Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2012, 15:26
AnoniemT
AnoniemT is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 13 jaar en ik en mijn vriendin zijn dolgelukkig met elkaar. We hebben nu ongeveer 3 maanden. We zitten bij elkaar in de klas dus zien elkaar elke dag. De laatste tijd gaat het erg goed tussen ons en zoenen we erg veel. We zijn al best klef. Nu hebben we een tijdje geleden een studieadvies gekregen. Zij gaat naar Havo 3 en ik naar Mavo 3. Onze school heeft 2 gebouwen. Ik zit in dan in het ene gebouw en zij in het andere. We zien elkaar dan bijna nooit meer. Ze zegt dat het dan niet gaat werken en we gaan dus waarschijnlijk aan het eind van het jaar uit elkaar . Ik denk dat ze denkt dat het niet gaat werken omdat ik een beetje een player figuurtje ben en ze denkt dat ik dan snel vreemd kan gaan (omdat ik al een keer een ander meisje zoende bij doen, durf of de waarheid). We houden enorm veel van elkaar. Nu ga ik tot het eind van het jaar genieten van haar en zei van mij. Wat moet ik nou doen? Ik wil haar niet kwijt. Kan het toch nog goed gaan met onze relatie? Graag tips en tips over wat ik nog romantisch met haar kan doen??

Laatst gewijzigd op 20-03-2012 om 16:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2012, 15:31
Verwijderd
wat een bullshit dat je relatie kapot gaat jullie hebben vast allebij een mobiel toch? dan sms je elkaar maar als jullie beiden in een ander gebouw zijn vaak van: kan je vandaag? je relatie hoeft er echt niet om te lijden maar je ziet elkaar helaas wel wat minder
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 15:35
AnoniemT
AnoniemT is offline
Citaat:
wat een bullshit dat je relatie kapot gaat jullie hebben vast allebij een mobiel toch? dan sms je elkaar maar als jullie beiden in een ander gebouw zijn vaak van: kan je vandaag? je relatie hoeft er echt niet om te lijden maar je ziet elkaar helaas wel wat minder
Bedankt voor je snelle reactie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 15:45
Fazitje
Fazitje is offline
Zoals Xenophon al zei je kunt nog steeds contact houden,
vraag haar de pauzetijden, misschien komen ze (deels) overeen met de jouwe en dan kun je sms'en of bellen in de pauzes, anders kun je haar opzoeken als jullie bijvoorbeeld bijna dezelfde tijd vrij zijn (als het gebouw niet te ver ligt )

Laatst gewijzigd op 20-03-2012 om 15:45. Reden: typfout
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 15:47
AnoniemT
AnoniemT is offline
Citaat:
Zoals Xenophon al zei je kunt nog steeds contact houden,
vraag haar de pauzetijden, misschien komen ze (deels) overeen met de jouwe en dan kun je sms'en of bellen in de pauzes, anders kun je haar opzoeken als jullie bijvoorbeeld bijna dezelfde tijd vrij zijn (als het gebouw niet te ver ligt )
Thx
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 15:50
bierkoning
bierkoning is offline
idd niet zo aanstellen, als een van jullie nu al weet van het einde van het jaar maak ik het uit...? dan hou je blijkbaar niet zo van elkaar.... gewoon na schooltijd en in vakanties leuke dingen doen samen.
Oud 20-03-2012, 15:51
Lente
Lente is offline
waarom zien jullie elkaar alleen op school?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 15:53
AnoniemT
AnoniemT is offline
Citaat:
waarom zien jullie elkaar alleen op school?
We zien elkaar niet alleen op school maar wel elke dag dusja.. Maar ik praat nog wel met haar. Thx voor reacti
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 16:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Klinkt meer alsof ze een excuus zoekt om je te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 16:12
Catch
Catch is offline
Je kunt het ook leuk hebben als je elkaar 2 avonden in de week opzoekt en 1 dag in het weekend met elkaar iets leuks gaat doen lijkt me. Ik heb ook vriendjes gehad op de middelbare school die niet op dezelfde school zaten. Dan gingen we gewoon na school wat ondernemen. Je hoeft elkaar echt niet elke dag te zien.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 16:16
Verwijderd
Een relatie gaat niet kapot doordat je naar een ander gebouw moet. Een relatie gaat kapot doordat (door wat voor reden dan ook) minimaal een van beiden er te weinig voor over heeft. Jullie hoeven vrij weinig te 'overwinnen', hoeven echt niet zoveel ervoor over te hebben om samen te zijn. Daardoor kun je er beter over nadenken of jullie wel bij elkaar passen op langere termijn.

Maar voor nu inderdaad na school afspreken, contact houden via telefoons, en elkaar vertrouwen in niet vreemdgaan, wat eigenlijk vanzelfsprekend is als je een echte relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 16:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Klinkt meer alsof ze een excuus zoekt om je te dumpen.
Dit. Ik vind op verschillende scholen zitten echt een absurde reden om een relatie te verbreken. Het eerste dat in me opkomt is dat ze je toch al zat was, anders had ze heel andere dingen geopperd in plaats van de relatie verbreken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 16:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als zij denkt dat je vreemdgaat alleen omdat je in een ander gebouw les krijgt, dan denk ik niet dat er iets is wat wij daaraan kunnen doen. Als je er niet voor kan zorgen dat zij gelooft dat je niet met andere meisjes gaat 'playen' dan denk ik dat er niets anders op zit dan het maar gewoon uit te laten gaan.
Maar denk er ook aan dat jullie levens niet ophouden omdat jullie niet meer naar dezelfde schoolgebouwen gaan. Jullie kunnen ook wel na school afspreken. Wat minder dan eerst, maar ja. Het is wel lastig dat jullie sinds jullie de hele tijd bij elkaar les hebben, want dan leer je niet elkaar te vertrouwen. Je kan de hele tijd er bovenop zitten wat de ander doet, zeker als je sociaal leven na school wel zo'n beetje afloopt. Als ze je echt niet durft te vertrouwen dan heb je verder aan haar ook weinig.
Reageren

Regels voor berichten