Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi,
Positief en negatief zijn twee kanten van eenzelfde verschijnsel. Jij deelt de eenheid tot veelheid en jij beslist dus ook wat positief of negatief is. Wat voor het een positief is, hoeft voor een andere niet positief te zijn. a) Positief denken is in mijn ogen het denken waarbij je een proces te weeg brengt dat iets wat in jouw ogen positief is manifesteerd. b) Negatief denken is in mijn ogen het denken waarbij je een proces te weeg brengt dan iets wat in jouw ogen negatief is manifesteerd. Ik denk overwegend positief. Ik ben me bewust van de scheppende kracht en ik weet dus dat slechte gedachten slechte dingen tot gevolg hebben. Een reden voor mij om in al het negatiefs het positieve er uit te halen om me op te focussen, over na te denken en te concentreren. Liefs en Bb, Darknezzz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Psychologie |
Gaan voor het leven. idmind | 28 | 23-03-2004 23:20 | |
Psychologie |
Depressie ShoarmaSchaap | 13 | 11-08-2003 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |