Hoi,allemaal alvast bedankt voor t lezen,maar het probleem waar ik mee zit ik zal het uitleggen mischien niet het juiste forum maar ik ben eind oktober 2011 naar turkije verhuist ik heb een tijd binnen gezeten de winters kunnen hier heel slecht zijn en dit was de slechtste in zo'n 20 jaar hier:-( maar t is nu zomer al een tijdje en al vroeg warm hier mijn volgende qestie, ik heb op t strand een meisje leren kennen (eigenijk 2) zal het even uitleggen: ik was al een tijdje aan het zwemmen we hadden al een aantal keren oogcontact gemaakt en onderling waren hun al aan t kletsen (denk over mij) een tijdje later kwamen ze naar me toe om een praatje te maken ze vroegen of ik mee ging naar t strand daar een endje zitten kletsen ( gaat overigens niet makelijk in t turks en engels door elkaar want zij kan niet zo goed engels en ik niet zo goed turks:-( maar een van de meisjes vroeg of ik savond's zin had om met haar uit te hangen,helaas ging dat die avond niet we hebben wel telefoon nummers enzo uitgewisseld we hadden afgesproken de volgende dag te gaan zwemmen met zen 3en, zelfde avond kreeg ik een sms'je ze moest naar izmir naar haar moeder want in kusadasi waar ik dus woon was haar 2e huis normaal woont ze in izmir, de volgende ochtend vroegen ze dus of ik hun gedag wou komen zeggen,hebben we gedaan en met zen 3'tjes even wat gegeten en gedronken op t busstation, helaas ze ging naar izmir:-( is nu inmiddels weer in kusadasi we hebben veel contact gehad met sms en facebook enzo, vooral met een meisje van de 2 de ander die zit nu nog wel in izmir maar deze die gaat nu over 2 weken al weer terug,maar mijn probleem: ik vind haar ondertussen wel heel erg leuk,ze riep me uit t water vroeg of ik savond's met d'r wou ''relaxen'' ging helaas niet door, en opzich gaat t contact tussen ons ook goed maar ik weet niet of ze mij leuk vindt of mij ooit leuk gevonden heeft,we gaan samen regelmatig iets doen naar t strand ofzo en ondertussen al goede ''vrienden'' maar ik weet niet of zij ook voor mij iets anders voelt?? mischien dat iemand dat uit deze signalen kan opmaken, en voor de rest zou ik t eigenlijk ook wel willen zeggen/vragen aan haar maar ik ben bang dat dat onze vriendschap mischien kapot zou maken of ze ineens heel terughoudend is:-( , overigens (denk) ik wel dat ze een oogje op me heeft ze begon ook over d'r oude vriendje en dat ze er nu geen heeft en ze vroeg gister op t strand ook of ik een vriendin had,overigens ben ik 16 en zij 17 ik nederlands en zij turks ik woon in turkije,ik hoop dat iemand me heel snel zou kunnen helpen en me goed advies zou kunnen geven van wat ik het beste wel óf niet kan doen
|