![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En roken is trouwens geen fetisj hè. :-) |
![]() |
|
![]() |
Het is te begrijpen dat je het fijn vind jezelf te pijnigen op deze manier, pijn tijdens masturbatie is indd erg bevredigend, het heerlijke gevoel van een scherp voorwerp dat langzaam door je vel heel gaat. maar realiseer je wel dat er serieuze schade kan optreden. Natuurlijk, als je hier goed over hebt nagedacht geef ik je gelijk er niet mee te stoppen. Mijn eigen ervaringen zet ik liever niet publiek op een forum..
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verdiep je even in de term CBT. Er is genoeg wat je kunt doen zonder dat je er littekens, infecties of blijvende schade aan overhoudt. Wel zijn het gevaarlijke spelletjes, dus ik raad je nadrukkelijk aan om de veiligheidsmaatregelen ter harte te nemen. Het zijn geen dingen die je kunt doen als je maar wat aanklooit.
|
![]() |
|
Wesley, ik vind het knap van je dat je naar de huisarts bent geweest, en dat zou de TS ook maar eens moeten doen. Als het echt een 'verslaving' is, kun je daar beter met een arts over praten. Stel dat het straks een keer fout gaat en dan ben je gewoon echt ver van huis. Dus TS, ga alsjeblieft naar de huisarts en vraag daar raad, ik weet zeker dat hij jou daar wel mee kan helpen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|