Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2012, 00:47
forumm
forumm is offline
Hee iedereen!

Ik ben een jongen van 18 jaar, en ik vroeg me af hoe jullie denken dat je ervoor kan zorgen dat meisjes op jou afkomen in plaats van jij op hun. En dan bedoel ik in allerlei situaties..tijdens uitgaan, school/studie/werk, noem maar op.

Als ik dus bijvoorbeeld in een club sta, zou ik het fijn vinden als meer meisjes op mij afkomen. Niet arrogant bedoelt, maar ik zie er (erg) goed uit, heb prima kledingstijl enzo,kan leuk met een meisje praten enzo, daar ligt het niet aan. Maar als ik zie dat een meisje me wel ziet zitten, schort het me aan het lef om naar dr toe te gaan.

Het zou dus allemaal een stuk makkelijker zijn als zij op mij af zouden komen (gebuert ook wel natuurlijk, maar mag wel wat vaker).

Ik vroeg me af of jullie misschien goeie tips hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2012, 05:28
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Er bestaat niet echt een soort magneet waardoor ze naar jou komen hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 07:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maar als ik zie dat een meisje me wel ziet zitten, schort het me aan het lef om naar dr toe te gaan.
mietje, dit is je probleem. Lijkt me handiger om daar wat aan te doen dan een manier te verzinnen hoe je meiden aan kunt trekken. Hoewel strooien met geld nog wel een mogelijkheid is... lijkt me dat nou ook niet direct iets wat je wil doen.
Oud 15-03-2012, 08:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kunt er niet voor zorgen dat meisjes vanzelf op jou af komen. Kan gewoon niet, punt.

Het is voor meisjes misschien nog wel moeilijker om op jou af te stappen, omdat meisjes in mijn beleving niet per se uitgaan om jongens te versieren, maar juist om versierd te worden en aandacht te krijgen. Als ze dan naar je toe komen zouden ze je wel heel heel erg leuk moeten vinden, en dan lopen ze alsnog het risico afgewezen te worden en dat is voor hun extra genant. Doe je een keer iets dat men niet van je verwacht, wordt je nog afgewezen ook.
Als je met mensen wil praten of kennismaken, moet je gewoon zelf op ze afstappen. Dat geldt voor meisjes natuurlijk ook, maar goed, misschien durven ze niet en wil lang niet iedereen kennis met je maken. Kweek gewoon wat lef.
Oud 15-03-2012, 08:58
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Volgens mijn collega helpt het als je middenin de club gaat staan met je net-nieuw-gekochte-horloge van 650 euro... (hij heeft m ook niet laten verzekeren)
Oud 15-03-2012, 09:04
Carbi
Carbi is offline
horloges zijn toch nutteloos!
maar dan gaat het inderdaad over
Citaat:
strooien met geld
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:06
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
horloges zijn toch nutteloos!
maar dan gaat het inderdaad over
niks nutteloos, alleen nutteloos om steeds maar dure te kopen, ik heb een antieke zakhorloge met ketting, en die werkt al 10 jaar perfect
Oud 15-03-2012, 09:09
Carbi
Carbi is offline
Oke ff over horloges dan. wat doe je met je horloge? tijd kijken? eventueel datum?
dat kan met de simpelste telefoon ook. als je naar de zon kijkt kan dat zelfs
doe maar weer on-topic. dit is gewoon mijn mening als jij het handig vind dan is dat zo.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:13
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
doe maar weer on-topic. dit is gewoon mijn mening als jij het handig vind dan is dat zo.
Oud 15-03-2012, 11:23
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oke ff over horloges dan. wat doe je met je horloge? tijd kijken? eventueel datum?
dat kan met de simpelste telefoon ook. als je naar de zon kijkt kan dat zelfs
ik heb al jaren een horloge, en ja dat kan met een telefoon ook. Maar de handeling kijk op horloge, of haal telefoon uit zak druk op knop en kijk is het verschil....
Oud 15-03-2012, 11:32
Verwijderd
Niet zo'n pussy zijn is de oplossing.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 12:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik heb al jaren een horloge, en ja dat kan met een telefoon ook. Maar de handeling kijk op horloge, of haal telefoon uit zak druk op knop en kijk is het verschil....
Ja, dat heb ik ook. Ik kijk automatisch op mijn horloge. En als ik 'm een keer vergeet vind ik dat ontzettend irritant, want dan moet ik weer extra moeite doen.

Ontopic: Er is geen drankje dat ervoor zorgt dat vrouwen massaal op je afkomen (nee, AXE werkt ook niet ). Sommige vrouwen doen het wel, anderen niet. Niets dat jij doet kan dat veranderen. Je kunt natuurlijk wel zelf een paar ballen kweken en alsnog zelf op de meisjes afstappen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 12:42
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik ook. Ik kijk automatisch op mijn horloge. En als ik 'm een keer vergeet vind ik dat ontzettend irritant, want dan moet ik weer extra moeite doen.

Ontopic: Er is geen drankje dat ervoor zorgt dat vrouwen massaal op je afkomen (nee, AXE werkt ook niet ). Sommige vrouwen doen het wel, anderen niet. Niets dat jij doet kan dat veranderen. Je kunt natuurlijk wel zelf een paar ballen kweken en alsnog zelf op de meisjes afstappen.
Gelukkig een bevestiging , maar ook bijv op de fiets of in de auto kijk je makkelijker op je horloge dan dat je je tel uit je zak/tas moet toveren...

en ot idd wat Vowel ook zegt. Niet zo mieterig doen en gewoon een gesprekje gaan voeren met iemand die je tegenkomt, ze bijten heus niet, en dan wimpelen ze je af, of ze gaan een gesprek met je aan.
Oud 15-03-2012, 19:55
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Gewoon proberen! Niet te veel nadenken en gewoon maar doen, dan ontdek je vanzelf wat slim is om te doen en wat niet. Op een gegeven moment word je daar vanzelf zelfverzekerder door.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 07:46
Verwijderd
hahah
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 13:34
methrowrocks
methrowrocks is offline
Gewoon er van afzien ,, tot op een moment je lichaam gaat zeggen, ik heb er genoeg van!,, ik wil sex!!
en dan komt alles vanzelf...

dus vertrouw op je lichaam, en heb geduld! nu heb je gewoon gebrek aan motivatie zou ik denken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 06:46
hookee
hookee is offline
Je helemaal insmeren met stroop.. (oh nee, da's voor insecten).
Je moet niet alle reclames van Axe geloven (of alle reclames for that matter).

Ten eerste lijkt het er op dat het jou niet uitmaakt welk meisje op je afloopt, dat is al een verkeerde insteek. Ik mag hopen dat je interesse/voorkeur hebt voor één meisje. Richt je daar dan op. Er is niets minder afstotend voor meisjes dan een "douche" die probeert meisjesmagneet te zijn. Meisjes willen zich speciaal voelen.

En stel met je horloge, pet, kilt, marine uniform of mannuhluhke snor krijg je het voor elkaar om meisjes aan te trekken, wat denk je dan te gaan doen? Durf je dan wèl je smoel open te trekken? Oftewel; werk eerst aan je zelfvertrouwen, dan heb je geen gadgets nodig.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 23:39
Verwijderd
gaat je niet lukken man.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 15:00
Verwijderd
kom op mensen niet zo kinderachtig reageren, hij heeft een serieuze vraag dus:
Ik snap denk ik je probleem wel, ik ben een meisje dus ik weet hoe meisje in elkaar zitten duhh!
maar meiden durven niet altijd even snel op jongens af te gaan, en zeker als je zo knap bent denken ze dat je ze of zal uitachen, of dat je al bezet bent... het heeft dus niet altijd een voordeel als je knap bent!!! Maar je kan toch gewoon op een meisje afstappen ?!! dat zullen ze zeker weten niet erg vinden hoor !!!
succes !!!!!!!
xx meisje (scholiermavo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten