Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2012, 18:54
RienoBieno
RienoBieno is offline
Wat is het beste moment om iemand te vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2012, 20:09
honkballertje
honkballertje is offline
Het moment dat je weet dat de ander jou ook leuk vindt
Oud 13-05-2012, 20:25
RienoBieno
RienoBieno is offline
Maar wanneer weet je dat het moment daar is dan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 20:33
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Maar wanneer weet je dat het moment daar is dan.
Meestal voel je dat wel aan, maar je hebt natuurlijk zekerheid als je het gewoon vraagt. Je hoeft overigens niet perse verkering te vragen, je kan ook vragen of ze samen met jou ergens heen wil en wanneer dat goed bevalt en jullie zoenen kan je het eigenlijk ook wel als "officieel" beschouwen. Dat vragen kan het namelijk best ongemakkelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 20:43
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Meestal voel je dat wel aan, maar je hebt natuurlijk zekerheid als je het gewoon vraagt. Je hoeft overigens niet perse verkering te vragen, je kan ook vragen of ze samen met jou ergens heen wil en wanneer dat goed bevalt en jullie zoenen kan je het eigenlijk ook wel als "officieel" beschouwen. Dat vragen kan het namelijk best ongemakkelijk maken.
Toch kan het wel fijn zijn om even een soort 'bevestiging' te vragen, zeker als zaken niet helemaal duidelijk of uitgesproken zijn. En alleen uitgaan en zoenen is wat mij betreft nog geen 'verkering', ook niet als je dat meer dan één keer is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 20:46
RienoBieno
RienoBieno is offline
ik zie haar altijd op de sportclub. Praten altijd gezellig met elkaar maar hebben nog nooit wat samen gedaan of zo iets, staat denk ik een beetje raar als ik haar mee vraag naar de film
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 20:54
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
ik zie haar altijd op de sportclub. Praten altijd gezellig met elkaar maar hebben nog nooit wat samen gedaan of zo iets, staat denk ik een beetje raar als ik haar mee vraag naar de film
Haha, hoezo?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 21:02
RienoBieno
RienoBieno is offline
Nou dan denkt ze toch wat moet hij van mij. Of denk je van niet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 21:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is een stuk minder raar om haar mee te vragen naar de film dan dat je haar opeens zomaar verkering vraagt. Je moet wel de volgorde een beetje goed houden: eerst iemand een beetje leren kennen en dat soort dingen, dan pas als jullie elkaar duidelijk leuk vinden verkering vragen. En zelfs dan hoeft het niet eens. 'Is het nu officieel?' kan ook, of je wacht net zo lang tot het impliciet allang zover is en je dan zegt 'Ik noem je nu trouwens mijn vriendin'.
Oud 13-05-2012, 21:09
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik vraag denk aan een aantal vrienden van de judo om dan naar de film te gaan dan zijn we met 3 meiden en 2 jongens. Zorg ik gewoon dat ik naast haar zit.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 21:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Of je kweekt een paar ballen en vraagt haar alleen mee naar de film. Dan heeft ze gauw genoeg door dat je haar wel leuk vindt, maar dat is je uiteindelijke doel ook, lijkt me.
Oud 13-05-2012, 21:12
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ja natuurlijk is dat het doel. Dan moet ik maar snel beginnen met ballen kweken he.

Ga gewoon maandag weer met haar praten tijdens de training. Komt het misschien wel aanbod
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 21:32
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Ja natuurlijk is dat het doel. Dan moet ik maar snel beginnen met ballen kweken he.

Ga gewoon maandag weer met haar praten tijdens de training. Komt het misschien wel aanbod
Inderdaad. Kijk eerst eens of je wat (meer) met haar in contact kan komen, dan merk je het allemaal vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 22:06
DAH
DAH is offline
ik vroeg r toen we hand in hand een film aan t kijken waren. Het voelde als een goed.moment, ik vroeg haar of ze mijn vriendin wou zijn en ze zei ja.
Oud 14-05-2012, 05:59
RienoBieno
RienoBieno is offline
DAH zo ga ik het ook wel proberen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 20:46
RienoBieno
RienoBieno is offline
whaaaa ze was niet op de training. Snik Snik nu moet ik nog 3 dagen met dit gevoel rond lopen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Dus 1x zoenen is gelijk verkering?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 06:32
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Dus 1x zoenen is gelijk verkering?
Hoeft niet, maar meestal wordt dat na een date wel als zo beschouwd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 22:09
Siron
Siron is offline
Citaat:
Waarom zou dat raar zijn? Als je het niet probeert dan zul je het nooit weten. Probeer het gewoon! Anders blijf je met die onzekerheid zitten.

Citaat:
Nou dan denkt ze toch wat moet hij van mij. Of denk je van niet.
Probeer wat meer zelfvertrouwen te krijgen en niet te hard mee in te zitten wat zij van jou denkt. Waarom zou ze dat zelfs denken? Is het niet normaal dan dat je iemand uitvraagt?

Als je met die gedachte haar gaat uitvragen dan gaat ze voelen dat je niet zelfzeker overkomt en worden je kansen alleen maar kleiner ...

Citaat:
whaaaa ze was niet op de training. Snik Snik nu moet ik nog 3 dagen met dit gevoel rond lopen
Probeer jezelf niet zo afhankelijk te maken van haar. Je ziet wat voor een rot gevoel dat het geeft.

Je moet jezelf proberen over de gedachte te zetten dat zij op dit moment het enige meisje in heel de wereld is dat je ooit graag zal zien, want dat is echt niet zo! Er lopen genoeg leuke meisjes rond hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten