Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2012, 11:22
nononsens
nononsens is offline
Mijn vriend wil tijdens de sex een toy/vibrator gebruiken, heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben bang dat het niet past en pijn gaat doen. Ik heb zelf wel kleine toys, maar nog niet voor duo gebruik. Vind het best eng.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 11:29
bierkoning
bierkoning is offline
vertel dat je vriend, en ga gewoon voorzichtig proberen
Oud 29-03-2012, 11:30
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Idd gewoon proberen vibrator is nie zo eng als ut lijkt
Oud 29-03-2012, 11:36
Martiño
Martiño is offline
Ik denk niet dat de vibrator groter zal zijn dan de piemel van je vriend (ik neem aan dat jullie wel 'gewone' seks hebben?).

En sowieso, gewoon voorzichtig proberen (en vertel je vriend ook dat je het eng/spannend vindt). Je hoeft hem er niet in te rammen.
Oud 29-03-2012, 11:39
Vowel
Vowel is offline
Nou, ten eerste moet je natuurlijk nooit iets doen dat je niet wilt. Dus als je er echt heel erg tegen opziet en er geen zin in hebt, moet je het gewoon niet doen. Sowieso wordt het er niet makkelijker op als jij helemaal nerveus en gespannen bent, dus veel plezier zal je er dan niet aan beleven.

Als je het toch wilt proberen (want wie weet vind je het wel geweldig, who knows), dan moet je alsnog heel eerlijk zijn tegen je vriend. Vertel hem wat je denkt, voelt, wilt; waar je bang voor bent, waar je wél voor openstaat en waarvoor niet. Op die manier weet hij jouw grenzen en kan hij daar rekening mee houden.

Verder wil ik je even vragen wat je precies bedoelt met "duo gebruik." Je hoeft natuurlijk sowieso geen speeltjes in jezelf te hebben tijdens de seks (want ik ga er nu even vanuit dat je dat bedoelt met "duo gebruik" - bijvoorbeeld iets in je anus terwijl jouw vriend je neukt). Als jij dat niet wilt dan moet je dat niet doen. Een vibrator, bijvoorbeeld, kun je ook anders gebruiken tijdens de seks. Ook hoef je echt niet én zijn lul én een speeltje in je vagina te duwen.

Short version: Doe niets dat je niet wil en praat met je vriend over de rest. Goede communicatie is echt het belangrijkste tijdens de seks.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 11:58
Volk
Volk is offline
Bij duo gebruik stel ik me voor dat hij de vibrator ook in zich heeft op een gegeven moment. Als dat zo is is het wel slim condooms over de vibrator te doen of een aparte voor hem te hebben zodat jij later geen infecties krijgt. En verder gewoon eerlijk zijn naar hem toe, vertel hem dat je het een beetje een eng idee vind en geef tijdens het spel ook meteen aan als je grenzen overschreden worden of je iets niet fijn vind.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bij duo gebruik stel ik me voor dat hij de vibrator ook in zich heeft op een gegeven moment. Als dat zo is is het wel slim condooms over de vibrator te doen of een aparte voor hem te hebben zodat jij later geen infecties krijgt. En verder gewoon eerlijk zijn naar hem toe, vertel hem dat je het een beetje een eng idee vind en geef tijdens het spel ook meteen aan als je grenzen overschreden worden of je iets niet fijn vind.
Oh, ja dat zou inderdaad ook nog kunnen, ik dacht zelf aan DP. Als bovenstaande het geval is, is het inderdaad een goed idee condooms te gebruiken.

Maar nogmaals: vooral niets doen dat je niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 13:15
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Je kunt zowiezo altijd het beste een condoom om je vibrator doen dan glijdt die makkelijker naar binnen en blijft die schoon.
Ps zorg voor een schone opbergplaats.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 08:20
Verwijderd
Is je vriend bi of niet gewoon een homo die ze gevoelens onderdrukt omdat die een ding in ze reet wil
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Is je vriend bi of niet gewoon een homo die ze gevoelens onderdrukt omdat die een ding in ze reet wil
Simplist.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 16:11
nononsens
nononsens is offline
Dank voor jullie reacties, en nee mijn vriend is geen homo! Hij heeft de We Vibe III rood besteld met een glijmiddel, volgens hem is dit de toy voor samen. Nou ik moet zeggen, hij ziet er niet eng uit. Deze wil ik wel proberen, maar heb wel de afspraak gemaakt dat als het niet gaat we ermee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 17:04
Pluis
Pluis is offline
Ik heb even een plaatje opgezocht en die ziet er nog best vriendelijk uit.

en mmprtsr dat je een speeltje voor samen wil, zegt niet gelijk dat je als jongen iets in je anus wil.
Oud 30-03-2012, 22:55
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb even een plaatje opgezocht en die ziet er nog best vriendelijk uit.

en mmprtsr dat je een speeltje voor samen wil, zegt niet gelijk dat je als jongen iets in je anus wil.
En als die jongen wél iets in z'n anus wil, zegt dat ook niet gelijk dat 'ie homo is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 14:27
Martiño
Martiño is offline
Inderdaad, de g-spot van de man is nu eenmaal de prostaat, of hij het leuk vindt of niet

Regels voor berichten