Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2011, 19:48
Em.
Em. is offline
Want zij is één van de drie finalisten van Jonge Dichter Des Vaderlands!!11!! Oftewel ze moet een clipje maken, en degene wiens clip de meeste stemmen krijgt, is de winnaar en wordt voor twee jaar 'Jonge Dichters Des Vaderlands'.

En Jochum en ik zaten alletwee in de 'net niet finalisten'. Zegmaar, 'we hebben drie finalisten en twee mensen over wie we nog wat willen zeggen, want die hebben het nét niet gehaald' en dat waren wij dus. Enzo. Ik kon wel dichten/ze zagen in mij een dichteres, maar mijn voordracht was minder, en Jochum droeg wel geweldig voor, maar ze zagen niet per se een dichter in hem. En niemand die nou zei 'goh, dan draagt Jochum háár gedichten wel voor en dan is alles perfect. NEE HOOR.

En verder was het gaaf! En ik denk dat Bright Blue nog wel komt vertellen dat jullie allemaal op haar moeten stemmen.

Oh, en er verschijnt hier ooit ook een verslag (dus op de voorpagina van scholieren.com). Dus. Maar ik heb geen idee wanneer precies.
Oud 27-11-2011, 21:10
Verwijderd
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 21:10
Ratatouille
Ratatouille is offline
Gaaaaaaf! Balen dat ik er niet bij was, maar BB: Onwijs gefeliciteerd! En als het moet, stem ik wel duizend keer
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 09:03
flyaway
flyaway is offline
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 12:27
twaalf
twaalf is offline
Leuk voor je!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:30
Lisannedg19
Lisannedg19 is offline
Super voor je! Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 18:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Bedankt allemaal!

Dit is ook al zo leuk: http://www.lc.nl/friesland/cultregio...des-Vaderlands

Oud 28-11-2011, 18:16
Em.
Em. is offline
Als we het zo gaan spelen, stem ik wel op de derde finalist! Ik weet wel hoe ze heet alleen nu even niet, oké? Die komt tenminste nog eerbaar uit Noord-Holland.
Oud 28-11-2011, 18:32
Bright Blue
Bright Blue is offline
Maar die komen allebei niet uit noord-holland. ;o
Oud 28-11-2011, 18:43
Em.
Em. is offline
Citaat:
Maar die komen allebei niet uit noord-holland. ;o
Huh? Allebei? Ik had het sowieso maar over één iemand! En Kenza (ja, ik heb 'm weer! ) woont bij mijn weten in Amsterdam en dat ligt volgens mij nog steeds in Noord-Holland. En daar doelde ik op: als we zo gaan van HOI WIJ ZIJN FRIEZEN dan kies ik wel mijn eigen NH-kant.

Maar eigenlijk zou ik óf op allemaal stemmen óf op niemand (als ik niet op iedereen kan stemmen). Want ik vind niet dat één van jullie echt veel beter is, of veel aardiger, en ook heeft niemand me nog omgekocht, dus heb ik niet echt een voorkeur. Ik gun het jullie allemaal evenveel.
Oud 28-11-2011, 18:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ligt Amsterdam in N-H?

En hoe kan ik je omkopen lieve Emmeke?
Oud 28-11-2011, 18:53
Em.
Em. is offline
Ja, en daar ligt het al een tijdje!

Ehm. Heel erg veel chocolade?
Oud 30-11-2011, 15:22
Geel
Geel is offline
Omg, BB! Gefeliciteeeerd!
Oud 30-11-2011, 20:23
Ratatouille
Ratatouille is offline
Vanaf wanneer kun je stemmen en waar? Ik ben wel benieuwd naar de potentiele dichters des vaderlands!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 10:17
Kim
Kim is offline
Citaat:
Vanaf wanneer kun je stemmen en waar? Ik ben wel benieuwd naar de potentiele dichters des vaderlands!
Op 10 januari zijn de 3 finalistenclips af en plaatsen we ze -uiteraard- meteen op Scholieren.com. Inclusief linkje naar de site van de Jonge Dichter des Vaderlands, waar je kunt stemmen. Vlak voor de Gedichtendag van 26 januari wordt de winnaar bekendgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 13:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jongens, dit wil ik ook wel even met jullie delen:

Foto 210.jpg

Het gaat nu allemaal beginnen! Vanaf 29 april staan de poëzieclips online en kan er gestemd worden
Oud 28-04-2012, 11:36
Ratatouille
Ratatouille is offline
Leuk, leuk, leuk

Krijg vandaag een brief van DMDM dat mijn gedicht in de bundel staat. Huh, mijn gedicht in de bundel? Blijkbaar is een van mijn gedichten voor de JDDV uitgekozen voor hun bundel. Helaas geen finalist, maar het was een leuke verassing Misschien kom ik wel naar het festival, daar wordt ook bekend gemaakt wie de JDDV wordt/is
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 15:25
MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Gefeliciteerd, en volgende keer beter voor de 'net niet finalisten'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten