Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2012, 00:41
AnnoMeisjx
AnnoMeisjx is offline
Heey iedereen, ik had een vraagje;
Als ik ga slapen bedenk ik vaak nog een halfuurtje hele verhalen/fantasieën.
Niet per se seksueel ofzo, maar gewoon.
Doet iemand anders dit ook, en wat verzinnen jullie dan?
Gooi maar van alles neer!

x

Laatst gewijzigd op 08-06-2012 om 01:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2012, 01:12
Linda Prins
Linda Prins is offline
Meer aan verhalen van hoe zou het zijn als ik?
Even gratis zou mogen winkelen. wat ik dan zou kopen, en wat niet. Soms over de toekomst, je weet wel later. maar mijn fantasie wisselt wel elke dag. de éne keer over dingen die ik nog ga doen. ik droom dan gewoon weg. over van alles.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 01:34
AnnoMeisjx
AnnoMeisjx is offline
Ja, ik vooral over dingen die ik graag eens zou willen meemaken, maar wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren Soms zijn het hele rare of kinderachtige dingen hoor! Bijvoorbeeld dat ik ergens in 'The Middle Of Nowhere' ben gestrand en vervolgens een groep rondtrekkende hippies tegenkom, waar ik verder bij ga leven Het is heel vaag, maar dan val ik altijd lekker in slaap .. jij ?
x
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:23
DAH
DAH is offline
Hoe het zou zijn als Nederland zou worden aangevallen, of ik als keizer die de wereld overneemt, of strategieen bedenken voor games. Ik ben ooit wakker geworden met het idee dat ik x moest doen.om de helicopter uit te schakelen.
Oud 09-06-2012, 22:08
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik fantaseer vooral over mijn toekomst: met jongens die ik leuk vind, dat ik de grootste band wordt die in Wembley Stadium gaat spelen, een revolutionist wordt en de wereld een mooiere plek maak. Ook denk ik vaak over in een gat vallen en in een andere dimensie terechtkomen waar geen zwaartekracht is en alle gedachten van mensen in kleuren is. Oftewel dat gevoelens en kleuren overal zweven en in cirkels ronddwalen. En dat ik kan vliegen.
Vaak snap ik er zelf geen hol meer van.
Oud 10-06-2012, 00:53
Verwijderd
Toen ik nog jong was kon ik hele verhalen verzinnen en dan opstaan om het op te schrijven. Nu fantaseer ik vaak over de toekomst, of over hoe mijn leven er over een aantal maanden uit zou kunnen zien, welke scenario's zouden passen bij bepaalde keuzes die ik maak of zou gemaakt kunnen hebben, maar ook over alle landen die ik nog wil zien waar ik nog nooit ben geweest, dan ken ik dan van plaatjes, maar dan is alles wel bewegend in mijn gedachten.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Ook denk ik vaak over in een gat vallen en in een andere dimensie terechtkomen waar geen zwaartekracht is en alle gedachten van mensen in kleuren is. Oftewel dat gevoelens en kleuren overal zweven en in cirkels ronddwalen. En dat ik kan vliegen.
Goeie en interessante fantasie!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 12:09
Verwijderd
nuh, ik ga altijd kwijlen en val dan in slaap.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 10:24
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
nuh, ik ga altijd kwijlen en val dan in slaap.
Ben je wel lekker ontspannen
Oud 11-06-2012, 13:17
Lomyrne
Lomyrne is offline
Vroeger in mijn tienerjaren was ik, hoe gek het ook klinkt, ontzettend verliefd op Jamie Westland (drummer van Di-rect). Ik fantaseerde zoveel ik kon over hem. En niet alleen seksueel, maar ook dat we samen leuke dingen deden en dat ik zijn enige fan was. Het ging zo ver dat ik zelfs naar concerten van de band ben geweest terwijl ik de muziek helemaal niet leuk vond. Gewoon om hem in het echt te kunnen zien.

Maar tegenwoordig is mijn fantasie ver te zoeken. Dan fantaseer ik alleen over realistische dingen, als je het een fantasie kan noemen. Dan denk ik na over de band die ik heb met mijn sekspartner bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:28
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ook dacht ik vroeger vaak dat alle mensen behalve ik robots waren.
En toen ik 6 was heb ik een klein boek geschreven over een slager die een varkentje wil slachten maar daarna wordt tegengehouden door een aantal gekke poppen.
Oud 14-06-2012, 09:28
LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ja ik doe dat al zo lang ik me kan herinneren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten