Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2012, 21:14
Sluschkebubber
Sluschkebubber is offline
Is er een mogelijkheid tot een native videokaart in vmware of een ander programma dat iemand kan aanbevelen. Dit wil ik omdat ik mogelijk over ga stappen naar linux of hackintosh en toch erg veel game .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2012, 06:41
Verwijderd
Er is voor zowel VMware Fusion als Workstation 8 beperkte 3D ondersteuning. DirectX 9.0c en Shader Model 3 kunnen worden gebruikt maar de performance is niet al te best.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 07:51
freyk
freyk is offline
ik ga met deadlocks antwoord mee.
Je zou ook virtualbox eens kunnen kijken. Zelf boekte ik redelijke resultaten met xenserver.

Misschien nog een ander idee: linux of mac os in een vm draaien, op het systeem dat je nu hebt. Of realtime, dual/trippleboot.
Kan niet uit je post lezen, of je ook aan hebt gedacht.
Oud 23-05-2012, 09:58
Sluschkebubber
Sluschkebubber is offline
Wel aan dualboot gedacht maar kan dat ook real-time??
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 11:43
freyk
freyk is offline
met "realtime" bedoel ik fysiek op je systeem.

Ik heb mensen gezien met een trippleboot: windows, een linuxdistributie en mac os (zoek naar osx86), met grub als bootloader ("voorselectiemenu")

Daarnaast raad ik de mensen aan die willen overstappen aan, om het eerst virtueel te draaien, daarna met een livecd'tje te testen. En zal ze dan zeker weten dat het werkt, dan fysiek te draaien.
Reageren

Regels voor berichten