Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 08:57
Timx
Timx is offline
Ik wordt er opgewonden van om kleine sneetjes te maken in mijn balzak en er vervolgens zout over heen gooi, het geeft me een opgetogen gevoel dat ik leef. Het liefste gebruik ik hiervoor een oud scheermesje. Nu is alleen het probleem dat er littekens door ontstaan, hoe kan ik dit het beste voorkomen / genezen? Zijn er meer mensen die ervaring hebben op dit gebied
Oud 29-05-2012, 09:08
xVeerle
xVeerle is offline
Ik zou het gewoon niet meer doen, want het lijkt me niet goed voor je!
Oud 29-05-2012, 09:18
Jantjeee
Jantjeee is offline
Nee ik zou er idd maar mee stoppen.. als je een keer een te grote snee maakt..
Die littekens kun je voorkomen door er mee te stoppen.

Laatst gewijzigd op 29-05-2012 om 09:30.
Oud 29-05-2012, 09:22
Verwijderd
Wat een gekken soms hier joh.
Oud 29-05-2012, 09:23
Verwijderd
Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet gezond is kerel?
Oud 29-05-2012, 09:30
Timx
Timx is offline
Citaat:
Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet gezond is kerel?
Het voelt lekker.
Oud 29-05-2012, 09:33
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Het voelt lekker.
Als iets lekker voelt, betekent het niet meteen dat het gezond is.
Voor veel mensen is roken ook lekker, maar dat is toch ook schadelijk.

Joh, even serieus, straks snijd je jezelf hard en dan kun je naar de huisarts o.i.d.. En dan uitleggen wat je gedaan hebt... Kun je er niet beter zelf mee stoppen? Wacht gewoon tot die sneetjes weer geheeld zijn en ga dan gewoon masturberen i.p.v. zout in sneetjes gooien. Dat is tenminste wel gezond.
Oud 29-05-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Het voelt lekker.
Lekker mee doorgaan dan toch? Tijgerbalsem werkt helend tegen littekens
Oud 29-05-2012, 09:39
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Lekker mee doorgaan dan toch? Tijgerbalsem werkt helend tegen littekens
Maar even serieus, jij zit die jongen nu aan te sporen om verder te gaan en zijn balzak te verminken? En straks krijgt hij nog een keer een infectie als er zo'n sneetje open is en dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Oud 29-05-2012, 09:43
wesley88
wesley88 is offline
he timx, ik maak hierop uit dat je een voorkeur hebt op SM. Hetzij je zelf martelen voor pijn wat je dan omzet in genot. Als je het lekker vind, gewoon doorgaan maar zie de gevolgen wel in
Oud 29-05-2012, 09:44
Timx
Timx is offline
Citaat:
Als iets lekker voelt, betekent het niet meteen dat het gezond is.
Voor veel mensen is roken ook lekker, maar dat is toch ook schadelijk.

Joh, even serieus, straks snijd je jezelf hard en dan kun je naar de huisarts o.i.d.. En dan uitleggen wat je gedaan hebt... Kun je er niet beter zelf mee stoppen? Wacht gewoon tot die sneetjes weer geheeld zijn en ga dan gewoon masturberen i.p.v. zout in sneetjes gooien. Dat is tenminste wel gezond.
Ik heb mijn balzak al ooit eens dusdanig beschadigd dat ik bij de huisarts terecht ben gekom , ik heb toen als smoes gebruikt dat mijn balzak tussen mijn gulp is gekomen tijdens het ritsen. Ik heb toen cremé gekregen hiervoor voor de heling van de wond. Wat ik heb overgehouden gebruik ik nu voor de sneetjes die ik nu aanbreng.
Oud 29-05-2012, 09:47
xVeerle
xVeerle is offline
Niet doen, stel je voor dat het blijvend schadelijk is.. Ik weet niet hoe erg het is, maar misschien kun je straks geen kinderen meer krijgen etc. Bedenk iets anders dat niet schadelijk voor je is, dat het kan vervangen.
Oud 29-05-2012, 09:52
wesley88
wesley88 is offline
xVeerle, het kan misschien moeilijk te bevatten zijn maar sommige mensen hebben nou eenmaal hun fetisj, dit kun je niet even vervangen. vergelijk dit met roken waarbij het in feite het zelfde is.
Oud 29-05-2012, 09:52
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik heb mijn balzak al ooit eens dusdanig beschadigd dat ik bij de huisarts terecht ben gekom , ik heb toen als smoes gebruikt dat mijn balzak tussen mijn gulp is gekomen tijdens het ritsen. Ik heb toen cremé gekregen hiervoor voor de heling van de wond. Wat ik heb overgehouden gebruik ik nu voor de sneetjes die ik nu aanbreng.
Waarom spreek je niet gewoon de waarheid? Zo heb je jezelf er alleen maar het hardste mee. Echt jongen, straks gaat zo'n wond een keer infecteren en dan ben je verder van huis. Ga masturberen als je wondjes genezen zijn en doe alsjeblieft geen enge dingen met je lichaam meer.
Oud 29-05-2012, 09:53
Timx
Timx is offline
Citaat:
Niet doen, stel je voor dat het blijvend schadelijk is.. Ik weet niet hoe erg het is, maar misschien kun je straks geen kinderen meer krijgen etc. Bedenk iets anders dat niet schadelijk voor je is, dat het kan vervangen.
Kinderen hoef ik niet, ik zie het snijden in mijn balzak als masturbatie naast het trekken. Met alleen trekken wordt het saai..
Oud 29-05-2012, 09:54
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
xVeerle, het kan misschien moeilijk te bevatten zijn maar sommige mensen hebben nou eenmaal hun fetisj, dit kun je niet even vervangen. vergelijk dit met roken waarbij het in feite het zelfde is.
Was jij niet die dude die poep opat? Ben je nog steeds niet overtuigd dat dat slecht voor je is? Aan je reactie te zien niet echt...

En roken is trouwens geen fetisj hè. :-)
Oud 29-05-2012, 09:55
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Kinderen hoef ik niet, ik zie het snijden in mijn balzak als masturbatie naast het trekken. Met alleen trekken wordt het saai..
Verzin dan andere manieren om te masturberen! Weet ik veel, zoek op internet en je vindt genoeg dingen om vernieuwingen aan te brengen...
Oud 29-05-2012, 09:58
SmogXL
SmogXL is offline
Het is te begrijpen dat je het fijn vind jezelf te pijnigen op deze manier, pijn tijdens masturbatie is indd erg bevredigend, het heerlijke gevoel van een scherp voorwerp dat langzaam door je vel heel gaat. maar realiseer je wel dat er serieuze schade kan optreden. Natuurlijk, als je hier goed over hebt nagedacht geef ik je gelijk er niet mee te stoppen. Mijn eigen ervaringen zet ik liever niet publiek op een forum..
Oud 29-05-2012, 09:59
wesley88
wesley88 is offline
Citaat:
Was jij niet die dude die poep opat? Ben je nog steeds niet overtuigd dat dat slecht voor je is? Aan je reactie te zien niet echt...

En roken is trouwens geen fetisj hè. :-)
je hebt gelijk. ik ben op advies naar de huisarts gegaan en hij begreep, hoe moeilijk hij het ook vond, dat ik het er wel zwaar mee had en zei dat hij veel verschillende dingen tegen kwam. Hij heeft mij het advies gegeven om te minderen. niet plotseling stoppen. hij zei wel dat als ik ziek ben en ik diarree heb dat ik dan wel uit moet kijken
Oud 29-05-2012, 10:00
wesley88
wesley88 is offline
excuus timx, het gaat hier natuurlijk niet over mij maar over jou. ik wil stoppen maar ik ben al te ver door. ik weet niet hoe lang jij hier al mee bezig bent maar ik weet hoe moelijk het is
Oud 29-05-2012, 10:00
Jantjeee
Jantjeee is offline
Of zoek een vriendin.
Oud 29-05-2012, 10:01
Timx
Timx is offline
Citaat:
excuus timx, het gaat hier natuurlijk niet over mij maar over jou. ik wil stoppen maar ik ben al te ver door. ik weet niet hoe lang jij hier al mee bezig bent maar ik weet hoe moelijk het is
5 jaar.
Oud 29-05-2012, 10:03
wesley88
wesley88 is offline
dit is ongeveer gelijk met mijn probleem. ik begrijp hoe moeilijk het is en natuurlijk is het beter om te stoppen. maar niemand is perfect dus je moet je niet aangevallen voelen.
Oud 29-05-2012, 10:03
SmogXL
SmogXL is offline
Citaat:
Of zoek een vriendin.
ik denk niet dat er veel meisjes zijn die hier niet voor weg rennen...
Oud 29-05-2012, 10:04
wesley88
wesley88 is offline
Citaat:
ik denk niet dat er veel meisjes zijn die hier niet voor weg rennen...
dat hoeft nou ook weer niet gezegd te worden.
Verwijderd
Verdiep je even in de term CBT. Er is genoeg wat je kunt doen zonder dat je er littekens, infecties of blijvende schade aan overhoudt. Wel zijn het gevaarlijke spelletjes, dus ik raad je nadrukkelijk aan om de veiligheidsmaatregelen ter harte te nemen. Het zijn geen dingen die je kunt doen als je maar wat aanklooit.
Verwijderd
Of nouja, het kán wel. Maar niet heel lang.
Oud 29-05-2012, 10:07
Cucumber.
Cucumber. is offline
Wesley, ik vind het knap van je dat je naar de huisarts bent geweest, en dat zou de TS ook maar eens moeten doen. Als het echt een 'verslaving' is, kun je daar beter met een arts over praten. Stel dat het straks een keer fout gaat en dan ben je gewoon echt ver van huis. Dus TS, ga alsjeblieft naar de huisarts en vraag daar raad, ik weet zeker dat hij jou daar wel mee kan helpen.
Oud 29-05-2012, 10:07
wesley88
wesley88 is offline
TS is erg aandachtig de gestuurde page aan het lezen
Oud 29-05-2012, 10:09
Timx
Timx is offline
Citaat:
Verdiep je even in de term CBT. Er is genoeg wat je kunt doen zonder dat je er littekens, infecties of blijvende schade aan overhoudt. Wel zijn het gevaarlijke spelletjes, dus ik raad je nadrukkelijk aan om de veiligheidsmaatregelen ter harte te nemen. Het zijn geen dingen die je kunt doen als je maar wat aanklooit.
Wauw, de Ballstretcher lijk me ook wel wat. Maar dan trek ik denk ik de wonden ook weer kapot?
Oud 29-05-2012, 10:11
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Die dingen zien er nu ook niet heel veilig uit...
Oud 29-05-2012, 10:14
Verwijderd
@Wesley88 en Timx:

Niet gezond wat jullie doen en schadelijk voor de gezondheid. Stop er dus nu direct mee.
Oud 29-05-2012, 10:20
wesley88
wesley88 is offline
Citaat:
@Wesley88 en Timx:

Niet gezond wat jullie doen en schadelijk voor de gezondheid. Stop er dus nu direct mee.
ja hou nu maar op. jij bent zeker zon braaf heertje die het weer perfect weet ?

stop er dus direct mee zeg je dat ook tegen elke roker of alcoholist?
Oud 29-05-2012, 10:23
SmogXL
SmogXL is offline
volgens mij voelt wesley zich een klein beetje aangevallen..
Oud 29-05-2012, 10:30
wesley88
wesley88 is offline
deels jah
Oud 29-05-2012, 10:31
SmogXL
SmogXL is offline
Dat hoeft niet... ik zie dat er genoeg mensen zijn die jou situatie begrijpen en je waardevolle adviezen geven
Oud 29-05-2012, 10:32
wesley88
wesley88 is offline
oh stop it you!
Oud 29-05-2012, 10:50
Em.
Em. is offline
Dit topic krijgt een slotje, omdat twee gekke verhalen van één ip-adres in een paar dagen tijd wat veel is.

Regels voor berichten