![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die even één van mijn enquêtes willen invullen. Ik heb jullie hulp hard nodig! De enquête is geheel anoniem en neemt ongeveer 5 minuten in beslag. Alvast bedankt voor jullie hulp!! Jullie helpen mij er enorm mee! Ben je 18-24 jaar en ben je nog nooit op wintersport geweest? Klik dan op deze link: http://www.thesistools.com/web/?id=259681 Ben je 18-24 jaar en ben je minstens één keer op wintersport geweest? Klik dan op onderstaande link: http://www.thesistools.com/web/?id=259632 Ben je 'bijna' 18? Of 'net' over 24? Vul dan ook graag de enquête in ![]() Natuurlijk help ik jullie ook graag met jullie (afstudeer)onderzoeken! Stuur me dus ook gerust jullie linkjes, enquêtes of vragenlijsten!! Dan vul ik ze graag in. Afstudeeronderzoek Voor mijn stage ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar de wintersport jeugdmarkt (18-24 jaar). Daarvoor heb ik jullie hulp hard nodig! Graag wil ik via deze enquête van jullie weten wat jullie zoeken in een wintersportbestemming, waarom jullie op wintersport (zouden) gaan en met welke media wij jullie zouden kunnen bereiken. Alvast bedankt voor het invullen! Esmée Verstege |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi!
Ik heb 'm voor je ingevuld. Vond ook dat er een aantal vragen bijzaten waar ik nog nooit eerder over had nagedacht. Toch een leuke enquete. Wellicht wil je mij ook helpen met mij afstudeerscriptie? hij is te vinden via de link www.thesistools.com/elsemiekscriptie. Alvast bedankt, en succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zou jij mij willen helpen met afstuderen? HEEL ERG BEDANKT! Joanne21 | 2 | 24-04-2016 17:11 | |
Studeren |
Help mij met afstuderen! HeerLuuk | 3 | 31-03-2016 17:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dames help mij afstuderen en win een beauty pakket!! ninag5 | 1 | 27-12-2015 14:35 | |
Eten & Drinken |
Dames help mij afstuderen en win een beauty pakket!! ninag5 | 0 | 27-12-2015 10:46 | |
Studeren |
Help mij afstuderen! Palquo | 0 | 28-04-2015 18:50 | |
Studeren |
HELP MIJ AFSTUDEREN:D! Jahney | 1 | 02-06-2014 18:56 |