Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 21:09
Verwijderd
Go
Advertentie
Oud 28-03-2012, 21:10
Verwijderd
Ik had vroeger ook de bobo, okki, taptoe en hello you gehad. Precies op volgorde Want wij kregen ze ook via school en op school hadden we combinatieklassen 1-2, 3-4, 5-6 en 7-8 en als je dan een andere juffrouw of meester kreeg, dan kreeg je dus ook een ander blad. Logica
Oud 28-03-2012, 21:11
Verwijderd
In belangrijk nieuws: mijn zus had vandaag pretecho en het is een meisje
Oud 28-03-2012, 21:12
Verwijderd
yay
Oud 28-03-2012, 21:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Daarvoor had ik de Tina. Die kwam altijd op vrijdag nadat ik terugkwam van jazzballet.

Alleen, wat mijn rare, RARE ouders deden; die verstopten hem, zodat ik hem niet meteen kon lezen 'zodat ik er in het weekend nog wat aan had'.

Mijn moeder werd ook een keer boos toen ik de fancy gelijk had uitgelezen :') want dan had ik er niks meer aan was ook haar reden.

Ik had van mijn 5e tot 8e de Bobo, daarna tot mijn 11e de Tina en later de Fancy. En wij hadden ook de Donald Duck maar die was van iedereen.
Oud 28-03-2012, 21:13
Verwijderd
Wat leuk Sarah, je wordt tante
Oud 28-03-2012, 21:14
Zeppelin
Zeppelin is offline
Nu weer werken (zonder internet helaas). Laatste nachtje
Oud 28-03-2012, 21:14
Verwijderd
Ja van een nichtje dus
Oud 28-03-2012, 21:16
Verwijderd
Altijd als ik hoor dat iemand een kindje krijgt, dan wil ik zelf ook heel graag een kindje Het begint dan altijd zo'n beetje te kriebelen en het lijkt me heel fijn. Maar niet voor nu, in ieder geval. Ik bedoel, ik moet ook een beetje mama kunnen zijn.
Oud 28-03-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik had vroeger ook de bobo, okki, taptoe en hello you gehad. Precies op volgorde Want wij kregen ze ook via school en op school hadden we combinatieklassen 1-2, 3-4, 5-6 en 7-8 en als je dan een andere juffrouw of meester kreeg, dan kreeg je dus ook een ander blad. Logica
Precies eender hier Daarnaast had ik ook de Donald Duck en later de Kijk, die ik deelde met paps.
Oud 28-03-2012, 21:18
Verwijderd
Ik wou altijd vooral graag tante worden sinds een tijdje wil ik ook wel zelf op termijn van een paar jaar een kind. Maar deze volgorde is wel beter
Oud 28-03-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Precies eender hier Daarnaast had ik ook de Donald Duck en later de Kijk, die ik deelde met paps.
Ohja, de Donald Duck, die had mijn buurjongetje, dus als die kwam dan ging ik hem altijd daar lezen
Eigenlijk moest ik een beetje lachen om 'eender' en 'Donald Duck' in één post
Oud 28-03-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wou altijd vooral graag tante worden sinds een tijdje wil ik ook wel zelf op termijn van een paar jaar een kind. Maar deze volgorde is wel beter
Die volgorde is inderdaad wel beter, denk ik. Is je zus ouder of jonger dan jij?
Oud 28-03-2012, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had de Dinosaurus en Wereldwijzer. En vanaf m'n 11e las ik de Smash Hits, TV Hits, Top of The Pops en de Fancy.
En daarna stapte ik over op het tofste (gratis!) tijdschrijft ooit: Torch. <3
Select en Samsonic heb ik ook nog een hele tijd gelezen, totdat die allebei stopten.
Verwijderd
Wij hadden/hebben een leesmap. Dus ik had altijd de tina en de donald duck enzo. En ik heb nog een jaar een abonnement gehad op de Girlz ofzo
Verwijderd
Citaat:
Die volgorde is inderdaad wel beter, denk ik. Is je zus ouder of jonger dan jij?
Anderhalf jaar ouder
Oud 28-03-2012, 21:21
Verwijderd
Ohja, de Girlz. Die kwam op een gegeven moment toen ik ook de Fancy las. Wat een kutblad was dat. Ik en een vriendinnetje die kochten hem weleens, en dan gingen we hem superhard afkraken.

Oh hahaha, en als er een mug in mijn kamer zat ging ik altijd expres een Girlz uitzoeken om hem mee dood te meppen
Zeppelin
Zeppelin is offline
huhu vrouwenvleugel seizoen 3 besteld en hij komt morgen al nu echt weg.
Verwijderd
Oh, nu hoor ik weer van alles en dan denk ik 'oh, maar dat had ik ook' Want de Girlz had ik inderdaad ook, maar daar was ik wel vrij snel op uitgekeken. En toen ik een jaar of 13/14 was ging ik altijd naar mijn tante om de psychologie te lezen want daar stonden wel interessante stukjes in.
Oud 28-03-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ohja, de Girlz. Die kwam op een gegeven moment toen ik ook de Fancy las. Wat een kutblad was dat. Ik en een vriendinnetje die kochten hem weleens, en dan gingen we hem superhard afkraken.

Oh hahaha, en als er een mug in mijn kamer zat ging ik altijd expres een Girlz uitzoeken om hem mee dood te meppen
Oh, ik ging het ook altijd met een vriendin lezen ja. En hardop erom lachen. Maar het meest fantastische was dat ze echt altijd 4 pagina's met van die ingezonden brieven/mailtjes hadden met de meest achterlijke vragen :') oh wat een lol.
Oud 28-03-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-03-2012, 21:23
Verwijderd
Dat waren mooie tijden.
Oud 28-03-2012, 21:23
Verwijderd
Nou, ik ga maar eens naar bed, want ik moet morgenochtend een mondeling doen en een SE maken. En dat moet wel even goed gaan. Welterusten!
Oud 28-03-2012, 21:24
Verwijderd
Dus als ik mijn kind nou gewoon tegelijk krijg met haar tweede of beter nog ertussenin, dan kunnen ze samen spelen *plant dingen die niet te plannen zijn*
Oud 28-03-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik mijn kind nou gewoon tegelijk krijg met haar tweede of beter nog ertussenin, dan kunnen ze samen spelen *plant dingen die niet te plannen zijn*
Ach, neefjes en nichtjes kunnen altijd wel met elkaar spelen. Of daar nu een half jaar een heel jaar of drie jaar tussen zit. Dat is althans mijn ervaring.
Advertentie
Oud 28-03-2012, 21:27
Verwijderd
Sarah, je alto-in-de-supermarktpoll heeft niet echt uitsluitsel gegeven, dat wilde ik nog even zeggen. En nu ga ik echt naar bed.
Oud 28-03-2012, 21:28
Verwijderd
Succes alvast, voor morgen
Oud 28-03-2012, 21:28
Verwijderd
Ik vind je polls op Onzin altijd heel leuk Sarah! Ik hou van polls invullen.
Oud 28-03-2012, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden/hebben een leesmap. Dus ik had altijd de tina en de donald duck enzo. En ik heb nog een jaar een abonnement gehad op de Girlz ofzo
Leesmap! Hebben we ook een poosje gehad. Als een ware schavuit stiekem smikkelen en smullen van de Aktueel.. met rode oortjes.
Oud 28-03-2012, 21:29
Verwijderd
Hij heeft aangetoond dat het per supermarkt verschilt! en dat de meeste onzinners nooit in eem supermarkt hebbem gewerkt.
Oud 28-03-2012, 21:30
Verwijderd
Oud 28-03-2012, 21:31
Verwijderd
Ik heb bij de C1000 gewerkt.
Oud 28-03-2012, 21:31
Verwijderd
Ik wil nog even zeggen dat mijn telefoon duck wil autocorrecten naar dick en hello naar helponskindistedik
Oud 28-03-2012, 21:32
Verwijderd
En nu ga ik slapen!
Oud 28-03-2012, 21:33
Verwijderd
helponskindistedik
Oud 28-03-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nog even zeggen dat mijn telefoon duck wil autocorrecten naar dick en hello naar helponskindistedik
Duck werd hier fuck
Oud 28-03-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bij de C1000 gewerkt.
Basismarkt hier! Zeg maar een beetje minder dan AH maar zeker een paar slagen beter dan de Aldi of Lidl.
Oud 28-03-2012, 21:37
Verwijderd

Oud 28-03-2012, 21:41
Verwijderd
Oke, nu wil ik het verdomme weten, wtf is 'The Hunger Games?' Het ging er heel de tijd over in de Hitkrant, en nu ook weer op 9gag.

En nee, ik heb geen Google.
Oud 28-03-2012, 21:42
Verwijderd
Een film?
Oud 28-03-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Oke, nu wil ik het verdomme weten, wtf is 'The Hunger Games?' Het ging er heel de tijd over in de Hitkrant, en nu ook weer op 9gag.

Bing.
Oud 28-03-2012, 21:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Het is een film. Het schijnt de volgende sensatie te moeten worden.
Oud 28-03-2012, 21:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

'Battle Royale' -light.
Oud 28-03-2012, 21:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben trouwens echt een derp. Heb vandaag het verkeerde tentamen zitten leren, dus moet nog even hard aan de slag, maar ik ben zooo moeeeee!
Oud 28-03-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
'Battle Royale' -light.
Hm, ik heb de hype rond BR ook nooit echt begrepen, geloof ik.
Oud 28-03-2012, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En ik krijg ineens berichtjes van vrienden die in juni een weekje festival in Duitsland willen doen en daarna roadtrippen, maar dat kost volgens hun rond de 500 euro en dat heb ik nieeeeet.
En ik moest ook al bepalen of ik een week naar Dublin ging voor 300 euro.

HET LEVEN IS ZO MOEILIJJJJJK!!!
Oud 28-03-2012, 21:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hm, ik heb de hype rond BR ook nooit echt begrepen, geloof ik.
Ik vond het een vette film. Lekker je klasgenoten afknallen, omdat je anders zelf dood gaat. Friekie.
Oud 28-03-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het een vette film. Lekker je klasgenoten afknallen, omdat je anders zelf dood gaat. Friekie.
Meh, ik ben wellicht ook afgestompt
Oud 28-03-2012, 22:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Meh, ik ben wellicht ook afgestompt
Dan ga je toch lekker 'A Serbian Film' kijken.
Oud 28-03-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je toch lekker 'A Serbian Film' kijken.
Boring.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten