Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2012, 14:03
Voormij
Voormij is offline
Hoi allemaal,

Voor mijn afstudeeropdracht onderzoek ik hoe contant geld eruit ziet over 5 jaar.
Contant geld verdwijnt meer en meer uit onze samenleving. Maar kunnen wij wel zonder contant geld? Daarnaast komen er ook nieuwe betaalmogelijkheden, zoals mobiel betalen. Maar kan dit contant geld helemaal vervangen?
Deze vragen probeer ik te beantwoorden in mijn afstudeeronderzoek.

Ik wil graag hierin jullie mening meenemen, zouden jullie daarom deze enquête willen invullen? Het duurt slechts 2,5 minuut en je hebt kans om een cadeaubon van Bol.com te winnen ter waarde van € 50,00! (er worden 16 cadeaubonnen verloot)

Voor degene die tussen de 18 en 24 jaar zijn vul deze enquête in:
https://www.surveymonkey.com/s/J63P6LY

Ouder dan 24, maar jonger dan 65? Vul dan deze enquête in:
https://www.surveymonkey.com/s/JJW5DQB

Voor degene die tussen de 12-18 jaar zijn vul deze enquête in:
https://www.surveymonkey.com/s/QY5Y5WN

Alvast bedankt!!

Ps. vind je het een leuke/interessant enquête schroom je dan niet om het aan je vriendjes of vriendinnetjes door te sturen, hoe meer respondenten ik heb, des te beter het is voor mijn onderzoek!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2012, 14:10
Martiño
Martiño is offline
Ik ben 24. Welke moet ik nu invullen?
Oud 24-03-2012, 14:20
Verwijderd
Ik was de enquête aan het invullen, maar op de bladzijde van vraag 11 t/m 15 kan ik niet meer verder. Ik klik op 'volgende' maar hij laadt gewoon weer dezelfde pagina.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:29
Voormij
Voormij is offline
Citaat:
Ik ben 24. Welke moet ik nu invullen?
De 2e, ouder dan 24 maar niet ouder dan 65
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:31
Voormij
Voormij is offline
Citaat:
Ik was de enquête aan het invullen, maar op de bladzijde van vraag 11 t/m 15 kan ik niet meer verder. Ik klik op 'volgende' maar hij laadt gewoon weer dezelfde pagina.
Welke enquête vul je in? Komt het misschien omdat jij je leeftijd niet hebt ingevuld? Dat is namelijk een verplichte vraag en als je die niet invult kan je niet verder.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:35
Verwijderd
Ik vul die van 12 - 18 in, en ik ben 17 en dat heb ik ook ingevuld. Toch kom ik niet verder.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:37
Voormij
Voormij is offline
Citaat:
Ik vul die van 12 - 18 in, en ik ben 17 en dat heb ik ook ingevuld. Toch kom ik niet verder.
Vreemd, ik heb het net getest en bij mij gaat hij wel verder, zou je misschien de enquête willen afsluiten en opnieuw op de link willen klikken om het nog een keer te proberen?
Hij zou het eigenlijk gewoon moeten doen namelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:38
Verwijderd
Bij mij werkte het wel!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:40
Verwijderd
Ik heb hem ingevuld
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 16:06
Verwijderd
Het is gelukt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het niet zo'n goede enquete. Wat is het verschil tussen iDeal, mobiel bankieren en internetbankieren? Ik doe alles op mijn telefoon, dus dat is voor mij allemaal hetzelfde En beter had je gekozen voor nooit/zelden/soms/regelmatig/vaak. Hoe vaak ik ergens voor betaal verschilt van week tot week. Er zijn dagen dat ik niet pin, maar ik pin wel bijna altijd als ik ergens moet betalen. Het geeft zo een beetje een vertekend beeld van mijn betaalgedrag
Oud 24-03-2012, 16:39
Martiño
Martiño is offline
En ik kan bij sommige vragen ja én nee invullen
Oud 24-03-2012, 17:47
Voormij
Voormij is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo'n goede enquete. Wat is het verschil tussen iDeal, mobiel bankieren en internetbankieren? Ik doe alles op mijn telefoon, dus dat is voor mij allemaal hetzelfde En beter had je gekozen voor nooit/zelden/soms/regelmatig/vaak. Hoe vaak ik ergens voor betaal verschilt van week tot week. Er zijn dagen dat ik niet pin, maar ik pin wel bijna altijd als ik ergens moet betalen. Het geeft zo een beetje een vertekend beeld van mijn betaalgedrag
Ideal = een betaalmethode als je iets online koopt. Je betaalt dan aan de winkel door middel van ideal. Dat is dus anders dan mobiel bankieren, bij mobiel bankieren betaal je niet, maar bankier je. Dus je bekijkt de overzicht van je inkomsten en uitgaven, het beheer van je geldzaken dus.
En als je dat via internet dus, dus NIET via je mobiele telefoon dan is het internetbankieren.
Het zijn verschillende diensten dus vandaar dat ze erbij staan.

zelden, soms, regelmatig en vaak, dat zijng een concrete begrippen. Misschien betekent zelden voor jou 1x per kwartaal terwijl 1x per kwartaal voor een ander wordt gezien als soms.
Met de keuzes die er nu staan kan ik mijn onderzoeksresultaten beter onderbouwen en ook daadwerkelijk een tijdsvak aangeven. Dat kan met de begrippen zelden, soms en regelmatig niet want dat kan voor iedereen een ander termijn betekenen.

En waar je zegt ja en nee. Er zit geen vraag tussen waar je slechts kan kiezen uit 'ja' of 'nee'.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 17:48
Voormij
Voormij is offline
Citaat:
Het is gelukt.
Fijn!! Bedankt voor het invullen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 17:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ideal = een betaalmethode als je iets online koopt. Je betaalt dan aan de winkel door middel van ideal. Dat is dus anders dan mobiel bankieren, bij mobiel bankieren betaal je niet, maar bankier je. Dus je bekijkt de overzicht van je inkomsten en uitgaven, het beheer van je geldzaken dus.
En als je dat via internet dus, dus NIET via je mobiele telefoon dan is het internetbankieren.
Het zijn verschillende diensten dus vandaar dat ze erbij staan.

zelden, soms, regelmatig en vaak, dat zijng een concrete begrippen. Misschien betekent zelden voor jou 1x per kwartaal terwijl 1x per kwartaal voor een ander wordt gezien als soms.
Met de keuzes die er nu staan kan ik mijn onderzoeksresultaten beter onderbouwen en ook daadwerkelijk een tijdsvak aangeven. Dat kan met de begrippen zelden, soms en regelmatig niet want dat kan voor iedereen een ander termijn betekenen.

En waar je zegt ja en nee. Er zit geen vraag tussen waar je slechts kan kiezen uit 'ja' of 'nee'.
Nouja, het is jouw onderzoek het viel me gewoon op.
Oud 18-04-2012, 14:49
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ingevuld. Ik vond het wel raar dat je allen kan kiezen uit: minder dan 2x/maand, of elke week. Er zit niks daar tussenin.
Oud 18-04-2012, 16:54
xfollowme
xfollowme is offline
Ingevuld hoor!
Oud 18-04-2012, 19:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ingevuld.

Spelfoutje ontdekt:
"hoe moet ik anders geld aan andere betalen?"

AndereN.
Reageren