Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2012, 09:21
Vivys
Vivys is offline
Hoii,

Ik denk erover om deze zomer met Simbo of Vinea op vakantie te gaan, strandvakantie in Frankrijk of Spanje. Heeft iemand daar ervaring mee? En welke is leuker?

Grtzz Viv
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2012, 15:50
Swaziland
Swaziland is offline
Ik ben met vinea geweest naar Oxford Streatley, (14-17) Was een erg leuke ervaring. Wel jammer was dat alle activiteiten ter plekke georganiseerd werden, waren wel leuk alleen was wel rommelig. Verder een superleuke tijd gehad met een goed verzorgde accomodatie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 00:00
Mister2510
Mister2510 is offline
Ze zijn allebei super vet
Ik ben lid van een duikschool en wij verzorgen de duikcursussen voor belgen en fransen in nederland.
Simbo is soms wat rommelig en slecht georganiseerd terwijl vinea veel profesioneler is. Ik zou met vinea gaan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 01:49
Verwijderd
Ik ben al best lang geleden een keer met Vinea op vakantie geweest en dat was heel erg leuk . Alles was goed geregeld, de leiding was leuk dat soort dingen. Dus ik was in ieder geval heel erg tevreden over Vinea! Met Simbo heb ik verder geen ervaring.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 13:49
Vivys
Vivys is offline
Klinkt goed. Klopt het dat bij Simbo de groepen nou kleiner zijn?? Hoorde van een vriendin dat ze bij Vinea soms wel met zijn 40e zijn in een week. Dan leer je toch nooit iedereen kennen? Of wel...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 11:16
LittleGirlBlue
LittleGirlBlue is offline
Ik ben vorig jaar met Simbo naar Argeles sur mer geweest, dat was echt heel leuk en alles was goed geregeld.
Dit jaar ga ik waarschijnlijk met Vinea naar Italiaventura.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 11:17
LittleGirlBlue
LittleGirlBlue is offline
Volgens mij zit er geen verschil in groepsgrootte bij Vinea en Simbo.. 40 lijkt me erg veel. Volgens mij is het nooit meer dan 25..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 16:54
%
% is offline
Ik zit erover te denken om de volgende zomervakantie mee te gaan met vinea. Dan wil ik een strandvakantie dus of ik ga naar Italie of naar Spanje in de leeftijdscategorie 14-16. Is er iemand die ervaring heeft met vinea en met deze soort vakanties? Is het ook wel leuk als je in je eentje gaat? En mag je vaak zelf bepalen wat je wil doen?

Laatst gewijzigd op 07-05-2012 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 23:23
fib
fib is offline
Ik ben een paar keer reisleider geweest voor Simbo. Deze organisatie verzorgd complete vakanties die worden begeleid. Ik vind Simbo prettig omdat de groepen niet zo groot zijn. Hoe groot de groepen zijn hangt van heel veel factoren af. Maar ze proberen de groepen zo klein mogelijk te houden.
Oud 03-05-2012, 13:30
Vowel
Vowel is offline
Ik heb de topics even samengevoegd, want twee topics over hetzelfde onderwerp lijkt me overbodig.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 12:43
Vivys
Vivys is offline
Bedankt voor jullie reacties! Dat van die kleine groepen bevalt mij wel, ik vind het erg leuk om nieuwe kinderen te leren kennen. Als de groepen dan zo groot zijn, wordt dat moeilijker. Iemand verder al een zomerkamp geboekt?? Zo ja, waar ga je naar toe?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten