Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het enige probleem is tussen ons denk ik is dat we zo verschillend zijn. Maar ik weet het niet
|
hoe bedoel je verschillend zijn? alleen omdat zij opener/socialer is?
ik was vroeger ook wel heel terughoudend, verlegen, ik ging nooit een gesprek beginnen ofzo. plots begon ik mij af te vragen WAAROM ik zo verlegen was, en dat helpt je wel en soms zeg je van : oh ,, weetj e wat, ik ga er gewoon voor. verlegen of niet en hoe meer je steeds probeert je over je verlegenheid te zetten, hoe beter het gaat. bij mij heeft het toch geholpen ! :-) met die vriendin, hmm.. t lijkt me ook heel lastig! ik weet niet hoe oud jullie zijn/ of jullie samen op school zitten etc. hoe verloopt zo'n ruzie dan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heej,
Ja ik herken voor een deel jou verhaal wel in het mijne: Ik heb een ontzettende goeie vriendin die ook verschrikkelijke dingen heeft meegemaakt. Ze is als het ware zo verknipt door haar verleden, dat ze nu zeer regelmatig liegt over dingen, of dat ze dingen verzint etc. Dat zijn dingen waar we dan ruzie over krijgen dat is zeg, van huh maar gister was het nog zo, en dan zegt ze tegen mij dat ik lieg etc etc. Wij hebben zulke discussies regelmatig, maar we maken het altijd binnen 1 dag weer helemaal goed ! Probeer of; Gewoon even wat met haar te gaan drinken in de stad en goed te gaan praten over wat je dwars zit Of; Neem gewoon effe afstand maar zeg dat dan wel tegen haar, anders snapt ze niet waarom je dan minder met haar om gaat, en dan krijg je dat negeer-gedoe,,, Ik hoop dat je wat aan men tips hebt, op dit moment kan ik er niet meer zoveel verzinnen want het is nu vrijdagnacht om kwart voor 1 Succes !! x |
![]() |
|
|