Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2012, 20:42
aksy
aksy is offline
22

Laatst gewijzigd op 04-04-2012 om 09:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2012, 19:51
arPos
arPos is offline
Ik ga chronologisch reageren terwijl ik het werkstuk lees, daarbij wil ik opmerken dat iedereen werkstukken anders maakt en dat het niet persé slechter/beter is omdat het anders is.

1. Een werkstuk begint met het voorblad/titelpagina en pas daarna komt de inhoudsopgave, normaal gesproken worden de titelpagina en de inhoudsopgave niet genoemd in de inhoudsopgave.
Die inhoudsopgave begint dan bv met: Hoofdstuk 1: Inleiding, pagina 3.

2. De inhoudsopgave ziet er verder goed uit, ik ben zelf niet zon fan van die wordsuperletters (die je voor het woord inhoudsopgave hebt gebruikt) maar ala.
Wel zou ik ook de paginanummers vermelden bij de inhoudsopgave dat is wel zo fijn als je het werkstuk voor het eerst onder ogen ziet en bijvoorbeeld direct naar hoofdstuk 3 door wil bladeren.
over paginanummers gesproken; die heb je niet toegevoegd (dit kan bij kop- en voetteksten).
Ook zou ik persoonlijk geen plaatje bij de inhoudsopgave doen maar dus op het voorblad (die dan de eerste pagina is)

Verder ziet het er wel goed uit alleen wil ik je nog een tip geven om het overzichtelijk te houden; als je vind dat een bepaalde tekst/plaatjes/tabellen niet goed op 1 pagina passen ga dan niet lopen schuiven en slepen om het toch op die pagina in te passen, het is mooier als je dan gewoon op een nieuwe pagina begint met een volgende paragraaf, met een aantal witregels onderaan de pagina is in principe niets mis (zelf gebruik ik de "pagina-einde invoegen knop erg veel)

Ik heb toevallig net 6 verslagen voor mijn eindstage afgemaakt (en een aantal zijn goedgekeurd) dus als je wilt dan kan ik er 1 online zetten als vergelijkingsmateriaal maar dat hoor ik dan wel.
Reageren

Regels voor berichten