Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2012, 23:03
Aelia
Aelia is offline
Hooooi, ik ben Aelia (niet mijn echte naam). Ik vind het leuk om te tekenen (realistisch & anime/manga), piano te spelen en te schrijven, voor de rest kijk ik een aantal series op internet.

Ik deed eerst gymnasium t/m de tweede, maar ben toen van school afgegaan door bepaalde omstandigheden. Ik ben gediagnostiseerd met Asperger, en heb daarna ook een tijdje op speciaal onderwijs gezeten op een vreselijke school. Niet alle vakken werden er gegeven, de leraren konden echt totaal geen orde houden (en ik zat in een klas vol ADHD'ers en mensen met gedragsproblematiek, dus dat was wel hard nodig) en een paar maanden voor ik Engels-, Nederlands- en wiskundedeelcertificaten zou gaan halen werd ik van school afgestuurd omdat ik ondertussen bijna niet meer naar school kwam; ik vond het gewoon kansloos om daar te zijn, terwijl ik beter en sneller leerde als ik daar niet was. Maar goed, als het goed is ga ik volgend schooljaar weer beginnen met 3 havo/vwo of 4 vmbo (waar het eerste plek is). Weer bij speciaal onderwijs, maar dit keer bij een veel beter georganiseerde school.

..en ehm, ja, ik zou niet weten wat ik hier nog meer 'moet' zeggen, dus ik stop maar. Have a nice day. :')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2012, 23:18
sexy aardappel
sexy aardappel is offline
Hoooooi Aelia allereerst welkom en ten tweede ik weet niet zo goed wat het asperger inhoud zou je dat kunnen uitleggen ben zeer nieuwsgierig aangelegd haha groetjes sexy aardappel
Oud 22-05-2012, 06:46
Silvano08
Silvano08 is offline
Hoi, welkom .
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 22:24
Aelia
Aelia is offline
Citaat:
Hoooooi Aelia allereerst welkom en ten tweede ik weet niet zo goed wat het asperger inhoud zou je dat kunnen uitleggen ben zeer nieuwsgierig aangelegd haha groetjes sexy aardappel
Asperger is een vorm van autisme. (wikipedia) Zelf kan ik het niet zo goed uitleggen. :')
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 22:25
Aelia
Aelia is offline
Citaat:
Hoi, welkom .
Danku ^.^
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 06:07
Verwijderd
Welkom op forum!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 18:12
Pauline <3
Pauline <3 is offline
Hey welkom 😃 ik heb ook iemand met autismespectrumstoornis ofzo in mijn klas, dus ik weet zo ongeveer wel wat en hoe. Maar ik heb een vraagje : jij hebt natuurlijk niet hetzelfde als mijn klasgenoot, maar heb jij dat in lichte of zware mate? Want de persoon in mijn klas is eigenlijk normaal, buiten het feit dat hij altijd de slappe lach krijgt voor nix en altijd aandacht zoekt door bv zijn geodriehoek 'per ongeluk' in het stopgontact te steken😣 ik snap dat t niet leuk moet zijn om in zo'n klas met adhd'ers te hebben gezeten als je goed kunt leren. Dan lijkt het of je achterlijk bent ... Xs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten