Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, dan zou ik eens stoppen met zeggen tegen jezelf 'ik ga om 10 uur beginnen' en beginnen met 'als ik heb ontbeten en gedoucht ga ik direct beginnen. Het is heel verleidelijk om andere dingen te gaan doen, maar als je daar eenmaal mee bezig bent is het nog 20 keer zo moeilijk om dan te stoppen. Draai het dan gewoon om: Ik ga direct beginnen, als ik klaar ben met wat ik voor vandaag moet doen kan ik de rest van de dag besteden aan wat ik wil doen.
Verder; zolang je goede cijfers haalt en niet heel erg achterloopt zou ik me er ook niet zo'n zorgen over maken. Als je echt merkt dat je cijfers eronder lijden is het wat anders. Wat wel stom is, is dat je hele weekend verpest raakt, en die dagen heb ik ook wel eens. Denken dat je heel goed bezig gaat, maar uiteindelijk niets doen: Niet iets leuks maar ook geen studiewerk. Ja, dan kom je helemaal nergens natuurlijk. Dus áls je dan eens echt geen zin hebt, maar je zit er zo mee in je maag, laat het dan gewoon los en ga lol hebben ofzo. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het weekend probeer ik zo min mogelijk te doen aan school. Het is niet voor niets weekend. Maar ik besteed wel vaak een deel van mijn zondagochtend aan school, zoals jij (TS) ook probeert te doen. Ik zou inderdaad gelijk proberen, wanneer je wakker bent en gedoucht ontmoeten hebt, om METEEN aan je huiswerk te beginnen. Dan ben je er ook maar weer van af he?
![]() Zoals ik, ik ben nu alweer klaar met mijn huiswerk. (hoewel, ik heb morgen ook geen school, dat scheelt) maar toch. Jij kan het ook. als je echt wilt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Liefde & Relatie |
liefde verloren? Verwijderd | 12 | 04-03-2005 16:06 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is bij jullie de totsweek gegaan?? Quantes | 183 | 21-02-2004 11:32 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 |