Ik draag steeds lenzen (alleen een bril als ik thuis ben/s'avonds laat) ik heb aan alletwee de ogen -2
Vroeger kocht ik al m'n lenzen bij de Pearl, maar mijn moeder is maar alleen thuis, en moeten we dus een beetje besparen bij de dingen die lukken.
Ik zag dat ze ook lenzen verkochten in het kruidvat, dus besloot ik die te kopen
véééééél goedkoper dan m'n lenzen die ik steeds bij de Pearl ging halen...
Ik heb praktisch nooit last van m'n ogen, tenzij ik ze te lang heb ingehad, of soms dat er een witte 'gloed' over m'n linkeroog zit, maar dit schijnt van overmatig eiwitproductie te zijn in je oog ofzo (het fijne weet ik er niet van) , ik heb het ook niet altijd,af en toe maar.
maar nu,
ik las zojuist op een sociale netwerk site dat lenzen uit het kruidvat, de hema, etc (alle goedkopere) zeer slecht zijn voor je ogen? ze maken naar het schijnt mini krasjes in je ogen en je kan er zelfs blind van worden???
is dit echt waar

? ik gebruik ze nu al een jaar en heb eigenlijk minder last van m'n ogen dan dat ik m'n lenzen in de duurdere winkel kocht...
ik zie steeds goed als ik ze in heb...
die dame die me vertelde dat ze zeer slecht waren, zei dat haar verkoper van de (duurdere) lenzen dit haar vertelde.
Misschien zeggen ze dit, omdat het de concurrentie is? of zijn ze echt zo slecht als er gezegd wordt?