Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2012, 14:46
h.
h. is offline
Hi!
Wil jij toelating doen bij een modeacademie en fashion design gaan studeren maar weet je niet zo goed wat daar nou bij komt kijken en hoe je je het beste kunt voorbereiden? Misschien kan ik je wel helpen! Ik heb zelf een Bachelor fashion design gedaan bij ArtEZ in arnhem en ben net klaar met mijn Master fashion womenswear bij Central Saint Martins in Londen. Gedurende die tijd heb ik ook bij diverse selectiegesprekken gezeten, naast dat ik ze natuurlijk zelf heb moeten doen.

Hierdoor weet ik als geen ander hoe spannend het is vooral als je nog nooit in zo'n situatie bent geweest. Dan is het toch wel fijn als je goed voorbereid bent en ook beter weet wat je zoal kan verwachten van zo'n gesprek.

Nu ben ik (tijdelijk) in Nederland en het lijkt mij heel leuk om mensen te helpen met het voorbereiden van een goed portfolio en tips te geven wat er nog aan verbeterd/aan toegevoegd kan worden. Ook zal ik met je doornemen wat je zoal van het gesprek kunt verwachten, je soortgelijke vragen stellen. Op deze manier hangt er niet gelijk zoveel vanaf als het nog niet goed is en heb je nog alle mogelijkheid om dingen te verbeteren voor je daadwerkelijke toelating!

In ieder geval succes!!

Voor meer info/vragen: Mail
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten