Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals Xenophon al zei je kunt nog steeds contact houden,
vraag haar de pauzetijden, misschien komen ze (deels) overeen met de jouwe en dan kun je sms'en of bellen in de pauzes, anders kun je haar opzoeken als jullie bijvoorbeeld bijna dezelfde tijd vrij zijn (als het gebouw niet te ver ligt ![]() Laatst gewijzigd op 20-03-2012 om 15:45. Reden: typfout |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
idd niet zo aanstellen, als een van jullie nu al weet van het einde van het jaar maak ik het uit...? dan hou je blijkbaar niet zo van elkaar.... gewoon na schooltijd en in vakanties leuke dingen doen samen.
|
![]() |
Je kunt het ook leuk hebben als je elkaar 2 avonden in de week opzoekt en 1 dag in het weekend met elkaar iets leuks gaat doen lijkt me. Ik heb ook vriendjes gehad op de middelbare school die niet op dezelfde school zaten. Dan gingen we gewoon na school wat ondernemen. Je hoeft elkaar echt niet elke dag te zien.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een relatie gaat niet kapot doordat je naar een ander gebouw moet. Een relatie gaat kapot doordat (door wat voor reden dan ook) minimaal een van beiden er te weinig voor over heeft. Jullie hoeven vrij weinig te 'overwinnen', hoeven echt niet zoveel ervoor over te hebben om samen te zijn. Daardoor kun je er beter over nadenken of jullie wel bij elkaar passen op langere termijn.
Maar voor nu inderdaad na school afspreken, contact houden via telefoons, en elkaar vertrouwen in niet vreemdgaan, wat eigenlijk vanzelfsprekend is als je een echte relatie hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als zij denkt dat je vreemdgaat alleen omdat je in een ander gebouw les krijgt, dan denk ik niet dat er iets is wat wij daaraan kunnen doen. Als je er niet voor kan zorgen dat zij gelooft dat je niet met andere meisjes gaat 'playen' dan denk ik dat er niets anders op zit dan het maar gewoon uit te laten gaan.
Maar denk er ook aan dat jullie levens niet ophouden omdat jullie niet meer naar dezelfde schoolgebouwen gaan. Jullie kunnen ook wel na school afspreken. Wat minder dan eerst, maar ja. Het is wel lastig dat jullie sinds jullie de hele tijd bij elkaar les hebben, want dan leer je niet elkaar te vertrouwen. Je kan de hele tijd er bovenop zitten wat de ander doet, zeker als je sociaal leven na school wel zo'n beetje afloopt. Als ze je echt niet durft te vertrouwen dan heb je verder aan haar ook weinig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Signaleren van problemen bij jonge kinderen. Verwijderd | 8 | 13-07-2011 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen terug winnen? Thanatios | 27 | 23-03-2008 11:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Praten helpt volgens mij niet meer... Verwijderd | 23 | 08-03-2004 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 |