Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2012, 12:32
MaxiMiNi
MaxiMiNi is offline
Heeyy,,

Gistere, was ik bij mijn beste vriend en wij vermaken ons echt heel erg!
Alleen ik ben echt stapel gek op hem, ik heb hem dat ook gezegd, alleen hij zei dat hij niet wist of hij wel op mij zou zijn! Wij kennen elkaar al vanaf de basisschool en zijn nu allebei 17.
Hij woont in Nederland en ik in België, op zich niet zo een probleem, want met de bus ben ik binnen 30min bij hem. Maar hij zei dat hij moest denken, en ik ben gewoon bang voor zijn reactie. Als hij nee zegt, zou dan onze vriendschap voorbij zijn, of niet?
Ik heb het gisteren ook uitgemaakt met mijn toenmalige "vaste" vriend, omdat hij, hoe moet ik het zeggen, niet altijd aardig is/was. Niet dat hij mij mishandelen, helemaal niet, maar omdat ik me bij hem niet echt altijd amuseer, en dan is bij die jongen op wie ik verliefd ben wel zo!
Die jongen op wie ik verliefd ben die is er altijd voor mij, en ik heb zo veel aan hem! Ik kan gewoon op een of andere reden niet zonder hem! Hij betekend echt veel voor mij, maar zou hij dat ook snappen, en zou hij dat ook voor mij voelen?... Ik weet gewoon niet wat te doen als hij nee zou zeggen, of zou zeggen dat hij niks voor mij voelt als "koppel".
Pleezzz...
Mag ik jullie mening?!

greezzz...
Wanhopige MaxiMiNi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2012, 12:44
bierkoning
bierkoning is offline
Goed dat je het uitgemaakt hebt, als je het niet meer naar je zin hebt met hem. Als je beste vriend moet nadenekn of hij het wel wil, dan is hij blijkbaar niet verliefd. Anders had hij niet anders gewild dan met jou zijn.
Oud 01-05-2012, 12:46
MaxiMiNi
MaxiMiNi is offline
Citaat:
Goed dat je het uitgemaakt hebt, als je het niet meer naar je zin hebt met hem. Als je beste vriend moet nadenekn of hij het wel wil, dan is hij blijkbaar niet verliefd. Anders had hij niet anders gewild dan met jou zijn.
Maar hij zie wel, dat hij het nooit zo had bekeken, ons 2 als koppel...
En ja, ik weet het, ik denk zelf ook dat het niet echt iets word, maar hoop het echt, want hij betekend zo veel voor mij...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 13:21
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Maar als het niet iets wordt is het niet gelijk het einde van de wereld. Je kan dan nog steeds goede vrienden met hem zijn. Het was leuk en gezellig zeg je, dus dat zal waarschijnlijk niet heel anders worden. Gewoon lol blijven maken dus!
Oud 01-05-2012, 14:35
MaxiMiNi
MaxiMiNi is offline
Citaat:
Maar als het niet iets wordt is het niet gelijk het einde van de wereld. Je kan dan nog steeds goede vrienden met hem zijn. Het was leuk en gezellig zeg je, dus dat zal waarschijnlijk niet heel anders worden. Gewoon lol blijven maken dus!
Dankje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten