Hallo,
Ik ben Jan Willem Eckhardt, en ben al een aantal jaar leraar Natuurkunde/Scheikunde. Op dit moment geef ik vooral les aan de bovenbouw van de Havo en het VWO.
Sinds mijn studie geef ik al bijlessen en examentrainingen in ongeveer alle exacte vakken. Ik heb hier een klein bedrijfje in opgestart waarmee ik wat extra bijverdiensten binnen probeer te halen.
Omdat ik merkte dat ik wel heel vaak dezelfde basisinformatie stond te herhalen, ben ik een paar maanden geleden begonnen met het opnemen van stukken uitleg. Deze staan sinds kort ook op youtube, en zijn voor iedereen toegankelijk.
Deze lessen gebruik ik ook in de klas, door als huiswerk op te geven dat er naar uitleg gekeken moet worden. In de klas zelf kan ik me zo meer focussen op het maken van opgaven en de vervolgproblemen oplossen.
Daarnaast ben ik al een aantal jaar jurylid bij het NK Windsurfen, gitarist, theatertechnicus en live-mixer bij verschillende bands.
Ik zal vanaf nu af en toe ook op dit forum gaan kijken, en dan vooral in het stuk "huiswerkvragen exact". Dit zal ik dan ook gebruiken als inspiratie voor vervolg-videolessen op onderwerpen.
|