Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
VS is toch DE MAN, ze bombarderen ff snel tussen het ontbijt en lunch alle landen die niet achter hun staan, zo gefixt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Fitnes(s), lees mijn post hier ff.. commentaar? ![]()
||
Citaat:
stop ff!!!! mijn kleine hersentjes worden nu overspoelt met informatie doe ff rustig aan, zoveel informatie kunnen mijn kleine hersentjes niet verwerken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo krijg je alleen meer van wat jij blijkbaar zat bent denk ik. Negeer hem, vraag hem normaal te doen of wie hij echt is zou ik zeggen.
||
Citaat:
ik vind het wel geinig hoe hij uitgeluld wordt en daarop boos reageert en als hij een ban krijgt is het niet mijn probleem |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() julie proberen gewoon iedere die een beetje rechts is de grond in te trapen en dat vind ik maar een dikke naaistreek!!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dislecies = dyslexie julie = jullie iedere = iedereen trapen = trappen anders nog iets? ![]() |
![]() |
|
Natúúrlijk is Amerika héél erg goed. Ze willen immers heel graag andere landen helpen enzo. Vooral van die landen die zelf niet kunnen beslissen wat goed voor hun is, dat doet Amerika gratis en voor niets voor die landen, beslissen wat goed voor ze is.
Ook is die boycot tegen Irak natuurlijk heel goed. Dat Saddam Hussein zo gepakt wordt is toch duidelijk? En natuurlijk sterven er helemaal geen duizenden onschuldigen. Oorlog is toch immers het antwoord op alles, dus waarom Irak niet aanvallen. Het is echt heel erg hard van plan om kernbommen op Amerika te gooien. Verder moet Bush daarna gelijk China aanvallen, want dat is communistisch en dat is slecht. De 3e Wereld Oorlog wint Bush toch wel, hij mag toch fijn met kernbommen gooien, want hij staat aan de goede kant. Ik vind echt dat de EU Amerika meteen moet gaan steunen, want anders komt Bin Laden vast Nederland veroveren! ![]() Nu mag iedereen die 't nog niet doorhad heel fijn z'n dikke van dale pakken en de betekenis van "sarcasme" (of iets soortgelijks) op gaan zoeken. I hope I made myself clear? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Negeren die handel! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan zeg ik maar niets over het doorsnee intelligentie-niveau van de doorsnee "rechts" stemmer. |
![]() |
|
![]() |
Off-topic, geflame, geblaat.
Praat evt. verder in: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=84437 (gesloten) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|