Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2012, 14:56
mikaildus
mikaildus is offline
Hoi,allemaal alvast bedankt voor t lezen,maar het probleem waar ik mee zit ik zal het uitleggen mischien niet het juiste forum maar ik ben eind oktober 2011 naar turkije verhuist ik heb een tijd binnen gezeten de winters kunnen hier heel slecht zijn en dit was de slechtste in zo'n 20 jaar hier:-( maar t is nu zomer al een tijdje en al vroeg warm hier mijn volgende qestie, ik heb op t strand een meisje leren kennen (eigenijk 2) zal het even uitleggen: ik was al een tijdje aan het zwemmen we hadden al een aantal keren oogcontact gemaakt en onderling waren hun al aan t kletsen (denk over mij) een tijdje later kwamen ze naar me toe om een praatje te maken ze vroegen of ik mee ging naar t strand daar een endje zitten kletsen ( gaat overigens niet makelijk in t turks en engels door elkaar want zij kan niet zo goed engels en ik niet zo goed turks:-( maar een van de meisjes vroeg of ik savond's zin had om met haar uit te hangen,helaas ging dat die avond niet we hebben wel telefoon nummers enzo uitgewisseld we hadden afgesproken de volgende dag te gaan zwemmen met zen 3en, zelfde avond kreeg ik een sms'je ze moest naar izmir naar haar moeder want in kusadasi waar ik dus woon was haar 2e huis normaal woont ze in izmir, de volgende ochtend vroegen ze dus of ik hun gedag wou komen zeggen,hebben we gedaan en met zen 3'tjes even wat gegeten en gedronken op t busstation, helaas ze ging naar izmir:-( is nu inmiddels weer in kusadasi we hebben veel contact gehad met sms en facebook enzo, vooral met een meisje van de 2 de ander die zit nu nog wel in izmir maar deze die gaat nu over 2 weken al weer terug,maar mijn probleem: ik vind haar ondertussen wel heel erg leuk,ze riep me uit t water vroeg of ik savond's met d'r wou ''relaxen'' ging helaas niet door, en opzich gaat t contact tussen ons ook goed maar ik weet niet of ze mij leuk vindt of mij ooit leuk gevonden heeft,we gaan samen regelmatig iets doen naar t strand ofzo en ondertussen al goede ''vrienden'' maar ik weet niet of zij ook voor mij iets anders voelt?? mischien dat iemand dat uit deze signalen kan opmaken, en voor de rest zou ik t eigenlijk ook wel willen zeggen/vragen aan haar maar ik ben bang dat dat onze vriendschap mischien kapot zou maken of ze ineens heel terughoudend is:-( , overigens (denk) ik wel dat ze een oogje op me heeft ze begon ook over d'r oude vriendje en dat ze er nu geen heeft en ze vroeg gister op t strand ook of ik een vriendin had,overigens ben ik 16 en zij 17 ik nederlands en zij turks ik woon in turkije,ik hoop dat iemand me heel snel zou kunnen helpen en me goed advies zou kunnen geven van wat ik het beste wel óf niet kan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2012, 15:12
Verwijderd
Ik heb het toch nog iets van 10 regels volgehouden maar toen werd het te gek. Voeg alsjeblieft een klein beetje interpunctie toe en maak normale zinnen zodat we er wat van kunnen maken, want dit is onleesbaar.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 15:21
mikaildus
mikaildus is offline
oke even kort ik woon dus in turkije 2 meisjes ontmoet op t strand waarvan 1 ik heel leuk vind, ze vroeg me die avond of ik bij haar wou logeren,maar helaas moest zij de volgende dag naar haar oorspronkelijke huis 70km van hier dus niet doorgegaan,ondertussen veel gekletst en ge sms't enzo nu is ze weer terug in kusadasi (mijn woonplaats) en haar zomerse woonplaats, maar ik weet dus niet of ze me leuk vindt, we hebben die dag een end zitten kletsen dus telefoon nummers uitgewisseld en die avond verpeste t eigenlijk,mijn vraag is kan iemand hieruit oppikken of zij me leuk vindt? ondertussen zijn we in ieder geval goede vrienden,maar ik vraag me af of er meer uit kan komen?? tenslotte vroeg ze m'n nummer en me uit t water om bij ze op t strand te komen zitten...maarja je weet hoe vrouwen zijn miss was t wel enkel als vriendschap bedoelt, ik heb namelijk geen zin om de vriendschap te verpesten die we nu hebben of een dikke flater te slaan namelijk
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 16:18
mytholon
mytholon is offline
Dit zijn weer geen normale zinnen he?
10 komma's in een zin....
Het valt zo erg moeilijk te lezen, en aangezien het zo'n groot stuk tekst is haken veel mensen snel af.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 16:24
mikaildus
mikaildus is offline
ja maar je begrijpt nu tog wat ik zeg
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 16:25
Verwijderd
Oh, nou dat verschilt per vrouw en valt moeilijk wat over te zeggen. Vraag het haar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 16:29
mikaildus
mikaildus is offline
ja oke da's nu t probleem ik vind d'r heel leuk maar ik weet niet of zij mij ook leuk vindt misschien dat iemand dat uit mijn tekst kan opmaken?? ik heb namelijk geen zin om onze vriendschap te verkloten,want als zij zegt dat ze me op die manier niet leuk vindt,voel ik me en kut en een dikke flater geslagen EN nog eens de vriendschap verpest waarschijnlijk daarom wil ik eigenlijk eerst wat meer zekerheid
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 16:51
Vowel
Vowel is offline
Ja, maar niemand kan jou vertellen of zij jou leuk vindt. De enige manier waarop je daar echt achterkomt is door het haar te vragen. Maar je kunt het haar niet echt vragen zonder haar te laten weten dat je haar leuk vindt. Dus wat dat betreft heb je een dilemma.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 18:25
mikaildus
mikaildus is offline
ja helaas wel:-( maar ik wil de vriendschap eigenlijk niet verpesten en al helemaal geen blunder slaan, maar ik kan t me eigen ook niet vergeven als t blijkt dat zij me wel leuk vindt en ik t niet gevraagt heb, dus zit ik met 2 problemen :-( weet iemand mischien hoe ik kan laten blijken dat ik haar leuk vindt of hoe ik haar dit t beste kan zeggen?? en dan niet van je haar is zo mooi en blablabla dat is zowiezo al moeilijk in t turks,en ligt er een beetje te dicht bovenop vind ik moet niet te slijmerig overkomen

Laatst gewijzigd op 30-06-2012 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 15:51
mikaildus
mikaildus is offline
Nog iemand die me hiermee zou kunnen helpen??
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 19:09
Verwijderd
"dus ik vind je best wel leuk. Laten we zaterdag wat tofs gaan doen"

tadaa.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 20:15
Stinkdier
Stinkdier is offline
Ik denk dat ze je niet leuk vindt, bitches willen mannen die kunnen schrijven.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 21:27
mikaildus
mikaildus is offline
uhm en wat heeft dat er mee te maken??? snap t niet zo wat je ermee wilt berijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten