![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben nieuw hier maar ik lees wel vaak hier dingen!
en ik heb iets waar ik me best voor schaam want ik ben volgens mij wel raar ![]() Ik vinger me namelijk al zo lang als ik weet terwijl me vrindinne het niet weten en doen volgens mij Meestal doe ik het elle dag voor ik ga slapen of in de docuhe en dan ook doe ik er dingen in En nu denk ik dat ik wil neuke met een jonge maar ik voel me ook schuldig ![]() Me buurjongen heeft me al gevingerd maar hij zit in de 4e en her was lekker en ik had een plasgevoel maar hij zei dat hij het eigenlijk niet wilde en nu doet hij het niet nog een keer Maar ik vinger nu nog vaker en ik denk aan jonges maar ben ik de enige of niet want ik ben 12 en ik voel me anders in de klas enzo want ik wil soms naar huis om het weer te doen ![]() |
![]() |
|
@gymgirl2000
Ik zou het nu gewoon bij je vingers houden aangezien je 12 bent... & Ik zou ook maar geen stiftjes gebruiken of andere dingen om dezelfde reden als Linda Prins al aangaf. @GkeloverTj Je bent 12... ik zou het dus nog niet met zomaar een jongen gaan doen alleen omdat je denkt dat je dat wilt. Die jongen uit de 4e is denk ik 15/16/17 hij is dus niet erg slim geweest door jou te vingeren maar ik neem aan dat hij dit zelf ook wel weet. & Nee het is niet raar dat je jezelf vingert en aan jongens begint te denken, maar ik zou het daar nu even bij houden. & Waarschijnlijk deed de borstel pijn omdat je nog maagd bent. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bal op vinger gekregen Zizou06 | 20 | 02-03-2007 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vingers :) L. :) | 7 | 29-01-2004 17:53 | |
Seksualiteit |
vingeren - Zwanger?? lolala | 20 | 07-10-2003 10:15 | |