Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2012, 17:58
voetbal190
voetbal190 is offline
wie weet er een leuke of lieve tekst voor je vriendje of vriendin? ik weet namelijk niks meer maar ik wil toch laten merken dat ik heel veel van hem hou!(L)

Laatst gewijzigd op 07-03-2012 om 18:09.
Advertentie
Oud 07-03-2012, 18:01
EZBlade
EZBlade is offline
Ik heb geen vriendje
Oud 07-03-2012, 18:04
voetbal190
voetbal190 is offline
Citaat:
Ik heb geen vriendje
Dat hoeft ook niet maar ik weet namelijk geen tekst.
Oud 07-03-2012, 18:04
Verwijderd
Verzin zelf iets, dat is het leukste en het meest originele. Wij kennen jouw vriendje niet, dus we kunnen ook niet weten wat hij leuk vindt.
Oud 07-03-2012, 18:10
voetbal190
voetbal190 is offline
Citaat:
Verzin zelf iets, dat is het leukste en het meest originele. Wij kennen jouw vriendje niet, dus we kunnen ook niet weten wat hij leuk vindt.
dat hoeft ook niet je kunt gewoon een leuke/lieve tekst verzinnen die jij zelf aan je vriendje/vriendin zou sturen.
Oud 07-03-2012, 18:13
Verwijderd
Zodat jij hem kunt gebruiken? Wat snap je niet aan origineel? Wat zou je vriendje ervan vinden als hij wist dat die lieve tekst die jij hebt gestuurd, niet eens van jou komt?

En als originaliteit niet telt en je standaard teksten wil, zoek dan maar eens via Google, zat liefdesteksten te vinden.
Oud 07-03-2012, 18:14
DmCraanen
DmCraanen is offline
Wat mutant zegt. En romantisch is het zeker niet. Dan kan je beter je lieve tekst achterwege laten als er toch 0,0 emotie achter zit aangezien je hem kopieert van een scholierenwebsite
Oud 07-03-2012, 18:17
voetbal190
voetbal190 is offline
Citaat:
Zodat jij hem kunt gebruiken? Wat snap je niet aan origineel? Wat zou je vriendje ervan vinden als hij wist dat die lieve tekst die jij hebt gestuurd, niet eens van jou komt?

En als originaliteit niet telt en je standaard teksten wil, zoek dan maar eens via Google, zat liefdesteksten te vinden.
wat maakt dat nou uit! het is niet leuk als hij de tekst al weet dan is het niet meer romantisch..... ik stuur het trouwens niet via msn maar schrijf het op! ik leg een weg van kaarsen en lichtjes met allemaal hartjes en dan allemaal lieve teksten....
Oud 07-03-2012, 18:22
Verwijderd
Mij maakt het niks uit. Jouw vriendje des te meer. En het is wel romantisch als je andermans teksten pikt omdat je zelf te inspiratieloos bent om uit te drukken hoeveel je van hem houdt?

Zoek wat mooi gedichten, als je toch jatwerk wil leveren. Die zijn er zat. Daar wil ik je nog wel bij helpen.
Oud 07-03-2012, 18:25
voetbal190
voetbal190 is offline
Citaat:
Mij maakt het niks uit. Jouw vriendje des te meer. En het is wel romantisch als je andermans teksten pikt omdat je zelf te inspiratieloos bent om uit te drukken hoeveel je van hem houdt?

Zoek wat mooi gedichten, als je toch jatwerk wil leveren. Die zijn er zat. Daar wil ik je nog wel bij helpen.
dat is geen pikken ik vraag erom dus is het niet jatten maar laat anders maar!
Oud 07-03-2012, 18:28
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik zou gewoon eens gaan zitten aan je bureau, je pc uitdoen en al die zinloze moeite die je in dit topic stopt gaan gebruiken om een tof gedichtje te schrijven, want dit is een beetje sneu
Oud 07-03-2012, 18:30
Em.
Em. is offline
Hoe kun je nu geen tekst weten? Je weet toch wat je wilt zeggen? Als je dit topic kunt aanmaken, kun je ook wel opschrijven 'ik houd heel heel veel van je kusjes X'. Ik zou liever zoiets hebben dan de zoveelste zogenaamd 'fantastische' tekst à la 'je vader heeft van de sterren van de hemel gejat en in jouw ogen gestopt!' En anders zou ik in dichtbundels zoeken naar liefdesgedichten (en dan dus wel vermelden wie het oorspronkelijk heeft geschreven) als je een mooie en min of meer originele tekst wilt.
Oud 07-03-2012, 18:31
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik hou van jou met je ogen zo blauw.

- geen idee of je vriendje blauwe ogen heeft, dat vermeld je ook niet.
Oud 07-03-2012, 19:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je zit hier best wel een beetje op de verkeerde plek als je wilt dat andere mensen iets gaan verzinnen dat jij tegen je vriendje kan zeggen. Schrijf gewoon op wat je voelt, zeg dat je hem lief vindt, dat je zo veel van hem houdt, dat soort dingen. Luister naar je favoriete liedjes, luister naar de teksten en quote daar dingen uit.
Oud 07-03-2012, 22:40
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Vertel hem gewoon wat hem bijzonder maakt en anders dan al die 3598243 andere jongens!
Oud 08-03-2012, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Vertel hem gewoon wat hem bijzonder maakt en anders dan al die 3598243 andere jongens!
Maar misschien is hij helemaal niet bijzonder en anders. Dan kan je er ook beter een of ander afgezaagd versje tegenaan gooien.
Oud 08-03-2012, 10:32
Volk
Volk is offline
Citaat:
dat is geen pikken ik vraag erom dus is het niet jatten maar laat anders maar!
Het is geen pikken? Dus je doet er braaf een bronvermelding bij?

Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als mijn vriend ergens anders moest gaan vragen wat voor liefs hij over/tegen mij zou kunnen zeggen. In mijn ogen is dat een teken van desinteresse en de persoon niet de moeite waard vinden. Want als je de persoon wel de moeite waard vond zou je het ook de moeite waard vinden zelf iets te bedenken.
Oud 08-03-2012, 10:44
Verwijderd
Als ik mijn vriend met een lieve tekst wil laten weten dat ik heel veel van hem hou, zeg ik meestal iets als "ik hou heel veel van je". Dat wordt nooit oud.
Oud 08-03-2012, 10:47
Verwijderd
Oh, het gaat om briefjes. Nouja, er zijn duizend websites met liefdesgedichten, ik zou zeggen, zoek daar eens wat moois uit
Oud 08-03-2012, 11:19
bierkoning
bierkoning is offline
ik ken nog wel een hele originele:
rozen verwelken, rozen vergaan.
maar mijn liefde voor jou blijft altijd bestaan !

lieffffff
Oud 27-03-2012, 19:14
SymbolicArt
SymbolicArt is offline
I don't have to be your first love,
but I do want to be your last.

You wanna know who I'm in love with? Read the first word again

There's only 1 thing
2 do
3 words
4 you
I love you

If I know what love is,
it is because of you

Just like the clouds my eyes will do the same.
If you walk away everyday it will rain.

If a kiss was a raindrop
I'd send you a shower

If a hug was a second
I'd send you an hour

If a smile was water
I'd send you the sea

If you needed love
I'd send you me
Oud 27-03-2012, 19:24
Daantjer
Daantjer is offline
Roses Are Red
Violets Are Blue
God Made Me Pretty
What Happened To you?

of

roses are red
violets are blue
sugar is sweet
and so are you

but the roses are pelting
the violets are dead
the sugar bowl's empty
and so is your head.

Let op: plagiaat

Misschien werkt 'ik hou van je' ook nog als je iemand wil laten weten dat je van die persoon houdt...
Oud 27-03-2012, 21:15
honkballertje
honkballertje is offline
Haha Daantjer die 2 kende ik nog niet

@TS: gebruik je eigen hersens en als die niks verzinnen is die 2e die in de post van Daantjer staat wel van toepassing op jou voor je vriendje
Oud 27-03-2012, 21:50
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Maar misschien is hij helemaal niet bijzonder en anders. Dan kan je er ook beter een of ander afgezaagd versje tegenaan gooien.
Tsja, het moet wel gemeend blijven inderdaad...
Oud 27-03-2012, 23:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat ik deze maar eens dicht doe. TS, google maar wat leuks ofzo.

Regels voor berichten