Hooooi, ik ben Aelia (niet mijn echte naam). Ik vind het leuk om te tekenen (realistisch & anime/manga), piano te spelen en te schrijven, voor de rest kijk ik een aantal series op internet.
Ik deed eerst gymnasium t/m de tweede, maar ben toen van school afgegaan door bepaalde omstandigheden. Ik ben gediagnostiseerd met Asperger, en heb daarna ook een tijdje op speciaal onderwijs gezeten op een vreselijke school. Niet alle vakken werden er gegeven, de leraren konden echt totaal geen orde houden (en ik zat in een klas vol ADHD'ers en mensen met gedragsproblematiek, dus dat was wel hard nodig) en een paar maanden voor ik Engels-, Nederlands- en wiskundedeelcertificaten zou gaan halen werd ik van school afgestuurd omdat ik ondertussen bijna niet meer naar school kwam; ik vond het gewoon kansloos om daar te zijn, terwijl ik beter en sneller leerde als ik daar niet was. Maar goed, als het goed is ga ik volgend schooljaar weer beginnen met 3 havo/vwo of 4 vmbo (waar het eerste plek is). Weer bij speciaal onderwijs, maar dit keer bij een veel beter georganiseerde school.
..en ehm, ja, ik zou niet weten wat ik hier nog meer 'moet' zeggen, dus ik stop maar. Have a nice day. :')
|