Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 17:39
Verwijderd
Ik heb vanochtend van een klasgenoot een clipje gezien van een meisje uit rotterdam dat tijdens haar les aan het vingeren zat haar hand zat in haar broek en ze zat gwn dood leuk aan het vingeren ?!?? wat wel erg is heel rotterdam praten erover en nu is UTRECHT ook aan de beurt wat ook erg is iemand heeft haar stiekem gefilmd nou ja dan moet ze maar niet mastruberen in de les en oh ja getver aan het einde van die clipje trok ze haar hand van uit d'r broek en rook aan haar vinger (blehhhhhh)

ik wil graag de clipje aan jullie zien maar mijn vriendin liet het aan me zien niet op youtube maar op haar hotmail omdat iemand het aan haar doorgestuurd had ik vraag wel aan haar of ze het wil doorsturen

wat vinden jullie van deze meid??
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 17:53
Hellraider
Hellraider is offline
geil
Oud 28-03-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
geil
Ontzettend Geil
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:05
Pluis
Pluis is offline
clipjes met seksuele handelingen mogen niet hier op het forum, dus het je mag geen linkje plaatsen naar het filmpje hier.
Oud 28-03-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
clipjes met seksuele handelingen mogen niet hier op het forum, dus het je mag geen linkje plaatsen naar het filmpje hier.
oke sorry in dat clipje zie je gelukkig niets maar goed dat je het zegt
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:28
Em.
Em. is offline
Ik vind het wel heel erg gewaagd om dat te doen gezien het risico betrapt te worden - en sowieso, in de klas. Vraag desnoods dan of je naar de wc mag als je jezelf niet in kan houden. Ik ken het clipje verder overigens niet, mja.

Ik vraag me ook een beetje af of ze wel écht vingerde en niet gewoon heel veel jeuk had of whatever. Gezien je ook zei dat je niets ziet in het clipje. Maar goed, dat kan ik dus niet echt beoordelen.
Oud 28-03-2012, 21:03
hitz0r
hitz0r is offline
Volgens mij staat het filmpje waar je het over hebt al ja-ren op internet en gaat het niet om een neerlands meisje.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 23:35
Linda Prins
Linda Prins is offline
Mmm, heel gewaagd, even naar de wc is toch een beter idee,
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 08:45
Verwijderd
droomvriendin
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 09:19
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
vies!!! vooral dat ruike! ga over me nek!
Oud 29-03-2012, 12:43
Verwijderd
Die clip is verschrikkelijk oud. Zowel rotterdam als utrecht praten er al niet meer over.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij staat het filmpje waar je het over hebt al ja-ren op internet en gaat het niet om een neerlands meisje.
idd het gaat NIET om een neerlands meisje zoals je het zelf zegt maar wel om een meisje die uit nederland komt ze is niet nederlands maar komt wel uit Nl
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 16:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
vies!!! vooral dat ruike! ga over me nek!
Wat is daar nou weer vies aan als het van jezelf is en je wast je normaal? Jij hoeft er toch niet aan te ruiken.
Oud 29-03-2012, 18:52
maximt1
maximt1 is offline
Citaat:
Ontzettend Geil
daar ben ik het wel me eens
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 18:54
Verwijderd
hahahahahaahha maar als je het ziet MAN getverrrr niet dat je haar geslacht kan zien neee dat niet gwn hand in d'r broek DOODLEUK aan het spelen iemand fimt dr stiekem en zei maar verder en dan... iewwwww ruikt ze aan haar geslijmerteerde vingers (bahhhhhh) moet kotsen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:28
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
hahahahahaahha maar als je het ziet MAN getverrrr niet dat je haar geslacht kan zien neee dat niet gwn hand in d'r broek DOODLEUK aan het spelen iemand fimt dr stiekem en zei maar verder en dan... iewwwww ruikt ze aan haar geslijmerteerde vingers (bahhhhhh) moet kotsen
oke
Oud 29-03-2012, 21:12
Mati
Mati is offline
Citaat:
daar ben ik het wel me eens
Je bent niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 21:55
icetea296
icetea296 is offline
twitter xD hier in nijmegen zijn ze er ook al over bezig xD
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 18:21
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
idd het gaat NIET om een neerlands meisje zoals je het zelf zegt maar wel om een meisje die uit nederland komt ze is niet nederlands maar komt wel uit Nl
Dat zeggen 'ze'?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 18:11
WoKo
WoKo is offline
pics???
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 19:15
Em.
Em. is offline
@WoKo:

Citaat:
... en plaatjes/screenshots van dat soort dingen lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Regels voor berichten