Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarvoor heb je snel veel geld nodig?
En je kan meer verdienen door klusjes te doen (voor je ouders of andere mensen), door te gaan werken (moet je wel even kijken wat je al mag doen). Zie daarvoor hier. En verder kun je ook minder proberen uit te geven, dan houd je ook meer geld over. Handig om dan bijvoorbeeld bij te houden hoeveel je uitgeeft (dan heb je een overzicht) of om een bepaald bedrag opzij te leggen dat je mag uitgeven, en jezelf dwingen de rest te sparen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor Mobiel wil er graag een en een Koptelefoon voor de PC en heb 90 euro |
![]() |
|
Als je véél geld wilt verdienen moet je iets doen wat niet veel mensen willen en/of kunnen doen. Kun je iets toevallig heel goed? Bijvoorbeeld een stuk beter met computers omgaan dan de gemiddelde leeftijdsgenoot of heel goed bijles geven oid?
En anders zou je iets moeten doen wat niet heel veel mensen willen doen (zoals om 4 uur opstaan om de krant rond te brengen). Ik denk alleen wel dat je dan in de problemen komt met je leeftijd, omdat dat soort dingen nog niet mogen (?).
|
Verwijderd
|
tja krantenwijk mag pas rond 15de dat is jammer Folderwijk dat kan wel alleen het nadeel is als je een lange dag hebt moet je eerst folders bezorgen en dan pas kan je je huiswerk maken dan heb je geen tijd om extra's te doen
![]() maar bijles liever niet sta niet graag voor een klas en met de PC ach dan weten anderen misschien nog net ietsje meer ![]() |
![]() |
|
Het waren maar voorbeelden hoor, van dingen die je misschien goed kan.
![]() En inderdaad, als je geld wil verdienen moet je er wel iets voor inleveren (vrije tijd enzo). Alhoewel je volgens mij ook wel dingen hebt die je alleen op zaterdag moet bezorgen oid, maar ik heb me er verder nooit in verdiept.
|
Verwijderd
|
tja ik heb wel heel internet afgespeurd maar je komt alleen maar ga auto''s wassen oppassen klusjes doen voor thuis(kan niet mn ouders geven daar geen geld voor)
en op kleine kinderen passen is niks voor mij ben een keer met basisschool erheen geweest en ik vond het verschrikkelijk saai en auto's wassen heb ik nog noooit gedaan ![]() |
![]() |
|
Als je geen tijd wilt besteden, geen stomme klusjes wilt doen, niets wilt doen dat saai is en/of dat je nog nooit gedaan heeft, gaat geen één baantje aan je eisen voldoen en zul je er ook geen geld mee verdienen. Als je geld wilt zul je er toch iets voor moeten doen dat niet al te leuk is, en anders moet je gewoon heeeeel lang je zakgeld opsparen, denk ik zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd later denk ik eraan om krantenwijk te doen. maar als je een folderwijk hebt moet je dan elke dag bezorgen of mag je dat zelf bepalen??? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
toen ik 12 a 13 was liep ik de dordt centraal op woensdag, das zo'n huis aan huis krantje, en ik werkte zwart bij de allerlaatste handbediende benzinepomp in nederland.
verder; winkelwagentjes die achter gelaten zijn open slopen, vissen naar post met geld erin en zoeken in parkeermeters, maarja tegenwoordig geef ik je daar weinig kans mee xD en het is natuurlijk heel stout ![]()
|
Maar dan moet je minimaal 15/16 zijn. Heb je trouwens al nagedacht hoe je het abonnement gaat bekostigen? |
![]() |
|
"snel geld" tja als het nu 2008 was
![]() Als wij wisten hoe je heel snel geld verdient dan waren we wel CEO van een hedgefund ![]()
|
Verwijderd
|
er zijn talloze manieren. als je beetje goed bent in schrijven en iets doen. maak dan een E-book handleiding en verkoop deze op het internet. je hebt geen startbudget nodig alleen een beetje verstand van adverteren. ook kan je dingen doen voor mensen. als je eenmaal apple apparaten of dingen kan jailbreaken kan je dit ook voor een bedragje doen. ik ben dit laatste van plan om hier te doen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oke ik heb nu op meerdere forums gekeken en antwoord gekregen sommige antwoorden waren daarvan maak iets waar iemand iets aan heeft en verkoop het
maar als je bijvoorbeeld kaartjes hebt gemaakt (felicitatiekaartjes) kun je ze dan zomaar bij een tijdschriftenwinkel verkopen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Winkels zijn gebonden aan een leverancier, die goed betaalt voor de kaartenrekken in de winkel. Die worden gevuld volgens een bepaald format en er wordt bijgehouden wanneer ze weer moeten worden bijgevuld. Een winkel kan om die reden niet een rek aan jou afstaan. Wat je wel kan doen is kaarten maken, hiervoor reclame maken in je buurt en mond tot mond reclame. Klein beginnen en af laten nemen door familie of vrienden. Mensen die jouw zelfgemaakte kaart ontvangen, hebben meteen jouw 'visitekaartje'. Maak een (gratis) site waarop je gemaakte kaarten plaatst en bijv. een e-mailadres waarop mensen je kunnen bereiken met een bestelling. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is nog een menswaardig bestaan? Verwijderd | 7 | 05-03-2012 13:58 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe komen jullie aan je alcohol? GewoonIemand | 4 | 08-03-2011 01:08 | |
Drugs & Alcohol |
Wat te doen bij een speed kater? Stoeipoess | 27 | 23-02-2011 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zet jij degene die je leuk vind uit je kop? Verwijderd | 48 | 28-12-2005 18:11 | |
Psychologie |
Wat vinden jullie van vragenlijstjes? Verwijderd | 35 | 27-12-2005 15:45 |