Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Ja. Ik kan werkelijk niet functioneren zonder ontbijt.
2. Nee. Ik heb het wel eens gedaan omdat de roeivereniging waar mijn huisgenootje bij zit paasontbijtjes gingen bezorgen met champagne erbij en toen hebben we dat met het huis gedaan. Maar dat koste 3 euro. 3. Om uit te voeren, vast wel ![]() |
![]() |
|
Ik vind het een interessant idee
![]()
||
Citaat:
En áls ik wel tijd heb, dan plan ik dus zelf graag wanneer ik eet, ook dan wil ik niet afhankelijk zijn van het tijdstip dat jij aanbelt. Het zou voor mij dus erg belangrijk zijn dat je een heel precies tijdstip af kan spreken. 1) Ik ontbijt 's ochtends niet altijd goed genoeg, maar daardoor snack ik niet 's middags. Ik heb namelijk geen snacks op mijn werk. 2) Nee, absoluut niet. Mensen die 's ochtends geen tijd nemen om fatsoenlijk te ontbijten, hechten ook niet veel waarde aan een ontbijt. Ik hoef 's ochtends dus geen luxe, hoogstens gewoon een paar sneetjes met kaas. En laat een sneetje nou zo'n 6 cent kosten; een plakje kaas zo'n Een sneetje brood kost omgerekend zo'n 6 cent en een plakje kaas ongeveer 35 cent.. 3) Ik vraag me af of je niet erg gaat botsen met mensen die het graag even laat willen ontvangen en of je tijden kan garanderen. Ik denk ook dat er uiteindelijk niet genoeg vraag naar is.
|
1) Nee, ik zou wel willen ontbijten, maar vind het moeilijk om iets te vinden dat ik 's ochtends kan eten, vind brood niet zo lekker dus dan heb je al snel geen zin daarin.
2) Nee, dat vind ik wel heel duur. Ik hoef geen uitgebreid ontbijt. Sowieso moet je voor een uitgebreid (warm) ontbijt ook tijd nemen om het op te eten. 3) Ik denk dat het initiatief leuk is, maar je beter heel erg kunt downgraden, dus geen uitgebreid ontbijt, maar een goede boterham met kaas en dan voor veel minder geld. Ik denk echter dat het geld dat je ermee verdient relatief weinig is met de tijd die je erin steekt.
|
![]() |
|
|