![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal!
Voor mijn studie ben ik bezig met het opzetten van een onderneming. De onderneming heet Arts Mediation Platform (AMP.), een beschrijving: 'Als muzikant is het belangrijk te beschikken over een ware identiteit die aan de buitenwereld laat zien waar de muzikant voor staat. Dit bestaat o.a. uit een logo, foto’s, videoclip, biografie en artwork. Maar het is voor muzikanten vaak lastig om dit zelf te doen. Professionals kunnen de muzikant hierbij helpen. Alleen het contact leggen tussen de muzikant en de professional is vaak lastig. AMP. is hier de oplossing voor; een online platform waar muzikanten in contact worden gebracht met professionals zoals fotografen, schrijvers, grafische vormgevers en regisseurs. Als professional kan je op het platform je diensten aanbieden via een profiel. Hierna kunnen muzikanten de profielen bekijken en zo contact leggen met de professionals die passen bij hun wensen.' Ik moet nu een marktonderzoek uitvoeren om te kijken of er markt is naar het product en om het product verder te kunnen ontwikkelen. Ben jij (beginnend/student) muzikant, fotograaf, journalist, grafisch vormgever of regisseur? Of ken je er een? Wil je dan zo lief zijn om deze korte enquête in te vullen/doorsturen voor het marktonderzoek? De links: Enquete voor muzikant: www.thesistools.com/web/?id=271742 Enquete voor fotograaf, journalist, grafisch vormgever, regisseur: www.thesistools.com/web/?id=271751 Alvast super bedankt!! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Marktonderzoek website TinyJobs | 2 | 16-12-2012 15:35 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête gebruikers van mobiele telefoons Da_BomB_C4 | 3 | 31-10-2012 20:21 | |