Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2012, 11:34
Verwijderd
Hoi

Ik heb zaterdag een date met een jongen die ik van internet ken. We hebben beiden onze webcam al aangehad en ik weet bijna zeker dat hij wel te vertrouwen is. Maar waar moet ik nou echt op letten op de date? Of mee oppassen?

En als hij wel betrouwbaar is, hebben jullie dan tips, want het is pas de tweede keer dat ik een date heb, dus ik weet niet zo goed hoe ik me dan moet gedragen enzo.

En wat zijn goede gespreksonderwerpen?

Hebben jullie tips, adviezen of ideeën wat we kunnen gaan doen? We hebben afgesproken in het centrum van Utrecht, maar we weten niet zo goed wat we moeten doen.

Alvast bedankt!

xxxxx.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2012, 11:51
bierkoning
bierkoning is offline
Ga idd eerst op een drukke plek samen wat drinken ofzo.
Praat gewoon over wat dingen die je graag wil weten, en leer hem een beetje kennen.
Als het allemaal leuk en gezellig is, en je vind hem wel erg leuk kun je een volgende keer misschien een iets romantisch doen met hem.
Oud 09-05-2012, 13:23
DAH
DAH is offline
Ga eventueel naar Roberto's, de ijszaak op de Poortstraat. Je kunt daar best fijn wandelen, achter de winkel. Ik heb hetzelfde gedaan op mijn date en dat was redelijk geslaagd. Het is wel een klein eindje buiten het centrum. En gespreksonderwerpen? Wat in je opkomt. Er kunnen wat stiltes vallen, maar dat is niet heel erg.
Oud 09-05-2012, 14:15
Pluis
Pluis is offline
Heel verstandig dat je op een openbare plek hebt afgesproken!
Qua wat je moet doen: heel cliché, maar wees gewoon jezelf. Als je heel geforceerd je leuker voor probeert te doen dan jij denkt dat je bent, pikt hij dat ongetwijfeld op en dan is het lastig kletsen.
Een drukke stad geeft iig een oneindige bron van gespreksonderwerpen: als je het niet meer weet, begin je gewoon over iets dat je om je heen ziet! Dus over dat ene schattige plaatje in een etalage of die rare broek met print op de paspop.
Ergens een ijsje eten is idd een goed plan (is ook niet zo duur als ergens een drankje drinken want ik had zelf op m'n 15e niet bepaald budget om op een terras drankjes te kunnen betalen).
Ik doe met mijn vriend als we ergens in een stad zijn wel eens een spelletje dat we elkaar zo gek mogelijke kleding laten passen. De lelijkste/raarste outfit wint . Zo heeft hij een regenboogjas gepast en moest ik een vreselijke groene jurk + legging met slangenprintachtig iets passen.
Oud 09-05-2012, 14:56
Verwijderd
Haha, dat van die outfits is wel leuk ja.

Bedankt voor de tips!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 22:22
veronique1994
veronique1994 is offline
Ga naar een drukke plek en laat je niet ompraten.
En als jullie een gesprek beginnen kun je het hebben over je hobbies, school, sport etc.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 22:25
Verwijderd
"die ik van internet ken". scholieren.com toevallig?
Je zou uit eten kunnen gaan, daarna naar de bios, of gewoon een terrasje inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
"die ik van internet ken". scholieren.com toevallig?
Je zou uit eten kunnen gaan, daarna naar de bios, of gewoon een terrasje inderdaad.
Nee, van een anderee site.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 19:04
Verwijderd
Het is heel goed gegaan. We hebben wat gedronken en gepraat. Het was heel leuk en gezellig.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Het is heel goed gegaan. We hebben wat gedronken en gepraat. Het was heel leuk en gezellig.
Mooi zo Al een tweede date gepland?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Mooi zo Al een tweede date gepland?
Nee, nog niet. Komt wel.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 10:53
Verwijderd
Het liefst wat alcohol erbij zodat je wat makkelijker kan praten enzo anders voel je je zo ongemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:07
Verwijderd
Nou, hij vertelde net dus dat hij de klik niet voelde waar hij op had gehoopt. Oké. Balen. Maar ja.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:12
Siron
Siron is offline
Persoonlijk vind ik het vreemd dat je na de eerste date al aan het praten bent over de gevoelens die je hebt voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:19
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
^ nou als het een date is om te kijken of er een klik is, en (een van) beide voelt dat niet, dan zou ik dat ook wel zo snel mogelijk vertellen
Oud 13-05-2012, 12:26
Siron
Siron is offline
Citaat:
^ nou als het een date is om te kijken of er een klik is, en (een van) beide voelt dat niet, dan zou ik dat ook wel zo snel mogelijk vertellen
Maar dan heb je toch nog niet echt de tijd gehad om elkaar deftig te leren kennen? Ik zeg niet dat je drie maanden moet wachten alvorens je een relatie aangaat, maar om na 1 date al te zeggen dat er geen klik is lijkt me vroeg. Wie weet voel je na de derde date wel een klik ...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:36
EZBlade
EZBlade is offline
Soms weet je na een eerste date echt wel of het wat gaat worden hoor
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 17:25
sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
En zeker dames schijnen goed te zijn in het snel kunnen bepalen of een man rijp relatiemateriaal is Tenminste, ik heb mij ooit eens laten vertellen dat speeddating vooral voor de vrouwen snel resultaten kan geven of ze iets/een klik voelen of niet ...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 07:42
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
En zeker dames schijnen goed te zijn in het snel kunnen bepalen of een man rijp relatiemateriaal is Tenminste, ik heb mij ooit eens laten vertellen dat speeddating vooral voor de vrouwen snel resultaten kan geven of ze iets/een klik voelen of niet ...
Ik heb ooit eens gezien of gehoord dat vrouwen als er niet meteen een klik is er van uit gaan dat die er ook nooit gaat komen, en dat mannen dat niet gelijk hebben maar er van uit gaan dat dat nog kan komen.
Oud 14-05-2012, 20:18
bierkoning
bierkoning is offline
Jammer dat het niks geworden is! maar je vind vast wel iemand!
Oud 14-05-2012, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat het niks geworden is! maar je vind vast wel iemand!
Ik hoop het.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 11:13
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik hoop het.
tuurlijk je bent nog hartstikke jong! je hebt nog een heel leven voor je ! dat komt wel goed! ik had op mijn zeventiende pas voor het eerst een vriendin.
Reageren

Regels voor berichten