Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2012, 14:08
yummy22
yummy22 is offline
Hallo iedereen,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die even één van mijn enquêtes willen invullen. Ik heb jullie hulp hard nodig!
De enquête is geheel anoniem en neemt ongeveer 5 minuten in beslag. Alvast bedankt voor jullie hulp!! Jullie helpen mij er enorm mee!

Ben je 18-24 jaar en ben je nog nooit op wintersport geweest? Klik dan op deze link:
http://www.thesistools.com/web/?id=259681

Ben je 18-24 jaar en ben je minstens één keer op wintersport geweest? Klik dan op onderstaande link:
http://www.thesistools.com/web/?id=259632

Ben je 'bijna' 18? Of 'net' over 24? Vul dan ook graag de enquête in

Natuurlijk help ik jullie ook graag met jullie (afstudeer)onderzoeken! Stuur me dus ook gerust jullie linkjes, enquêtes of vragenlijsten!! Dan vul ik ze graag in.

Afstudeeronderzoek
Voor mijn stage ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar de wintersport jeugdmarkt (18-24 jaar). Daarvoor heb ik jullie hulp hard nodig! Graag wil ik via deze enquête van jullie weten wat jullie zoeken in een wintersportbestemming, waarom jullie op wintersport (zouden) gaan en met welke media wij jullie zouden kunnen bereiken.

Alvast bedankt voor het invullen!
Esmée Verstege
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2012, 17:18
Verwijderd
Als 'bijna' achttienjarige heb ik hem ingevuld. Er waren best wel wat vragen waar ik eigenlijk nog nooit over nagedacht had. Eigenlijk heb ik er ook nog niet zo vaak over nagedacht om misschien op wintersport te gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:33
yummy22
yummy22 is offline
Hartstikke bedankt! Bedankt voor je comment, kan ik meenemen in m'n onderzoek! Ik ben zelf een fanatiek wintersporter, maar ik kan me best voorstellen dat je er niet over nadenkt. Heb je wel eens geskied of gesnowboard?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:00
brands
brands is offline
Ingevuld, enquête nooit op wintersport.
Oud 21-04-2012, 13:29
yummy22
yummy22 is offline
Bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hartstikke bedankt! Bedankt voor je comment, kan ik meenemen in m'n onderzoek! Ik ben zelf een fanatiek wintersporter, maar ik kan me best voorstellen dat je er niet over nadenkt. Heb je wel eens geskied of gesnowboard?
Nee, nog nooit. Ik heb dan ook geen idee of ik het kan en zou daarom sowieso nooit op wintersport gaan voordat ik een keertje geskied heb (of heb geprobeerd te skiën) in een indoor-skihal in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 21:45
elsemiekh
elsemiekh is offline
Hoi!
Ik heb 'm voor je ingevuld. Vond ook dat er een aantal vragen bijzaten waar ik nog nooit eerder over had nagedacht. Toch een leuke enquete.

Wellicht wil je mij ook helpen met mij afstudeerscriptie? hij is te vinden via de link www.thesistools.com/elsemiekscriptie.

Alvast bedankt, en succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten