Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2012, 12:17
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Wat moet ik doen met een leuke jongen die zich, denk ik, niet durft te binden met mij. Hij ziet mij wel zitten enal, maar hij weet niet of hij klaar is voor een vaste relatie.. Kan ik hem daarbij helpen, wat kan ik doen?
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2012, 12:38
Verwijderd
Niets. Zoiets wordt in die leeftijd doorgaans gezegd door personen die je gewoon niet echt leuk vinden. Als het al gaat gebeuren dat er verandering in komt zal dat uit hemzelf komen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 13:05
mytholon
mytholon is offline
Misschien zegt hij het omdat hij je niet wil kwetsen? Zoals Reverend zegt, word het meestal gezegd door personen die je niet echt leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 13:12
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Niets. Zoiets wordt in die leeftijd doorgaans gezegd door personen die je gewoon niet echt leuk vinden. Als het al gaat gebeuren dat er verandering in komt zal dat uit hemzelf komen.
Dat inderdaad. Persoonlijk ben ik me na m'n twintigste pas gaan realiseren wat 'bindingsangst' nou precies inhoud. Nu kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat er veel tieners zijn die bindingsangst hebben en zich daar bewust van zijn.

Dus als iemand het roept, dan gaat er bij mij gelijk een bullshit-alarmpje af meestal
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 13:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou je tijd maar ergens anders aan besteden. Ik zou inderdaad ook denken dat er niet echt sprake is van bindingsangst als die jongen 16 is, net als jij. Dan heeft ie gewoon geen zin in een vaste relatie. Als hij superverliefd was op jou zou hij dat wel opzij zetten, maar het lijkt erop dat hij je ook gewoon niet leuk genoeg vind om mee in zee te gaan.
Oud 21-05-2012, 16:16
Verwijderd
En nog als toevoeging dat je geluk hebt dat hij het fatsoen heeft om het je nu te zeggen. Niet zelden hoort een meisje zoiets pas nadat er lichamelijk van haar geprofiteerd is.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Niet zelden hoort een meisje zoiets pas nadat er lichamelijk van haar geprofiteerd is.
?

Zoiets komt van 2 kanten. Dus veel "profiteren" zit er niet bij.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
?

Zoiets komt van 2 kanten. Dus veel "profiteren" zit er niet bij.
Wanneer een jongen een meisje dat een vaste relatie wil voorhoudt dat hij dat ook wil, enkel om een snelle wip met haar te kunnen maken, dan is er in mijn ogen wel degelijk sprake van profiteren. Het is ieder geval leugenachtig en daarmee bepaald niet netjes en respectvol.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 18:08
Verwijderd
Dan moet ze niet met hem in bed duiken. Nogmaals; het komt van 2 kanten.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dan moet ze niet met hem in bed duiken. Nogmaals; het komt van 2 kanten.
Nee, het meisje dat ik als voorbeeld aanhaalde heeft ingestemd met een vaste relatie en niet met een one-night-stand.

Het is een vorm van oplichting. De jongen in kwestie verkoopt het meisje een vaste relatie, maar levert slechts een one-night-stand. Niet netjes dus.

Of vind jij oplichting ethisch te verantwoorden?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:20
Verwijderd
Meisje als voorbeeld? Het gaat om de TS lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:48
Verwijderd
wees lief voor hem
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Meisje als voorbeeld? Het gaat om de TS lijkt me?
Citaat:
Mr.Lonely schreef:
Niet zelden hoort een meisje zoiets pas nadat er lichamelijk van haar geprofiteerd is.
Met mijn post, waarbij ik 'een meisje' als algemeen voorbeeld gebruikte, wilde ik juist een contrast schetsen met de situatie van TS.

Het is juist (nog) niet van toepassing dat de jongen die zij leuk vindt van haar lichamelijk heeft geprofiteerd. Want in plaats daarvan gaf hij eerlijk aan zich niet te willen binden aan haar.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 12:25
Verwijderd
Ah ok.

Relevant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten