Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2012, 17:36
kim berge
kim berge is offline
swiet moffo is een Surinaams voedselmerk waar is dit verkrijgbaar in de omgeving van Rotterdam ik heb al gezocht maar alleen een webschop gevonden en mijn moeder wil roti maken vandaar en ze weet weinig af van webschops en ik heb geen zin om het te bestellen
en het is gewoon makkelijker in de winkel dan een plaatje op internet
Oud 12-04-2012, 05:58
Verwijderd
1 minuut googelen op 'surinaamse winkel rotterdam' geeft mij Toko Hoi Yun op Benthuizerstraat 52, De Waart Tropische Producten op Nieuwe Binnenweg 357B en Toko Asha op Bergweg 357.

Geen idee of ze daar dat specifieke merk verkopen, maar vast wel ingredienten voor roti

Laatst gewijzigd op 12-04-2012 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op de site van Swiet Moffo staat gewoon waar het verkrijgbaar is (of hoe je daarachter kan komen). Als ik het goed begrijp is het dus gewoon in supermarkten verkrijgbaar zoals Albert Heijn, Jumbo, Vomar, Super de Boer en C1000. AH's en Jumbo's zitten er iig genoeg in Rotterdam.

De toko die Sarah noemt op de Benthuizerstraat is overigens meer een Oosterse toko waar ik niet zo snel roti-ingrediënten zou zoeken (maar wellicht verkopen ze het wel). Overigens heb je voor roti alleen maar die pannenkoekjes nodig, kousenband en marsala nodig (en aardappels, kip en eieren maar die kan je overal wel halen). Die pannenkoekjes en kousenband verkopen ze hier ook gewoon in de supermarkt en marsala denk ik eigenlijk ook wel (en anders wel in een willekeurige Surinaamse/Turkse/Marrokaanse/etc winkel. Vaak verkopen ze ze bij een eetzaakje waar je roti kan kopen die pannenkoekjes ook los. Xotus in Delft heeft ze ook.
Reageren

Regels voor berichten