Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2012, 09:31
studentetaal
studentetaal is offline
Beste lezer

In het kader van een onderzoek naar gezondheidsvoorlichting, dat ik doe voor een cursus in mijn studie, ben ik op zoek naar participanten die informatie kunnen verschaffen over hoe men reageert op teksten over HIV/Aids.

In deze fase van het onderzoek willen we bekijken hoe homoseksuele mannen reageren op een tekst over de risico's van onveilig vrijen. De bevindingen zullen gebruikt worden voor een groot onderzoek dat uitgevoerd wordt in Zuid-Afrika, waar HIV / Aids een enorm probleem is. Dit onderzoek wordt gedaan door de Letterenfaculteiten van de Radboud Universiteit, van de Rijksuniversiteit Groningen en de universiteit in Stellenbosch, Zuid-Afrika.

Nu is het enorm moeilijk om aan participanten te komen en daarom doe ik via deze mail een beroep op jou en je kennissenkring. De vraag aan jou is of je mee wilt doen met het vergaren van informatie, die we naderhand kunnen gebruiken voor dit onderzoek, namelijk het maken van effectieve gezondheidsvoorlichting. Je zou ons (en mogelijk potentiële Hiv / Aidsslachtoffers) heel erg helpen als je wilt meedoen, en uiteraard is het volstrekt anoniem. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten. De enquête is heel gemakkelijk in te vullen via de link onderaan deze mail. De deadline is heel kort: vrijdag 25 mei (maar 't liefst zien we de data zo snel mogelijk tegemoet).

En dan nog iets: je zou ons ook geweldig helpen, als je deze mail zou doorsturen naar een kennis of vriend die ook tot de doelgroep behoort: (openlijk) homoseksueel, man in de leeftijd van 15-40, en vooral: iemand van wie je vermoedt dat hij serieus meedoet. Dit is zo ongeveer de enige manier om aan deze doelgroep te komen, dus je begrijpt dat we alleen deze minder handige manier aangrijpen om het doel te verwezenlijken.

http://edu.surveygizmo.com/s3/922556/HIVAIDSZUIDAFRIKA

Laatst gewijzigd op 21-05-2012 om 06:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten