder hebben over wat nog wat andere dingetjes gehad
We hebben elkaar maar een half uur gesproken.

Toen sloot ze af met welterusten en doei (k)

Is dit een gunstig teken?

Laatst gewijzigd op 22-03-2012 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 06:32
Verwijderd
Dat doen de
meeste vrouwen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat doen de
meeste vrouwen
Wat doen de meeste vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 12:26
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Net sprak ze me aan op msn

Toen sloot ze af met welterusten en doei (k)

Is dit een gunstig teken?
Hmm ik denk niet dat het veel betekenis heeft hoor
Reageren

Regels voor berichten