Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2012, 00:08
JustCurius
JustCurius is offline
hoi allemaal me meis en ik gaat het super mee maar ze wil heel graag mij klaar te laten komen door aftrekken en/of pijpen maar dat lukt niet het is niet dat het niet lkkr is ofzo maar ze bereikt het punt niet dat ze me kan laten klaar komen ligt dat aan mij of aan haar ?

Graag hulp
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 07:21
Verwijderd
Lukt het jou zelf wel? Dan zou je namelijk aan kunnen geven wat je fijn vindt.
Daarnaast proberen om je te ontspannen en ''over te geven''.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 14:21
bloodyb
bloodyb is offline
Ik neem aan dat je wel opgewonden=stijf wordt als ze het doet? Als je vindt dat ze het niet goed doet zou je haar ook wat aanwijzingen kunnen geven. Klinkt mss gek maar sommige meisjes moeten het gewoon leren. Of trek je zelf eens af terwijl zij je streelt en zo.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 14:51
bierkoning
bierkoning is offline
leg haar niet teveel druk op, het lukt vast wel een keer. En probeer zelf te ontspannen en haar af en toe wat aanwijzingen te geven, en geef gewoon niet te snel op. Of trek je af tot je bijna klaar komt, en laat haar het afmaken met haar hand/mond.
Oud 02-05-2012, 17:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je wel opgewonden=stijf wordt als ze het doet? Als je vindt dat ze het niet goed doet zou je haar ook wat aanwijzingen kunnen geven. Klinkt mss gek maar sommige meisjes moeten het gewoon leren. Of trek je zelf eens af terwijl zij je streelt en zo.
Dat niet alleen, iedereen is anders. Misschien vond een van haar eerdere vriendjes het wel veel lekkerder op een andere manier en denkt ze dat dat de enige manier is.
Gewoon zeggen wat je wil dus, dat is voor iedereen het makkelijkst te begrijpen.
Oud 02-05-2012, 23:40
JustCurius
JustCurius is offline
Citaat:
Ja wel stijf het is ook wel lkkr kom er alleen niet van klaar
Met citaat reageren
joris19
joris19 is offline
Misschien moet je je zaakje even opsparen, en het rukken zonder dat je vriendin bij je in de buurt even stopzetten, als je jezelf tussentijds voordat je naar je vriendin gaat jezelf ook nog een paar keer te vroeg gaat afrukken tja, dan blijft er niet veel munitie over om mee te schieten. Dan heb je jou kruit al te vaak of te vroeg verschoten......en wanneer het moment met je vriendin er dan is ja,......
Met citaat reageren
JustCurius
JustCurius is offline
Citaat:
Lukt het jou zelf wel? Dan zou je namelijk aan kunnen geven wat je fijn vindt.
Daarnaast proberen om je te ontspannen en ''over te geven''.
Ja zelf gaat het gemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 21:38
klaaaar
klaaaar is offline
Maak haar geil, dan hoeft zij zich ook niet ongemakkelijk te voelen - aangezien zij ook wil dat je klaarkomt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten