Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2012, 19:57
klaasD
klaasD is offline
ik en me meisje hebben nog nooit echt gevrijd en ik zou het op zich wel eens willen doen bijv. vingeren maar hoe begin ik erover en hoe kan ik merken of zij het wil ik wil nog niet echt neuken ofso dat komt later nog wel x

geen onzin vragen enso

mvg klaasD
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:02
Verwijderd
Je kan bijvoorbeeld beginnen met zoenen en dan met je handen voorzichtig haar lichaam aftasten. Als ze daar goed op reageert, kun je met je hand in haar broek gaan. Maar ga zeker niet te snel!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:04
klaasD
klaasD is offline
okeejj bedankt dat je tenminste normaal reageert ik had met andere forum site dat ze me uitgescholden voor troll
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:05
Verwijderd
Kan hier ook gebeuren, maar ik vind je vraag ook redelijk normaal.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:10
Omegatypez
Omegatypez is offline
Kun je niet vragen hoe ver ze wil gaan in jullie relatie?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:15
klaasD
klaasD is offline
Citaat:
Kun je niet vragen hoe ver ze wil gaan in jullie relatie?
deze vraag snap ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:27
Verwijderd
J kunt toch vragen "Heej, ik wil wel wat verder gaan adn alleen zoenen, hoe denk jij daarover, wat wil je al wel en niet doen?"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:28
klaasD
klaasD is offline
is dat niet raar of zou ze daar helemaal niet raar op reageren ik weet ik ben 13 maar ik zou wel keertje iets meer willen doen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien moet je 'ik heb dyslexie' niet als openingszin gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 11:04
bierkoning
bierkoning is offline
gewoon eerst een beetje zoenen en strelen, en dan kun je langzaam proberen is wat verder te gaan.
Oud 24-05-2012, 11:46
bloodyb
bloodyb is offline
Gewoon langzaam opbouwen Klaas. Dus beginnen met zoenen en aaien en als dat een beetje vertrouwd aanvoelt voorzichtig haar borsten strelen en zij jou op plekken die je lekker vindt. En dan later een keer met alleen jullie ondergoed aan. Ze laat echt wel merken hoe ver jullie kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 17:15
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Wat al gezegd is, langzaam verder gaan. Lijkt mij persoonlijk niets als we van zoenen naar opeens een hand in mn broek gaan. Eerst een beetje strelen en voelen en dan kun je altijd vragen of ze een stapje verder wilt
Oud 24-05-2012, 18:18
klaasD
klaasD is offline
okeejj thnx allemaal ik zie haar morgen waarschijnlijk weer in bed dus zal kijken wat ik ga doen en of zij het goed vind
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 18:40
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Vertel ons dan hoe het is gegaan(ik vemoei me er ff mee)
Ps je kan haar ook gewoon vragen van wat ze denkt over sex en ls zij zegt van dat is vies ofzo dan wil ze niet en anders zegt ze misschie dat ze nieuwschierig is ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 18:42
Stinkdier
Stinkdier is offline
Is dat een vlaamse manier van zeggen dat je wss weer ligt te vozen in bed? 'Afspreken in bed' klinkt in het Nederlands nogal alsof je een hele simplistische scharrel hebt
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 20:27
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Je zegt dat je 13 bent, dus ik ga ervan uit dat je vriendin ook ongeveer die leeftijd heeft? Houd er dan wel rekening mee dat zij misschien nog helemaal niet zo ver is. Als jij aan aan haar vraagt of ze verder wil gaan en ze twijfelt, ga dan niet aandringen! Probeer het gesprek dan open te houden en te vragen wat ze wel wil.

Offtopic: En dyslexie is geen reden om geen interpunctie te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 20:32
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Je zegt dat je 13 bent, dus ik ga ervan uit dat je vriendin ook ongeveer die leeftijd heeft? Houd er dan wel rekening mee dat zij misschien nog helemaal niet zo ver is. Als jij aan aan haar vraagt of ze verder wil gaan en ze twijfelt, ga dan niet aandringen! Probeer het gesprek dan open te houden en te vragen wat ze wel wil.

Offtopic: En dyslexie is geen reden om geen interpunctie te gebruiken.
En als aanvulling hierop: Zorg dat, mocht je dan meteen al all the way gaan (neuken dus), je dan voorbehoedsmiddelen gebruikt en niet denkt "och, ik trek hem er wel uit net voordat ik klaarkom".
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:09
klaasD
klaasD is offline
Ik heb vandaag gevraagt of ze misschien al meer wou doen ze wou nog liever even wachten dus heb gezegt is goed als jij het niet wilt dan wachten we nog wel xxloveyou weet iemand misschien waar je alsnog goed condooms enso kan hallen

Mvg klaasD
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:11
Verwijderd
Ik vind het zo apart om te zien dat seksuele voorlichting zelfs in Nederland nog steeds zo keihard faalt. Waar haal je condooms? Bij de drogist, dear god
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:15
klaasD
klaasD is offline
Ik weet wel waar je condooms kan halen enso maar heb jij op je 13e graag dat je naar de kruitvat gaat iedereen kent je en dan sta jij daar droog doe mij maar durex op waterbasis met extra glijmiddel en met aardbij smaak
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 23:01
Verwijderd
Ik vind het vrij dubieus dat je op je 13e op een random donderdag nog om 23:15 wakker bent. Los van dat: bij de Kruidvat kan je goed condooms halen, dat was je vraag, dit is je antwoord. Als je even Google.nl intikt en zoekt op condooms kopen vind je binnen 1 seconde een antwoord. Je kan ze ook online bestellen, is wat duurder, maar wel gemakkelijk.

in b4: komen mijn ouders er dan niet achter? Nee, het wordt altijd onherkenbaar verpakt
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Je kan ze ook online bestellen, is wat duurder, maar wel gemakkelijk.

in b4: komen mijn ouders er dan niet achter? Nee, het wordt altijd onherkenbaar verpakt
Ja, dan wordt er een onherkenbaar pakje voor zoontjelief bezorgd. Kan hij gaan uitleggen wat er voor hem bezorgd is
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 18:44
Verwijderd
Dan verzint hij maar iets
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 19:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op je 13e kun je je beter bezighouden met je huiswerk voor Nederlandse grammatica, dan met seks.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Op je 13e kun je je beter bezighouden met je huiswerk voor Nederlandse grammatica, dan met seks.
Bullshit, alsof je al je tijd in school moet steken.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bullshit, alsof je al je tijd in school moet steken.
Niet al je tijd, maar wel genoeg tijd.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten