Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2012, 11:46
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Ik ben een meisje van 17 jaar en voor zover ik weet zo goed als hetero, maar nu wil het gebeuren dat ik de laatste tijd wat meer aan mijn (jonge) lerares denk dan zou moeten. Het is niet dat ik op haar geil ofzo, ik vind haar gewoon heel aardig en zou haar wel beter willen leren kennen(vriendschappelijk). Ze is wel een mooie vrouw. Soms kijk ik natuurlijk wel eens naar haar borsten/kont ofzo, maar dat doet iedereen toch wel eens bij iemand van hetzelfde geslacht? Of niet?
Ik heb al eens gedroomd dat we dan ook goeie vriendinnen waren. In gedachten zoen/knuffel ik heel soms wel eens met haar, is dat heel vreemd?

Ik kan het me echt niet voorstellen dat ik bi/lesbisch zou zijn, want ik kijk al heel m'n leven alleen naar jongens, let alleen op knappe jongens. Ik zie wel eens een mooi meisje ofzo, maar dan denk ik gewoon van oh, knap meisje, maar niet van WAT EEN LEKKER DING. Zoals wel bij de jongens het geval is. Ik snap er niks meer van en het maakt me een beetje onzeker eigenlijk...

Kijk ik gewoon tegen haar op omdat ik haar aardig vind of zou er meer aan de hand zijn? Ik wil heel graag jullie kijk op deze zaak weten.

Laatst gewijzigd op 09-04-2012 om 17:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2012, 12:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat er niks met je 'aan de hand' is. Naar konten en borsten kijken doet iedereen en zo nu en dan fantaseren is niet per se gek. Als je niet opgewonden raakt of het gevoel hebt dat je verliefd bent op haar dan denk ik niet dat je je ergens druk om hoeft te maken.
Oud 04-03-2012, 12:51
Verwijderd
Ik (negeer de M-lid bij mijn naam) denk dat je je sowieso niet te veel druk moet maken. Of je nou hetero bi/ lesbisch bent.
Ik ben hetero, maar ik kijk ook naar vrouwen, op dezelfde manier als hoe ik naar een mooie man kijk. En tja, ook in seksuele zin, zowel bij mannen én vrouwen. Dat had ik helemaal toen ik 17 was.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 17:13
Linda Prins
Linda Prins is offline
En al zou je wel gevoelens voor hebben je lerares, is dan is dat ook niet zo erg, denk ik, maar hou het wel bij die fantasie, wat je lerares betreft. ik ben hetero, maar heb dit weekend toch met een meisje gezoend,...en het voelde heel fijn..., zou zeggen volg gewoon je eigen gevoel...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 17:38
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
zou zeggen volg gewoon je eigen gevoel...
Ja dat snap ik, alleen is het nogal verwarrend omdat ik in heel m'n leven nooit echt het gevoel gehad heb dat ik me lichamelijk aangetrokken zou voelen tot meisjes ofzo. Vind ze nooit lekker of hot ofzo, alles wat ik bij jongens wel heb. You know.
Of kan het ook dat je je alleen geestelijk aangetrokken voelt? (Dit klinkt wel heel vreemd...)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 17:49
Linda Prins
Linda Prins is offline
Nee hoor dat klinkt niet vreemd, je mag haar gewoon heel graag, dat kan, net zo als je jezelf prettig voelt bij bepaalde mensen, net zo kan je jezelf afstotend voelen bij mensen die je gewoon minder mag, om wat voor reden dan ook, en daar hoeft niets erotisch bij te zitten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 17:53
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Ja net als gewoon bij beste vriendinnen. Daar denk ik automatisch ook gewoon vaker aan dan aan normale mensen, maar gewoon omdat ik heel veel om ze geef (niet dat ik nou zo erg van m'n lerares hou ofzo).
Maar ik had nooit echt gefantaseerd om met een vriendin te zoenen (het is wel eens door'm'n gedachten gegaan, maar daar denk ik dan verder niet over na) en bij haar wel.... Mja een fantasie zegt nog steeds niks over iemands geaardheid natuurlijk. haha toch nog verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 17:55
Verwijderd
Klinkt me allemaal tamelijk lesbisch in de oren.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 22:41
Denkerius
Denkerius is offline
iedereen heeft biseksuele trekjes we hebben tenslotte allemaal beide hormonen het is zelfs logisch dat je naar andere vrouwen kijkt (om jezelf in beeld te brengen) niks om je zorgen over te maken dus
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:20
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
iedereen heeft biseksuele trekjes we hebben tenslotte allemaal beide hormonen het is zelfs logisch dat je naar andere vrouwen kijkt (om jezelf in beeld te brengen) niks om je zorgen over te maken dus
Dat is misschien zo, weet niet of er dan iets mis is met mij maar als ik naar een man kijk denk ik toch, wtf doe ik, bah.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 17:46
hoihoi5
hoihoi5 is offline
Trouwens dat kan ik niet eens zeggen of je homosexueel bent. Je kan er alleen zelf achter komen. Maar weet je eigenlijk denk ik meer dat je haar zo gewoon zo fantastisch vind. Zo wil je misschien ook wel worden?
Het kan toch zijn dat je haar gewoon ziet als ideaal beeld en daar is toch niks mis mee? Je toets jezelf toch altijd aan mensen om je heen en gaat vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 07:47
Verwijderd
Kan toch
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 17:46
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Dat ik haar als ideaal zie kan misschien wel. Aangezien ik haar wel mooi, lief en grappig vind. Niet dat ik haar nu zoooo goed ken ofzo. Lesbisch ben ik sowieso niet, dat weet ik 99% zeker. Dat kan gewoon niet. Ik kijk gewoon niet naar vrouwen. Alleen net zij maakt af en toe een klein gevoelletje los...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 19:25
Verwijderd
Dat is bewondering.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 15:17
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Dat is bewondering.
Daar begin ik idd ook wel steeds meer overtuigd van te raken.

Iemand hier nog meer ervaring mee?
Oud 09-04-2012, 15:35
joris19
joris19 is offline
Ja, ik ken dat, dan dacht ik wouw wat een lekker wijf, maar verder is het afblijven niet aankomen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 17:47
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Ja, ik ken dat, dan dacht ik wouw wat een lekker wijf, maar verder is het afblijven niet aankomen
Hihi enn bij mensen van hetzelfde geslacht als jij?
Ik vind haar niet "lekker" ofzo. Ook al is ze wel mooi. Zo wil ik later ook gewoon worden
Oud 11-04-2012, 20:41
-Richard-
-Richard- is offline
Ik ben zelf ook hetero, meerdere malen verlieft geweest op meisjes, nog nooit aangetrokken gevoeld tot man en zie het nut er ook niet van in. Maar ik zie ook wel eens jongens waarvan ik denk, zozo smoothboy.. Die in mijn ogen wel knappe jongens zijn. Maar meer als dat niet. En zelf zou ik niet zoals hun kunnen zijn nee, want ik ben gewoon mezelf en wil niet op diegene lijken, wat dus ook niet eens zou kunnen (haar,lengte,bouw)
Oud 20-04-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar niet "lekker" ofzo. Ook al is ze wel mooi. Zo wil ik later ook gewoon worden
Late reactie maar toch.

Er zijn nu eenmaal mooie, charismatische, bescheiden mensen met de perfecte uitstraling, lijken alles op orde te hebben, gaan door bij elke tegenslag, laden zich heel snel weer op etc.

Natuurlijk heb je daar bewondering voor, ik denk pas namelijk dat je echt verliefd op haar bent wanneer je gaat fantaseren over seks met haar, hoe zou het met haar zijn als je een relatie met haar zou hebben? Waar zouden jullie wonen, zouden jullie trouwen etc etc.

Ik ken ook mensen voor wie ik bewondering heb, kan ik ook uren over praten, kan ik in vertrouwen nemen en vragen hoe zij het doen, kan ik een goede nette, leuke, informele vriendschapsrelatie mee hebben, ook al hebben ze een hogere functie dan ik. Ik ben er alleen niet verliefd op. Zo ken ik ook mensen die bewondering voor bepaalde dingen in mijn leven hebben. Is nu eenmaal zo.
Wees er niet zo mee bezig, accepteer het gewoon en zie het als iemand aan wie je je kan optrekken als het moet, en geloof me, als je deze mensen beter leert kennen zie je ook dingen die niet zo perfect zijn. Laat het geen obsessie worden.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 15:49
joris19
joris19 is offline
Citaat:
Nee, nee, heb alleen oog voor de dames , de lerares. en of ik haar lekker vind, als ze er knap uit ziet, en als ze dan voorover buigt om iets uit te leggen, en je hebt toevallig inkijk... in haar bloes...maar verder ga ik niet vertellen....
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 16:11
Verwijderd
is normaal hoor heb ik soms ook (niet bij een lerares)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 22:36
Superphris
Superphris is offline
Het zou ook een soort bewondering kunnen zijn, maar fantaseer er maar op los. Niks mis mee. Op mijn school heb je alleen lelijke/dikke/oude leraressen...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Het zou ook een soort bewondering kunnen zijn, maar fantaseer er maar op los. Niks mis mee. Op mijn school heb je alleen lelijke/dikke/oude leraressen...
Goh bewondering was nog niet genoemd nee.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:59
Superphris
Superphris is offline
Ik lees bijna nooit wat andere mensen schrijven, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 16:39
joris19
joris19 is offline
Citaat:
Ha, ha, je bedoeld van die ouwe taarten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2012, 19:10
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Ha, ha, je bedoeld van die ouwe taarten
Dat is jammer voor jullie Ouwe taarten zijn meestal zo shago
Reageren

Regels voor berichten