Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nog nooit Lonsdale kleding gehad, op sloffen na ook niets van Nike.. Ben sinds mijn geboorte al niet meer kaal geweest en heb een natuurlijke aversie tegen terror/"hardcore"(tenminste.. wat jij onder hardcore verstaat)..
Maar ik denk dat ik dat cultuurtje langer aankan dan R&B..
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geeft onderstaande nummer jullie ook ZOVEEL kracht?
More than a decade past More than a decade of the most powerful music forces known to men Since the beginning of the hardcore era we encountered several evil forces Trying to destroy what we call our life After the great war the world thought hardcore died and vanished forever But there’s an old legend that tells us it’s impossible to destroy the core And try to do so will unleash a beast more powerful than the world has ever seen The beast will form a hardcore army and will call itself its master This is the moment all hardcore soldiers have been waiting for The master of hardcore will show the world the true hardcore sound We will not vanish, we will not DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trieste tekst ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En in een hokje gedrukt? Je kiest er toch zelf voor om je een bepaald uiterlijk aan te meten en je op een bepaalde manier te gedragen? Als je een hekel hebt aan vooroordelen over gabbers, moet je vooral onzin als "kkhard Stampen op Feesten en bij vrienden zijn" en "Steekt nog een Jointje op" op je profiel zetten. De meeste mensen kotsen op mijn levensstijl. Boeit me niet veel. Sterker nog: laat iedereen maar een hekel aan me hebben. Daar kies ik zelf voor en ik ga niet lopen mekkeren als iemand daardoor een hekel aan me heeft. Enige waar ik wél een hekel aan heb, als mensen niet weten waar ze over lullen. Als ze zomaar wat roepen over mij of mijn soort mensen omdat ze wat raars op TV hebben gezien. Verschil is dat jij en die Teef alle vooroordelen over gabbers van harte bevestigen. Ga dan naderhand niet lopen janken dat mensen een bepaald beeld van je hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
ach, net als bij de kleding van skaters, emo's, goths en kakkers geldt, je kunt het stijlvol dragen en lelijk dragen.
maar hardcore muziek vind ik eng.
|
Ik snap het nooit dat ze altijd zo trots zijn op hoe ze zijn en overal kritiek op hebben, de maatschappij, de marokkanen, de drugs de alles maar ho maar als jij kritiek op hen geeft, dan heb je de poppen aan het dansen en komen ze uit alle gaten kruipen om zichzelf maar te verdedigen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goed idee trouwens dat, wie heb je geneukt topic! ![]()
|
![]() |
|
|