Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik ben niet vies van punk, maar vind The Ramones en Sex Pistols eigenlijk niet zo heel boeiend. Ik ben meer fan van The Clash en The Buzzcocks en af en toe wat hardcore zoals Black Flag of Minor Threat. Punkabilly vind ik vaak ook wel tof.
Qua stijl kán het tof zijn, maar ik ben zelf ook meer van de leren jasjes, gescheurde panty's en kisten dan van de felgekleurde hanekammen en duizend patches en studs overal opgeplakt. Het is gauw te veel, vind ik, en dan zie je er al gauw uit als een wandelende attitude-holland catalogus.
||
Citaat:
![]() ![]() En inderdaad, je hebt wel echt 2 verschillende Punk-stijlen inderdaad. De felgekleurde hanenkammen en enorm veel patches en buttons is vooral van de Amerikaanse Punk geloof ik. Het eerste was vooral in Engeland veel te zien. En een paar patches of buttons zijn mooi, maar het moet idd niet te veel worden.
|
![]() |
|
|