Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2012, 21:12
Verwijderd
Ik zou heel graag een vriendje willen. Iedereen om me heen wordt verliefd op elkaar en ik word weer overgeslagen. Kan ik iets aan mijn houding veranderen of weet iemand versiertips? Niet dat ik nu per se een vriendje wil, ik weet dat het wel vanzelf komt, maar ik heb het gevoel dat jongens mij niet zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2012, 21:26
Brabant234
Brabant234 is offline
Uhm jah gewoon geduld hebben.
Love isn't always on tie.
Maar belangerijkste gewoon JEZELF BLIJVEN
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 21:36
icetea296
icetea296 is offline
je kiest niet zomaar iemand uit, je moet echt van die gene houden
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 21:42
Verwijderd
Hoe oud ben je?

Want een vriendje willen omdat je er gewoon graag een wil hebben is natuurlijk de slechtste reden om een relatie met iemand te beginnen. Ik zou zo zeggen, maak je vooral geen zorgen. Ik heb geen vriendje, nog nooit eentje gehad, en ik leef nog altijd.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 22:26
Verwijderd
Ik ben 15.

Ik mis het gewoon. Dat er iemand is die echt van je houdt en echt voor jou gaat. Dingen die je samen kan doen enzo. En kriebeltjes in je buik.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 01:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben 15.

Ik mis het gewoon. Dat er iemand is die echt van je houdt en echt voor jou gaat. Dingen die je samen kan doen enzo. En kriebeltjes in je buik.
Tja, maar die kriebeltjes in je buik krijg je niet door zomaar een vriendje te nemen. Die kriebeltjes krijg je wanneer je verliefd wordt op een specifiek persoon. Ook lijkt het me dat je pas echt van iemand kunt houden en voor iemand kunt gaan wanneer je hart er helemaal in zit, en dat gaat ook niet gebeuren als je maar gewoon een vriendje neemt omdat je er graag eentje wil. En het moet ook wederzijds zijn.

Dus toch is het beste advies dit: Wacht tot je iemand vindt op wie je verliefd bent en die ook verliefd is op jou.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 03:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 15.

Ahh wat schattig
Je vraagt of je je houding moet veranderen, maar wij weten helemaal niet hoe je bent, snapje. Dus een beetje moeilijk om advies te geven.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 06:31
Brabant234
Brabant234 is offline
Ja het zou ook handig zijn als je al op iemand verliefd zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 09:31
Verwijderd
Nou, ik vind genoeg jongens leuk, maar zj zien mij niet. Ik ben best wel stil en onopvallend.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 12:17
Verwijderd
Tsja. Je overleeft het prima zonder . Van alleen maar stil in een hoekje zitten en bedenken dat je graag een vriendje wil en ontevreden zijn omdat je geen vriendje hebt (ik zeg niet dat dat bij jou het geval is hoor het is een beetje overdreven hier ) gaat je ook niet veel aantrekkelijker maken voor een jongen. Zorg er gewoon voor dat je lekker onder de mensen bent en dat je wat praat enzo, en als je dan een goede klik hebt met iemand komt de rest vanzelf
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 12:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gewoon meer met jongens praten, een beetje uit je schulp kruipen. Scheelt een hoop, als je tegen ze praat zie je ze tenminste. Maar bedenk je wel dat een vriendje nooit nodig is en geen oplossing is voor andere problemen. Als je verlegen en onzeker bent is dat niet over omdat je opeens een vriendje hebt.
Oud 08-04-2012, 12:51
Sebastien
Sebastien is offline
gewoon praten met wat jongens en dan komt de verliefdheid vanzelf wel als het goed klikt (:

ik geloof niet zozeer in liefde op het eerste gezicht dus praten is altijd een goed begin!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 15.

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb dit ook gehad, maar als je een vriendje hebt alleen omdat je dat alleen wilt, gaan die gevoelens niet zomaar komen. Het komt allemaal vanzelf wel. Ik heb ook vriendjes gehad die ik niet leuk vond, dat waren maar relaties van paar dagen of weken hihi. Op een gegeven moment had ik geen zin meer in die onzinrelaties en nam ze ook niet meer. Uiteindelijk heb ik de ware ontmoet op een feestje, waar ik nu al bijna 8 maanden al serieus een relatie mee heb :$

Ohja en nog een tip, wanneer je iemand leuk vind, leer hem eerst kennen. Ik had verkering genomen met jongens toen ik ze pas een weekje kende bijvoorbeeld. Maarja ik was jong en niet serieus. Niet dat ik nu oud ben haha maar ik zie mezelf als ontwikkeld. Voordat ik een relatie met mn vriend kreeg, heb ik hem een jaartje leren kennen. En tijdens de relatie leer je hem ook nog goed kennen. Maar je kent nooit iemand helemaal. Er gebeuren altijd dingen wat je van iemand niet kan verwachten.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:11
AMS27
AMS27 is offline
Geld ook voor mij, soms wil je echt te graag, maar ik moet het allemaal nog zien. één meisje gehad, was geweldig, maar verder niks... Ik zie ook iedereen om me heen relaties krijgen, aardig vervelend!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 14:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En niet bang zijn om met jongens te praten en om te gaan: de beestjes zijn banger voor jou dan jij voor hun!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
En niet bang zijn om met jongens te praten en om te gaan: de beestjes zijn banger voor jou dan jij voor hun!
Beestjes, nou nou nou
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 19:15
Dasherman
Dasherman is offline
Alsof we sieraden zijn...

"al mijn vriendinnen hebben er ook een en ik ben jaloers dus ik wil er ook een"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten